Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa vinkkejä ujolle naiselle päällä olemiseen

Vierailija
27.03.2015 |

Oon melkoisen estoinen sängyssä ja haluaisin vapautua enemmän. Olen joitain kertoja kokeillut päällä olemista, mutta se tuntuu kummalliselta. En ole suoraan sanottuna mikään luonteva lanteiden ketkuttaja. Että neuvot olisi tarpeen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 13:45"]

Oon melkoisen estoinen sängyssä ja haluaisin vapautua enemmän. Olen joitain kertoja kokeillut päällä olemista, mutta se tuntuu kummalliselta. En ole suoraan sanottuna mikään luonteva lanteiden ketkuttaja. Että neuvot olisi tarpeen.

[/quote]Antakaa neuvoja miten miehenä olen päällä ? En ole mikää ketkuttelija.

Silloin kuin alapäässä kutittaa, menkää vaikka solmuun !

Vierailija
2/6 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista voi neuvoa, koska yksilöllinen anatomia ja mieltymykset vaihtelevat suuresti. Luota siihen, että mies pitää sinua seksikkäänä mitä tahansa teetkin ja kokeile mikä tuntuu hyvältä teistä molemmista. Työ tekijäänsä opettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:10"]Ei tuollaista voi neuvoa, koska yksilöllinen anatomia ja mieltymykset vaihtelevat suuresti. Luota siihen, että mies pitää sinua seksikkäänä mitä tahansa teetkin ja kokeile mikä tuntuu hyvältä teistä molemmista. Työ tekijäänsä opettaa.
[/quote]
Mutta kun mä olen suoraan sanottuna kömpelö siinä päällä :/

Vierailija
4/6 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:10"]Ei tuollaista voi neuvoa, koska yksilöllinen anatomia ja mieltymykset vaihtelevat suuresti. Luota siihen, että mies pitää sinua seksikkäänä mitä tahansa teetkin ja kokeile mikä tuntuu hyvältä teistä molemmista. Työ tekijäänsä opettaa. [/quote] Mutta kun mä olen suoraan sanottuna kömpelö siinä päällä :/

[/quote]Unohda kämpelyys ja ota kaikki irti mistä nautit ! Seksi on kivaa ja nautintoa ja se kaikki nautinto on sinulle hyvänolon tunteena.

Vierailija
5/6 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:30"]Mutta kun mä olen suoraan sanottuna kömpelö siinä päällä :/[/quote]

Jos joku tietää, miten kömpelyydestä pääsee eroon tekstiä lukemalla ilman fyysistä treeniä, minäkin haluan tietää. Miten olisi joku sopiva tanssiharrastus? Vatsatanssi tai joku sellainen itämainen juttu on ainakin näyttävää lantionpyörittelyä.

Vierailija
6/6 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalsin eilen ekaa kertaa heittäytyä kunnolla olemaan päällä enkä koskaan oo tullu niin kovaa! Parasta ikinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi