Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten toimisit tällaisessa tilanteessa

Vierailija
27.03.2015 |

Henkilö joka on ollut minulle todella kylmänkalskea, inhottava ja vähättelevä, teki yllättäen minulle "hyvän teon" tilanteessa jossa olisi halutessaan voinut pilata tulevaisuuteni.

Kiittäisitkö häntä siitä? Kun en haluaisi hänen kuitenkaan luulevan että hyväksyn sen kaiken muun paskan. Mutta silti tämä hyvä teko oli sellainen josta tekisi mieli kiittää.

Kuinka itse toimisit?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäisin. Eihän sillä ole mitään tekemistä sen kanssa että hyksyisi muita tekoja, tai että edes haluaisi silti koskaan olla tämän ihmisen kanssa enää tekemisissä.

Vierailija
2/4 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 11:24"]

Kiittäisin. Eihän sillä ole mitään tekemistä sen kanssa että hyksyisi muita tekoja, tai että edes haluaisi silti koskaan olla tämän ihmisen kanssa enää tekemisissä.

[/quote]

Mutta en halua että siitä vahingossakaan tulee se mielikuva hänelle, että sillä kaikella muulla ei olisi ollut mitään merkitystä, sillä onhan se jättänyt haavat ja traumat. Mutta yllätyin suuresti tästä yhdestä hyvästä teosta. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kiität.

Vierailija
4/4 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kiittää nimenomaan tästä teosta sen erikseen todeten. "Kiitos kun autoit tässä".

Saatat kyllä panna liian paljon painoarvoa sille "kaikelle muulle" ja pitää tarkoituksellisena ja tahallisena sellaista, mikä ei ollenkaan ole sitä. Minua moni pitää kylmänkalseana ja vähättelevänä, vaikka olen vain etäinen. Näille nämä monet ajattelevat asiaa siltä kannalta, että he itse ovat omien maailmojensa keskipiste, niinpä he olettavat, että kaikki tehdään tarkoituksena tehdä tai osoittaa juuri heille jotain.  He ovat omien maailmojensa napoja ja kaikki pyörii heidän ympärillään. Ja ihan hyvä niin. Omassa maailmassani minä olen kuitenkin itse sen keskipiste, ja he vain sivuhenkilöitä, enkä minä varsinaisesti tarkoita vähätellä, vaikka heidän saavutuksillaan ei olekaan minulle mitään merkitystä.