Miksi meikkaan? Naiset vastaavat
"Minusta näytän paremmalta meikattuna".
"Minusta en näytä itseltäni ilman meikkiä".
http://www.voice.fi/muotijakauneus/miksi-meikkaan-naiset-vastaavat/5/72582
"Meikki antaa minulle lisää itsevarmuutta"
"Meikki antaa minulle lisää miehiä"
"Meikki piiloittaa rumuuteni"
Kommentit (35)
Apua... EN TIEDÄ! Ehkä se korostaa kauniita puoliani. Näytän myös siistimmältä ja terveemmältä meikattuna. Esimerkiksi huoleton nuttura näyttää huolimattomalta nutturalta, jos ei ole meikkiä. Mutta jos on meikkiä ja tukka on sekaisin, saa vaikutelman, että tukka on tarkoituksella sekaisin ja on COOL. :D
"Minusta en näytä itseltäni ilman meikkä" ööööö?
Kyllä naiset on tyhmiä... M34
Koska se on hauskaa. Ja tietysti pahan aknen läpi käyneenä on myös mukava, että on olemassa keino peittää epäpuhtaudet kasvoilta, eivätkä ne ole se ensimmäinen asia, joka minusta huomataan.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 11:27"]
Minä en rehellisesti sanottuna enää tiedä, miksi meikkaan. Luulin tehneeni niin tuodakseni ryhtiä värittömään naamaani, mutta meikkaan silti sellaiseslla tyylillä, että ero naturelliin ei ole suuren suuri.
Ketään ei sitäpaitsi kiinnosta, miltä näytän - teen työtä, jossa meikkaamattomat naiset ovat ihan arkipäivää ja asiantuntijuus ei ole ulkonäöstä pätkääkään kiinni.
Sitäpaitsi olen viimeaikoina katsellut vanhoja kuviani ja ne mökillä otetut snapshotit ilman meikkiä on itse asiassa paremman näköisiä kuin ne tarkoituksella puunatut ja poseeratut kuvat.
Kaipa minä meikkaan lähinnä tavan vuoksi.
[/quote]Rupea kokonaan Eloveena tytöksi !
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 11:53"]
Koska se on hauskaa. Ja tietysti pahan aknen läpi käyneenä on myös mukava, että on olemassa keino peittää epäpuhtaudet kasvoilta, eivätkä ne ole se ensimmäinen asia, joka minusta huomataan.
[/quote]Tuleehan se epäpuhtaus parisuhteessa kuitenkin esille. Moni kakku päältä kaunis !
Koska mulla on niin ruma, epäpuhdas, epätasainen ja kirjava iho. Ei haittaa, vaikka mitään muuta meikkiä ei olisi naamassa, mutta meikkivoide on oltava. Kadehdin AINA ihmisiä, joilla on puhdas, tasainen, hyvä iho ja mietin, että he eivät varmasti ymmärrä, miten onnekkaita ovat.
Minulla on myös kirjava, helposti punoittava epätasainen iho. Mutta kauniit kasvonpiirteet. Siksi meikkaan. Olen mielummin huomattavan kaunis kuin kirjava suohirviö. En tunne itseäni itsekseni ilman meikkiä. Miksi pitäisi jotenkin tuntea iho-ongelma osaksi omaa identiteettiä? En meikkaa voimakkaasti, peitän vaan ihon virheet, kulmiin, ripsiin, huuliin ja poskiin vähän väriä. Moni mies etenkin voisi kuvitella että olen näin ihan naturelli. Olisi ihana kun ei tarvitsisi meikata, en mitenkään nauti siitä. Tummemmat piirteet ja kaunis tasainen iho niin voisin hyvin olla ilman meikkiä.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 13:51"]
Koska mulla on niin ruma, epäpuhdas, epätasainen ja kirjava iho. Ei haittaa, vaikka mitään muuta meikkiä ei olisi naamassa, mutta meikkivoide on oltava. Kadehdin AINA ihmisiä, joilla on puhdas, tasainen, hyvä iho ja mietin, että he eivät varmasti ymmärrä, miten onnekkaita ovat.
[/quote]
No jaa. Mulla on kyllä tasainen ja hyvä iho, mutta kummallisen muotoinen taikinanaama. Minulle ei niinkään meikkivoide ole tärkeää, mutta ilman huolellisia korostuksia ja varjostuksia en lähde mihinkään.
Niinkuin joku jo sanoi; näyttääkseni vähemmän sairaalta ja vähemmän väsyneeltä.
Keksiskö joku vielä oikeasti toimivan täsmälääkkeen laskemaan silmäpusseja?
En meikkaa. Ajanhukkaa ja epämiellyttävää olla päivät naama täynnä mömmöjä. Amu-ja iltapesu riittää. Kosteusvoidetta jos iho kuiva.
Siltikin koen olevani kaunis. :)
Koska on huono iho, jonka haluan saada piiloon ja koska olen vaaleine piirteineni valjun näköinen ilman meikkiä. Haluan näyttää siistiltä ja huolitellulta, kun liikun ihmisten ilmoilla. Liikun kyllä usein myös ilmankin meikkiäkin, jos menen salille tai pelkästään ruokakauppaan tms. Ei ole meikittömyys siis myöskään mikään ongelma, vaikka tunnenkin oloni hieman epäsiistiksi meikittä. Lähinnä varmaan tuo ongelmaihon takia.
Olen tällä hetkellä töissä, missä pitää näyttää siistiltä. Meikin pitää olla hillitty ja kevyt. Peitän tummat silmänaluset ja epätasaisen ihon värin sekä vähän rispsari+luomiväriä. Itsellekin tulee mukava olo, kun tietää näyttävänsä asialliselta.
Mulla on sellainen ärsyttävä perisuomalainen punakka iho ja suht olemattomat piirteet, joten tuntuu itsestäni paremmalta jos tasoittelen vähän ihoa ja korostan silmiä. Pakkeloimaan en missään nimessä alkaisi ja voin kyllä ihan hyvin lähteä minne vaan ilman meikkiäkin. Mutta tosiaan kivempi olo on kevyen meikin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 11:52"]"Minusta en näytä itseltäni ilman meikkä" ööööö?
Kyllä naiset on tyhmiä... M34
[/quote]sä olet myös tyhmä. 34 vuotias "mies" roikkuu vauva palstalla haukkumassa naisia,
Heh
Minä en rehellisesti sanottuna enää tiedä, miksi meikkaan. Luulin tehneeni niin tuodakseni ryhtiä värittömään naamaani, mutta meikkaan silti sellaiseslla tyylillä, että ero naturelliin ei ole suuren suuri.
Ketään ei sitäpaitsi kiinnosta, miltä näytän - teen työtä, jossa meikkaamattomat naiset ovat ihan arkipäivää ja asiantuntijuus ei ole ulkonäöstä pätkääkään kiinni.
Sitäpaitsi olen viimeaikoina katsellut vanhoja kuviani ja ne mökillä otetut snapshotit ilman meikkiä on itse asiassa paremman näköisiä kuin ne tarkoituksella puunatut ja poseeratut kuvat.
Kaipa minä meikkaan lähinnä tavan vuoksi.