Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli entisen miehen aiheuttamasta luottotietojen menetyksestä?

Vierailija
17.12.2021 |

Hän oli alkuun täydellinen mies, mutta merkit taloudellisesta hyväksikäytöstä oli nähtävissä jo varhain. Olin hajalla vielä entisestä parisuhteesta ja kävin vielä terapiassa siitä. Siitä se vain ajautui siihen pisteeseen, että piti nostaa vippiä tuolta ja vippiä sieltä ja kusessa oltiin. Masennuin niin helv ettiin, että ajattelin että kukaan ei välitä, kaikki vain käyttävät hyväkseen ja tapan itseni joka tapauksessa. Niin syvissä vesissä olin ajatusteni kanssa. Tyhmä mikä tyhmä. Mä olen äiti. En halua enää miestä elämääni. En näe mitään järkeä missään. Asutaan ylikalliissa kämpässä, kun muutakaan ei ole ja jatkuvaa kituuttamista. Toivottavasti kukaan muu ei ikinä ole yhtä tyhmä!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa helpottuu.

Vierailija
2/13 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat että ne palautuu.

Vierailija
4/13 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae velkajärjestelyyn?

Vierailija
5/13 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin te naiset osaatte löytää kaikki surkeat miehet.

Vierailija
6/13 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi esimerkki siitä, että ei kannata ryhtyä suhteeseen, ennenkuin aikasemmista on päässyt yli.

Vierailija
7/13 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kun itse aiheutetusta.

Vierailija
8/13 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voisivat laittaa itsensä henkisesti kuntoon ennen kuin hyppää uuteen parisuhteeseen.

Vierailija
9/13 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voisivat laittaa itsensä henkisesti kuntoon ennen kuin hyppää uuteen parisuhteeseen.

Ihan totta! Mä olin täysin ilman miestä pari vuotta entisen suhteen jälkeen ja tavattuani tuon miehen olin täysin varma, että aika on oikea uudelle parisuhteelle ja henkilö mulle oikea.

Vierailija
10/13 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne saa joskus takaisin. Ota kalliina oppirahana. Nämä tarinat ovat ihan kauheita ja mietin voisiko teoriassa käydä itselle. Onneksi olen kitsas kuin juutalainen rahoissani:D.

Vierailija
11/13 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi esimerkki siitä, että ei kannata ryhtyä suhteeseen, ennenkuin aikasemmista on päässyt yli.

Ei auta välttämättä mitään. Itse aloitin uuden suhteen nelisen vuotta eron jälkeen. Minä olin se joka jätin ex-mieheni ja olin päässyt hänestä oikeastaan yli jo ennen eroamme (suunnittelin eroa kaaaaauan). Aloin suhteeseen uuden ihanan miehen kanssa, sitä ennen muutamia surkeita deittailuyrityksiä. Nyt itken eroa. Luottotiedot eivät menneet, mutta menetin aika paljon rahaa, joita en tule koskaan saamaan takaisin. 

Älä ap syytä itseäsi liikaa. Traumakemiasuhteet ovat yllättävän yleisiä, mutta niistä ei vain puhuta paljon. Loppujen lopuksi et ole tehnyt mitään väärää, etkä edes noloa, vaikka niin voisi ajatella. Sinulla on tietyt lapsuudessa syntyneet tunteet ja ajatusmallit, joita toteutat uudestaan ja uudestaan tiedostamattasi. Sinä et ole niihin syyllinen, mutta voit opetella niistä irti. On inhimillistä etsiä hyväksyntää ja rakkautta. Kaikki tekevät niin, mutta toisilla on vain parempi tuuri ja vahvempi itsesuojeluvaisto, että osaavat tunnistaa merkit ja lähteä ajoissa. Liian empaattisena ihmisenä katsot asioita sormien lävitse ja jossain vaiheessa on liian myöhäistä perääntyä. 

Minusta on tervettä ja voimaannuttavaa ajatella, että et halua enää miestä elämääsi. Se tarkoittaa myös, että et tarvitse miestä elämääsi ja se on paljon se. Itsekin toivoisin olevani jonain päivänä tuossa tilanteessa. 

Vierailija
12/13 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta välttämättä mitään. Itse aloitin uuden suhteen nelisen vuotta eron jälkeen. Minä olin se joka jätin ex-mieheni ja olin päässyt hänestä oikeastaan yli jo ennen eroamme (suunnittelin eroa kaaaaauan). Aloin suhteeseen uuden ihanan miehen kanssa, sitä ennen muutamia surkeita deittailuyrityksiä. Nyt itken eroa. Luottotiedot eivät menneet, mutta menetin aika paljon rahaa, joita en tule koskaan saamaan takaisin. 

Älä ap syytä itseäsi liikaa. Traumakemiasuhteet ovat yllättävän yleisiä, mutta niistä ei vain puhuta paljon. Loppujen lopuksi et ole tehnyt mitään väärää, etkä edes noloa, vaikka niin voisi ajatella. Sinulla on tietyt lapsuudessa syntyneet tunteet ja ajatusmallit, joita toteutat uudestaan ja uudestaan tiedostamattasi. Sinä et ole niihin syyllinen, mutta voit opetella niistä irti. On inhimillistä etsiä hyväksyntää ja rakkautta. Kaikki tekevät niin, mutta toisilla on vain parempi tuuri ja vahvempi itsesuojeluvaisto, että osaavat tunnistaa merkit ja lähteä ajoissa. Liian empaattisena ihmisenä katsot asioita sormien lävitse ja jossain vaiheessa on liian myöhäistä perääntyä. 

Minusta on tervettä ja voimaannuttavaa ajatella, että et halua enää miestä elämääsi. Se tarkoittaa myös, että et tarvitse miestä elämääsi ja se on paljon se. Itsekin toivoisin olevani jonain päivänä tuossa tilanteessa. 

Vierailija
13/13 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeusaputoimiston velkaneuvojalta apua ja velkajärjestely.