Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janita ei ookkaan kiinnostunut Simosta

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvata tätä menoa taas. Urpojen kans pitää asua samassa maassa. Mun mielestä Janita on kaunein nainen mitä oon nähnyt.

Vierailija
22/27 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:44"]

Janita yrittää absurdeilla hinkeillä kiinnittää huomion pois roikkuvasta selluloidiperseestä. ja pienestä sidukkaröllykästä.

[/quote]

Vittu mitä kaksinaismoralismia taas. :DD Janitalla on kuuma kroppa, ei mitään vikaa. Miksi täällä arvostellaan muiden olematonta mahaa, mutta kyllä av-mamma saa olla vaikka 100 kiloinen.. No näinhän se menee, että rumille ei olla kateellisia siks niitä ei saa haukkua. Mut kauniita saa ja ettiä se pienenkin pieni virhe. Miltähän sä itse muuten näytät? Kouvolatukkainen läskilortto saanen olettaa tai sitten joku laudan pätkä.

[/quote]

Minun kroppani pysyy timminä urheilun ja TERVEIDEN elämäntapojen ansiosta. Siihen ei sisälly jatkuva biletys ja siiderin litkiminen sekä röökinpoltto, joka Janitallakin näkyy jo hampaiden värissä. En myöskään pakkeloi naamaani enkä käytä tekoripsiä enkä värjää tukkaani kuolemanmustaksi.

Jos minun kroppani on vasta tehtaalta tullut Mersu, janitan kroppa on amis-BMW vm-99 jota on epätoivoisesti yritetty tuunata jäliasenteisilla osilla. Siksi voin oikeutetusti nauraa tuon pissiksen yritykselle olla kuumaa kamaa pelkkien tekotissien ja tekoräpsyttimien avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 12:58"]

Janita yrittää absurdeilla hinkeillä kiinnittää huomion pois roikkuvasta selluloidiperseestä. ja pienestä sidukkaröllykästä.

[/quote]Tiiäkkö mitä selluloidi on?

[/quote]

Ihan fucking same. Tuosta muijasta löytyy synteettistä materiaalia niin paljon muutenkin että ei ihme jos sinä olisi selluloidiakin :D

Vierailija
24/27 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 13:06"]

Voi helvata tätä menoa taas. Urpojen kans pitää asua samassa maassa. Mun mielestä Janita on kaunein nainen mitä oon nähnyt.

[/quote]

No varmasti on jos et ole koskaan poistunut sieltä peräkammaristasi :D

Vierailija
25/27 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:51"]Tyhmyydestä sakotetaan. Tämä savolaispoika on vielä niin nuori mutta toivottavasti oppi. Janitalle on tainnut kuitenkin muna kelvata. Pojalleni en sois tuollaista tyttöystävää, oon aina sanonut että omaa tasoa niin ei tule pahempia ongelmia. 
[/quote]

ne on saman ikäsiä janitan kanssa....

Vierailija
26/27 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:24"]

[/quote]

Vittu mitä kaksinaismoralismia taas. :DD Janitalla on kuuma kroppa, ei mitään vikaa. Miksi täällä arvostellaan muiden olematonta mahaa, mutta kyllä av-mamma saa olla vaikka 100 kiloinen.. No näinhän se menee, että rumille ei olla kateellisia siks niitä ei saa haukkua. Mut kauniita saa ja ettiä se pienenkin pieni virhe. Miltähän sä itse muuten näytät? Kouvolatukkainen läskilortto saanen olettaa tai sitten joku laudan pätkä.

[/quote]

Minun kroppani pysyy timminä urheilun ja TERVEIDEN elämäntapojen ansiosta. Siihen ei sisälly jatkuva biletys ja siiderin litkiminen sekä röökinpoltto, joka Janitallakin näkyy jo hampaiden värissä. En myöskään pakkeloi naamaani enkä käytä tekoripsiä enkä värjää tukkaani kuolemanmustaksi.

Jos minun kroppani on vasta tehtaalta tullut Mersu, janitan kroppa on amis-BMW vm-99 jota on epätoivoisesti yritetty tuunata jäliasenteisilla osilla. Siksi voin oikeutetusti nauraa tuon pissiksen yritykselle olla kuumaa kamaa pelkkien tekotissien ja tekoräpsyttimien avulla.

[/quote]

Kyllä ne ajokilometrit vaan näkee maskista, vaikka olisi uutta maalipintaa laitettu päälle.

Heikkolaatuiset puskurit alkaa äkkiä roikkumaan ja pian joutuu taas laittamaan uusiksi.

Ruoste iskee helmoihin ja syö ne röpelöksi.

Vierailija
27/27 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 13:17"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 22:51"]Tyhmyydestä sakotetaan. Tämä savolaispoika on vielä niin nuori mutta toivottavasti oppi. Janitalle on tainnut kuitenkin muna kelvata. Pojalleni en sois tuollaista tyttöystävää, oon aina sanonut että omaa tasoa niin ei tule pahempia ongelmia.  [/quote] ne on saman ikäsiä janitan kanssa....

[/quote]

Niinpä. Ja Simo ei ole savolainen. Hän on Pohjois-Karjalasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi