Ajattelin perustaa oman uskonnon.
Onko kenelläkään tietoa miten se onnistuu ja mihin pitää olla yhteydessä kun sen rekisteröi?
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:22"]Tota mun sukulainenkin mietti juuri ennen kuin päätyi suljetulle.
[/quote] Heh heh.. Täytyykö muka olla hullu perustaakseen uskonnon? Mietippä kuinka monia uskovaisia ja uskontoja maailmassa on. Ei ne kaikki uskovat voi olla hulluja.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:22"]Tota mun sukulainenkin mietti juuri ennen kuin päätyi suljetulle. [/quote] Heh heh.. Täytyykö muka olla hullu perustaakseen uskonnon? Mietippä kuinka monia uskovaisia ja uskontoja maailmassa on. Ei ne kaikki uskovat voi olla hulluja.
[/quote]Heh, mun mielestä ovat. Katselepa ympärillesi tai lue vaikka uutisia mitä iloa uskonnoista on.
Kerto[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:22"]Tota mun sukulainenkin mietti juuri ennen kuin päätyi suljetulle. [/quote] Heh heh.. Täytyykö muka olla hullu perustaakseen uskonnon? Mietippä kuinka monia uskovaisia ja uskontoja maailmassa on. Ei ne kaikki uskovat voi olla hulluja.
[/quote]Heh, mun mielestä ovat. Katselepa ympärillesi tai lue vaikka uutisia mitä iloa uskonnoista on.
[/quote] Tämäpä uskonto ei tuomitse mitään, eli ei voi tulla jihadeja tai muita sotia. Ap.
Tota mun sukulainenkin mietti juuri ennen kuin päätyi suljetulle.