Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin perustaa oman uskonnon.

Vierailija
26.03.2015 |

Onko kenelläkään tietoa miten se onnistuu ja mihin pitää olla yhteydessä kun sen rekisteröi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota mun sukulainenkin mietti juuri ennen kuin päätyi suljetulle.

Vierailija
2/4 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:22"]Tota mun sukulainenkin mietti juuri ennen kuin päätyi suljetulle.
[/quote] Heh heh.. Täytyykö muka olla hullu perustaakseen uskonnon? Mietippä kuinka monia uskovaisia ja uskontoja maailmassa on. Ei ne kaikki uskovat voi olla hulluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:22"]Tota mun sukulainenkin mietti juuri ennen kuin päätyi suljetulle. [/quote] Heh heh.. Täytyykö muka olla hullu perustaakseen uskonnon? Mietippä kuinka monia uskovaisia ja uskontoja maailmassa on. Ei ne kaikki uskovat voi olla hulluja.

[/quote]Heh, mun mielestä ovat. Katselepa ympärillesi tai lue vaikka uutisia mitä iloa uskonnoista on.

Vierailija
4/4 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerto[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:22"]Tota mun sukulainenkin mietti juuri ennen kuin päätyi suljetulle. [/quote] Heh heh.. Täytyykö muka olla hullu perustaakseen uskonnon? Mietippä kuinka monia uskovaisia ja uskontoja maailmassa on. Ei ne kaikki uskovat voi olla hulluja.

[/quote]Heh, mun mielestä ovat. Katselepa ympärillesi tai lue vaikka uutisia mitä iloa uskonnoista on.
[/quote] Tämäpä uskonto ei tuomitse mitään, eli ei voi tulla jihadeja tai muita sotia. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän