Mies 29v miettii; vallitseeko heteroseksissä häpeän tasapaino?
Miehen nolous: mies huohottaa, tunnustelee, palpoi, ihastelee ja katselee naista ihmeissään hassu ilme naamalla ja kiihottuu näkyvästi genitaalialueen osalta. Miestä voi vähän nolottaa, kun nainen ei kiihotu samoin hänen näkemisestään ja koskettelemisestaan ja enemmänkin paistattelee objektina. Varsinkin miehen jalkoväliin kohdistuu myös arvostelua. Mies joutuu ehkä vähän syyllisyydentuntoisenakin myhäilemään ja johdattelemaan tilannetta ja yrittää haperoida paikkoja, joista on usein vaikea saada selvää myönteistä palautetta irti.
Naisen nolous: ujostuttavuus on ihan siinä, että nainen on antanut vartalonsa miehen käytettäväksi ja ohjailtavaksi ja ikään kuin antautunut miehelle henkisesti. Kokemus on hyvin yksityinen ja pidettävä visusti salassa, toisin kuin miehen.
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:26"]
Mitäs jos lakkaisit arvuuttelemasta, sulla kun ei tuota kokemusta ole siitä minkä näköinen ja miltä kiihottununut nainen tai hänen paikkansa näyttävät tai tuntuvat. Sun jutut on pelkkää mutua, jos edes kerran pääsisit naisen kanssa touhuamaan niin huomaisit että meno on ihan jotain muuta kuin tuo sun tarinas. Siihen asti sun juttus on täysin ilman totuuspohjaa, silkkaa arvailua ja luuloja.
Vähän sama kuin jos nainen alkais kuvailla miltä miehen käteenveto miehestä tuntuu. Pelkkää mutuilua.
Eli sovitaanko niin että vasta kun olet neitsyytesi menettänyt tulet takas kertomaan miltä seksi naisen kanssa tuntuu.
[/quote]Vaikea uskoa tuohon. Kyllä naisen häpeä on juuri sellainen kuin minä kuvailin. Useimmissa maailman maissa paljon voimakkaampi kuin Suomessa.
Miehen rooli on myös tuollainen jokaisessa maailman maassa. Kaikki eivät tietenkään pidä sitä häpeällisenä tai ota siitä paineita.
-Mies 29v-
Mitä ihmettä... Sinä et kyllä tajua naisista mitään. Miten sinun ikäinen mies edes voi olla noin tietämätön?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:26"]
Mitäs jos lakkaisit arvuuttelemasta, sulla kun ei tuota kokemusta ole siitä minkä näköinen ja miltä kiihottununut nainen tai hänen paikkansa näyttävät tai tuntuvat. Sun jutut on pelkkää mutua, jos edes kerran pääsisit naisen kanssa touhuamaan niin huomaisit että meno on ihan jotain muuta kuin tuo sun tarinas. Siihen asti sun juttus on täysin ilman totuuspohjaa, silkkaa arvailua ja luuloja.
Vähän sama kuin jos nainen alkais kuvailla miltä miehen käteenveto miehestä tuntuu. Pelkkää mutuilua.
Eli sovitaanko niin että vasta kun olet neitsyytesi menettänyt tulet takas kertomaan miltä seksi naisen kanssa tuntuu.
[/quote]Vaikea uskoa tuohon. Kyllä naisen häpeä on juuri sellainen kuin minä kuvailin. Useimmissa maailman maissa paljon voimakkaampi kuin Suomessa.
Miehen rooli on myös tuollainen jokaisessa maailman maassa. Kaikki eivät tietenkään pidä sitä häpeällisenä tai ota siitä paineita.
-Mies 29v-
[/quote]
Normaalien ihmisten ei edes tarvitse puhua mistään uskomisesta, me TIEDÄMME.
Nytpä päästit tavallistakin lapsellisempaa tavaraa sieltä yläpäästäsi! Kyllä huomaa taas, että telkkarista tulee taitoluistelua, kun sinulta alkaa tulla ahdistuneita vuodatuksia. Miten muuten se menikään - mikäs sinua harmittikaan siinä, että miesluistelija ei saa kekkaloida rimpsumekko päällä ja aina se on se mies, joka joutuu nostamaan pariaan?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:38"]
Mitä mä just luin? :D
[/quote]Uutta tutkimustietoa varmaan.
-Mies 29v-
Mä olen varmaan sitten mies. En ole koskaan tuntenut tuota kuvailemasi kaltaista naisen häpeää, mutta tuo miehen versio kuulostaa todella tutulta.
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:42"]Mä olen varmaan sitten mies. En ole koskaan tuntenut tuota kuvailemasi kaltaista naisen häpeää, mutta tuo miehen versio kuulostaa todella tutulta.
[/quote]
Samoin. N22
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:42"]
Mä olen varmaan sitten mies. En ole koskaan tuntenut tuota kuvailemasi kaltaista naisen häpeää, mutta tuo miehen versio kuulostaa todella tutulta.
[/quote]Ai sinäkö katselet vesi kielellä miehen riisuutumista ja hiplailet miestä huohottaen ja jännität miehen pitävän kosketuksiasi hölmöinä ja ohjailet miehen vartaloa epävarmana eri asentoihin, joista saisit tyydytystä?
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:52"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 16:42"]
[/quote]Ai sinäkö katselet vesi kielellä miehen riisuutumista ja hiplailet miestä huohottaen ja jännität miehen pitävän kosketuksiasi hölmöinä ja ohjailet miehen vartaloa epävarmana eri asentoihin, joista saisit tyydytystä?
-Mies 29v-
[/quote]
Juu. Näin teen. Mulla on kai vähän poikkeuksellinen maku ja sänkyyn sattuukin usein neitsyitä.
13 ja 10 lisää, että mä olen ollut tämän asian suhteen aika hämmentynyt kun käsittääkseni monilla se ei yleensä mene ihan niin kuin mulla.
Lopet nuo lapselliset juttusi -Mies 29V- ja hanki vähän kokemusta enemmän!
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:03"]
[/quote]Eipä sitä kokemusta mistään saa, vaikka yrittäisi.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 17:03"]
[/quote]Eipä sitä kokemusta mistään saa, vaikka yrittäisi.
-Mies 29v-
[/quote]
Käy ostamassa. Pyydä samalla näyttämään oikein kädestä pitäen, missä mikäkin paikka on ja mitä sillä voi tehdä.
Mä olen tosi pettynyt suhun -Mies 29v-. Et ole vieläkään tuonut sitä neitseellistä persettäsi opetukseen. Olet reputtanut kurssin naisen nautinnosta ja tarvitset tukiopetusta. Mun karttakeppi odottaisi...
N31