G: Salarakkaat! Ikägallup!
Kommentit (19)
mulla 2 salarakasta
 m 34 ja n 36
 m 34 ja n 18
 kummaltakin saan erillaista mutta upeaa seksiä.
 rouva 36 on jo kokenut ja erittäin kiimainen tavatessamme. neiti abi-18 .. no tarviiko ees kertoa!!
Ja mikä järki tällaisella gallupilla?
Gallupin tarkoitus on selvittää ikäeroa sivusuhteissa. Yksinkertaista. Gallupin aloittajalla on voinut olla jokin näkemys asiasta, ja nyt hän etsii sille vahvistusta.
Jos tarkoitat järjellä sitä, että moraalisista syistä koko pettämisestä ei saisi puhua, voisit itse puhua suusi puhtaaksi suorin sanoin.
N 38
M 35
Olemme sopivan kokeneita toisillemme :-)
t. n38
M32
N46
Ollutta ja mennyttä. Järki voitti.
Ja mikä järki tällaisella gallupilla? Gallupin tarkoitus on selvittää ikäeroa sivusuhteissa. Yksinkertaista. Gallupin aloittajalla on voinut olla jokin näkemys asiasta, ja nyt hän etsii sille vahvistusta. Jos tarkoitat järjellä sitä, että moraalisista syistä koko pettämisestä ei saisi puhua, voisit itse puhua suusi puhtaaksi suorin sanoin.
Minä 39v.
Mies 36v.
Miehen vaimo 38v.
Suhteemme on kestänyt lähes vuoden, eikä loppua näy. Ystävyydestä se kehittyi pikkuhiljaa parhaaksi seksiksi mitä olen koskaan kokenut ja mies sanoo samaa. Ihanaa!
mulla 2 salarakasta m 34 ja n 36 m 34 ja n 18 kummaltakin saan erillaista mutta upeaa seksiä. rouva 36 on jo kokenut ja erittäin kiimainen tavatessamme. neiti abi-18 .. no tarviiko ees kertoa!!
Kerro vaan. Mikä voi olla 18v neidossa niin ihanaa?
puumavillitys täälläkin enempi miestä vanhempia naisia
mie N 35
hän M 40