Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua seksiä, vaikka seisoo. Ujouttako? :)

Vierailija
26.03.2015 |

Mikä olisi ratkaisu tähän "ongelmaan"? Olen tapaillut jonkin aikaa yhtä ihanaa ujoa miestä. Sain kutsun hänen asunnolleen yhden baari-illan päätteeksi. Olimme tätä ennen tapailleet jo muutamia kertoja. Siinä sitten pussailtiin ja siliteltiin. Mutta hän halusi vain minut lopulta viereeni nukkumaan. Eikä siitä sen enempää. Tuli toisen illan aika, taas menimme hänen luo. Ja sama jatkui. Kovasti tuntuu minusta tykkäävän ja nauttii siitä läheisyydestä. Mutta ei tee minua kohtaan juuri mitään. Silittelee niskasta, suutelee, hieman tissiä silitellyt ja paidan alta. Mutta tähän se sitten loppuu. Miksi? Ja ei hänellä potenssiongelmia ole, se on tullut selväksi. Onko hän vain ujo? En ole viitsinyt itse itseltäni vaatteita riisua, ettei sitten vahingossa ollakin siinä tilanteessa, että nolona saan pian pukea vaatteet takaisin.. Haluaisin häntä todella ja olen kylä tehnyt sen selväksi, intohimoisesti mutta rauhallisesti.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun mieheltä alkuaikoina, mutta minäkin olin silloin kokematon. Pari kuukautta meni kun yritin päästä hommassa hienovaraisesti pidemmälle kunnes jouduin jo suoraan kysymään, onko tässä joskus lähiviikkoina mahdollisuus päästä panemaan asti kun tekis jo aika kovasti mieli :D Siihen tuumasi, että pannaan vaikka heti, oon vaan tässä odotellut, että teet aloitteen sitten kun oot valmis. Oli ajatellut, että herrasmiehen kuuluu tehdä niin :) N27

Vierailija
22/27 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 21:11"]

Kuulostaa ihan mun mieheltä alkuaikoina, mutta minäkin olin silloin kokematon. Pari kuukautta meni kun yritin päästä hommassa hienovaraisesti pidemmälle kunnes jouduin jo suoraan kysymään, onko tässä joskus lähiviikkoina mahdollisuus päästä panemaan asti kun tekis jo aika kovasti mieli :D Siihen tuumasi, että pannaan vaikka heti, oon vaan tässä odotellut, että teet aloitteen sitten kun oot valmis. Oli ajatellut, että herrasmiehen kuuluu tehdä niin :) N27

[/quote]Ihana kysymys! :) Tuo voisi toimia ap:kin, eli kevyttä flirttihuumoria peliin ja aloitteellista otetta. Jos mies ei siitäkään innostu jatkamaan, vaan haluaa vain silitellä, niin sitten jatkatte vanhaan malliin jos jaksat. Pikku hiljaa siitä sitten lähentelet, otat molemmilta vaatteita vähemmäksi ja vaikka yllätät yön pimeinä tunteina. Kerropa ap sitten miten kävi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo se on. Anna persläpeä

Vierailija
24/27 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat hänestä hyvän siivoojan ...ei mies tarvitse seksiä

Vierailija
25/27 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 13:45"]

Mikä olisi ratkaisu tähän "ongelmaan"? Minulla on pakonomainen tarve keksiä miessuhteita itselleni. Suhteiden alkutilanne on aina ilman seksiä.  Niissä on pienimmillään pelkkiä katseita.  Sitten minä kirjoitan keksimäni tilanteeen tänne kysyen mitä tehdä?

Olen sairauselääkkeellä eikä minulla ole miestä eikä työpaikkaa.  (sen huomaa kirjoitusteni kellonajoista)

Ymmärrän toki eläväni jalat irti maasta, ja asia nolottaa aina nukkumaan käydessä.  Mitä minä tekisin ongelmalleni?

[/quote]

Vierailija
26/27 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 15:32"]

Mitä kokematon mies pelkää eniten? Mihin kannattaa kiinnittää huomiota.

[/quote]

Epäonnistumista, nöyryytystä, riittämättömyyden tunnetta. Monesti nuo tunteet ovat jatkuvasti ehkä tietämättä mielen perukoilla ja tilanteen ollessa ns. päällä, voivat ko. tunteet ottaa vallan ja aiheuttaa mahdollisesti jopa pakenemisreaktion.

Tässä tilanne ei taida olla aivan noin paha, joten mahdollisuuksia on. Pitää edetä varman rauhallisesti, eikä ainakaan alussa ilmaista jos mies sattuukin tekemään jotain väärin tai jättää jotain tekemättä. Kyllä hän varmasti kaikkensa yrittää, mutta ei casanovaksi tulla noin vain sormia napsauttamalla.

Vierailija
27/27 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jatkaa tätä vielä :) Mies on siis jo yli 30v. ettei mikään nuori poika enää.

Ja voisin sanoa, että ei varmasti mitenkään toivoton tapaus. Olen kuitenkin tuossa silittelyasteessa päässyt semmoiseen tilanteeseen, että on kertonut minulle yhden silittelyyn liittyvän jutun mistä pitää. Eli ehkä tässä edistytään kuitenkin, kun uskaltaa kertoa toiveistaan.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi