Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti eron jälkeen yli nelikymppinen nainen löytää uuden hyvän suhteen?

Vierailija
16.12.2021 |

Kokemuksia? Löytyikö? Menikö kauan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla meni vaikean ja riitaisan eron jälkeen 6 vuotta, olin silloin 42-v ja ihan kivassa kunnossa. Eli vaikeeta oli, kaikenmaailman oikeasti hulluja kavereita tapailin ja välillä huilasin. Vertailun vuoksi ex-mies löysi uusia suhteita 6 viikon jälkeen, muutti yhteen uuteen suhteeseen 9 kk kuluttua.

Vierailija
2/21 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla meni vaikean ja riitaisan eron jälkeen 6 vuotta, olin silloin 42-v ja ihan kivassa kunnossa. Eli vaikeeta oli, kaikenmaailman oikeasti hulluja kavereita tapailin ja välillä huilasin. Vertailun vuoksi ex-mies löysi uusia suhteita 6 viikon jälkeen, muutti yhteen uuteen suhteeseen 9 kk kuluttua.

Voi ei, taitaa olla niin, että yli nelikymppisissä miehissä, joita siis on tarjolla on paljon kaikenlaisia sekopäitä ja ongelmaisia.. Miten miehet aina löytää niin nopeasti uuden? Onko hyviä naisia tarjolla enemmän, kuin hyviä miehiä? Vai kelpuuttaako miehet herkemmin uuden naisen?

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
4/21 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin sisällä.

Vierailija
5/21 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin nopeasti.

Vierailija
6/21 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen iästä riipu yhtään, vaan kaikista muista asioista. 80 vuotiaskin saattaa löytää ihanan parisuhteen, jos on ihana mukava ihminen.

Vierailija
7/21 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi löytyä nopeasti uusi suhde?

Vierailija
8/21 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei välttämättä löydä ollenkaan.

Vierailija
9/21 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi taas mennä suhteeseen jos edellinenkin päättyi eroon?

Nauti omasta rauhasta

Vierailija
10/21 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei löydä koskaan, toiset heti. 

Vierailija
11/21 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, sehän riippuu sinusta itsestäsi.  Siitä millainen nainen olet?

Oletko jakorasia, joka antaa kaikille miehille, jotka ovat sinusta vähänkin kiinnostuneita?

Menetkö sänkyyn heti jokaisen treffikumppansi  kanssa?

Etsikö millaista seuraa?  Pelkää seuraa yksinäisyytee ja hauskan pitoon sun muuhun sellaiseeen.

Vai etsitkö jotain suurin piirtein kaltaistasi ihmistä, jonka kanssa voisi muodostaa pidemmän ja jopa pysyvän suhteen.

Kaikki on kiinni ihmisestä itsestään.

Ja uskokaa pois, miehet eivät ole ole niin tyhmiä, kuin suurin osa naisista luulee.

Eivät ole todellakaan.

Sillä myös miehillä on ns. silmää  naisille.   Melko nopeasti esim. baareissa miehet huomaavat ja "aistivat"  ,  millainen nainen on etsimässä pelkkää panokaveria ja tilapäistä suhdetta.

Sitten ne erilaiset ja tavallaan fiksummat naiset, ovat kokonaan erikseen.  Senkin kokenut ja älykäs mies näkee ja huomaa.

- reissuhommissa, myös ulkomailla duunsissa ollut myynti-insinööri 44 v.

Vierailija
12/21 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yksi ihmisryhmä mitä en voi ymmärtää lainkaan niin ne on ihmiset, jotka aloittaa uuden suhteen heti edellisen päätyttyä. Miten tuohon edes kykenee?

Vierailija
13/21 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi ap aivan kaheli vaiko muuten sekaisin?

Vierailija
14/21 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele nyt elämään itsesi kanssa itsekseen ensin.

Vierailija
15/21 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen, että ei ole hyvä etsiä uutta suhdetta ihan pian eron jälkeen. vähintään muutama kuukausi, ehkä vuosi, on hyvä olla yksin.

Vierailija
16/21 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurista ja hakukriteereistä kiinni. Mitä enemmän kriteereitä, sitä vähemmän tarjontaa. Ja tarjonnan sisällä vielä tietysti ajoitus, sijainti ja kilpailu ratkaisevat – jos sulle sopiva mies vapautuu jossakin Merkuriuksessa, niin eipä siitä paljon iloa ole.

Vierailija
17/21 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä voi kukaan tietää. Yli nelikymppisissä miehissä on jotain vikaa, jolleivät ole parisuhteessa. Poisluettuna eronneet, heissä on myös hyviä miehiä.

Itse löysin nykyisen (ensimmäisen) mieheni yli nelikymppisenä.

Aina kannattaa yrittää ja uskoa itseensä.

Vierailija
18/21 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sitä voi kukaan tietää. Yli nelikymppisissä miehissä on jotain vikaa, jolleivät ole parisuhteessa. Poisluettuna eronneet, heissä on myös hyviä miehiä.

Itse löysin nykyisen (ensimmäisen) mieheni yli nelikymppisenä.

Aina kannattaa yrittää ja uskoa itseensä.

Onko kolmekymppisissä miehissä myös jotain vikaa jos eivät ole parisuhteessa?

Vierailija
19/21 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää suhdetta tuskin löydät, mutta jonkun mielisairaalasta pudonneen ehkä.

Vierailija
20/21 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottuani ajattelin, että etsimällä en aio enää etsiä mitään, mutta että olen avoin mahdollisuuksille. Pari vuotta eron jälkeen kohtasinkin miehen, joka on jäänyt elämääni.