Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys rokottamattomille

Vierailija
16.12.2021 |

koetteko syrjivänä sen että työantaja lopettaa palkanmaksun juuri teille?

vai onko asia mielestänne ok?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, muistelen sinua lämmöllä, kun saat maksaa mun sossun

Vierailija
2/22 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään koska saan toimia hyvän asian puolesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollisuus tulee myös lisääntymään kun ihmisiä syrjitään, jossain vaiheessa kamelin selkä katkeaa ja sitten ei hyvä heilu. 

Vierailija
4/22 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ota

Vierailija
5/22 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin koen syrjivänä ja sairaana, jos joku pakottaa minut piikittämään itseeni myrkkyä tai saan potkut jos en suostu niin laitonta kiristystähän se on. Onko pakottaminen koskaan ollut keino saada jotain hyvää tapahtuvaksi?

Historiaan katsoessa huomaa, että AINA kun tämänkaltaisia kyseenalaisia pakkokeinoja on käytetty, niin tekojen aikana enemmistö kansasta on ollut pakkokeinojen kannalla ja jälkikäteen niitä jyrkästi vastaan.

Sitä se aasien ohjailu on.

Vierailija
6/22 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen syrjiväksi, 

Vierailija
7/22 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen syrjivänä, kyllä.

Vierailija
8/22 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koenko syrjivänä? No tietenkin! Sehän ON syrjintää terveystietojen perusteella!

Kaikki jotka väittävät tällaisen käytännön olevan täysin perusteltua ja OK ovat sekaisin tai lääkeyhtiöiden lobbareita. Tai molempia.

Vierailija
9/22 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pakkopassilla olisi jokin lääketieteellinen peruste, se olisi hyväksyttävä. Mutta nykyisessä ja tulevassa muodossaan se on vain terveitä ihmisiä syrjivä, joten en ota rokotuksia.

Vierailija
10/22 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työkyvytön työtön (fyysinen oireyhtymä) joten olen aikalailla eristäytynyt kotiin. Ottaisin rokotteen, jos kävisin töissä.

Vierailija
11/22 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaa lääketieteellinen poikkeulupa terveydellisin perustein. Itsellänikin se on, ja mitään rokotetta ei ole silloin pakko ottaa

Vierailija
12/22 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakekaa lääketieteellinen poikkeulupa terveydellisin perustein. Itsellänikin se on, ja mitään rokotetta ei ole silloin pakko ottaa

Olen täysin terve, en kuulu mihinkään riskiryhmään ja painoindeksi on 22. Miten tuolla saa poikkeusluvan? En halua paskoa tervettä kehoani millään kyseenalaisella rokotteella, joka ei edes estä taudin leviämistä. Tätäkään rokotetta ei ole pakko ottaa, se on VAPAAEHTOINEN.

Vierailija
13/22 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa otan rokotteen, kun joku ottaa siitä vastuun. En ole niinkään huolissani omasta itsestäni, mutta tuo toimintatapa on vastenmielinen. Ja jälkikäteen sitten jälkiviisastellaan niille, jotka rokotteesta saivat jotain haittoja, että itsepähän otit.

Tota se sosialistien politiikka on.

-

"Siinä vaiheessa otan rokotteen, kun joku ottaa siitä vastuun."

??  Mitä tarkoitat tällä?

Vierailija
14/22 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskitrolleja taas ketjun täydeltä.

Hei vaan sinne lääketehtaalle

Vierailija
15/22 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkkeellä, en koe tarvitsevani tuota "rokotetta", en ensimmäistä enkä viidettä.

Eläke juoksee ilma rokotettakin ja kaikki aikani on omaani.

Olen todennäköisesti kesällä saanut tartunnan, mutta en silloinkaan vaivautunut testiin.

Näillä mennään.

Vierailija
16/22 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota koronarokotetta. Kukaan ei sitä päätöstä tee kohdallani. Itse olen päättänyt jättää rokotteet ottamatta. Oma henkilökohtainen päätös.

Vierailija
17/22 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, muistelen sinua lämmöllä, kun saat maksaa mun sossun

Tätä odotellessa. Kyllä minä työni haluaisin pitää, mutta toisaalta voin hyvällä omatunnolla kipata asuntolainan jonkun toisen niskaan ja jäädä itse sohvalle makaamaan 🙂

Vierailija
18/22 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin terve, en kuulu mihinkään riskiryhmään ja painoindeksi on 22. Miten tuolla saa poikkeusluvan? En halua paskoa tervettä kehoani millään kyseenalaisella rokotteella, joka ei edes estä taudin leviämistä. Tätäkään rokotetta ei ole pakko ottaa, se on VAPAAEHTOINEN.

Tietyillä aloilla on pakollinen, mutta esim ravintola tai rakennus-alalla ei ole vielä pakollinen

Vierailija
19/22 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietyillä aloilla on pakollinen, mutta esim ravintola tai rakennus-alalla ei ole vielä pakollinen

Katsotaan nyt miten omikron osoittaa passin perusteet reaalimaailmaa kestäviksi. Rokote on vapaaehtoinen. Jos terveeltä ihmiseltä kielletään työnteko, se on koko länsimaisen yhteiskunnan loppu, sellaisena kun sen perustavanlaatuisesti ymmärrämme. En minä missään kommunismissa töitä halua tehdäkään, joten siitä vaan kokeilemaan.

Vierailija
20/22 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomien virhe on siinä että he luulevat rokotteen olevan "vapaaehtoinen"

He tulevat kokemaan raskaan pettymyksen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän