"Erilainen" kansanedustajaehdokas
http://www.iltasanomat.fi/vaalit2015/art-1427206626799.html
Hiusten pituudesta ja bändissä soittamisesta puhutaan, koska se on erilaista kuin "tavallisella" kansanedustajalla".
Tuoko mielestänne tällainen (triviaaleihin asioihin keskittyminen) hyvää vai huonoa julkisuutta?
Mielestäni uutisen kysymykset ei liity asiaan, ja antaa näin ollen vähän hölmön kuvan ehdokkaasta.
Itse äänestäisin Honkaa, jos kuuluisin samaan vaalipiiriin, mutta pelkän uutisen perusteella pitäisin ehdokasta vähän turhana.
Keskityttekö te pelkästään vaalikoneen tuloksiin ja ehdokkaan omaan vaalikampanjointiin, vai vaikuttaako miekipiteisiinne tällaiset viihteellisten lehtien uutiset?
Kommentit (17)
Erilaisuushan ois jopa hyvä juttu tuolla eduskunnassa! en tiiä oisko niinkään ulkonäöoolisesti erilaisuudella mitään väliä, mutta jotainhan täs on muutettava et Suomi saatais oikeille raiteille..
Itse en ehdokkaana varmaan edes kehtaisi vastata roskalehtien kysymyksiin. -haluaisin antaa itsestäni mahdollisimman asiallisen kuvan ja esiintyisin vain sivistyneessä mediassa.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 22:17"]Mä en ymmärrä tätä, että ulkonäön perusteella äänestetään... Joo, on erilainen, mutta mitä sitten?
[/quote]
Erilaisuus alkaa olemaan tässä tilanteessa kyllä oikein suotava juttu. Käsittääkseni tuon erilaisen tukan alla jyllää myös hyvällä tavalla erikoiset aivot, jotka kykenevät ajattelemaan muutakin kuin YYA-aikaa.
Niin muna pystyssä kirjoitti tuon jutun, että kirjoitti jopa väärin kasvot.
" kasvikuvan"
Hah, kivahan se on kun ympäröivät maat, jopa Venäjä on mukana kehityksessä ja me jäämme tänne maksamaan oravannahoillaXD
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:55"]Niin muna pystyssä kirjoitti tuon jutun, että kirjoitti jopa väärin kasvot.
" kasvikuvan"
[/quote]
Niin, koska mies itsehän juuri tämän uutisen kirjoitti. Luitko niin muna pystyssä uutista, että unohdit toimittajat?
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 12:55"]Niin muna pystyssä kirjoitti tuon jutun, että kirjoitti jopa väärin kasvot.
" kasvikuvan"
[/quote]
Sä taidat olla tällänen kieltolakiaikoja ilolla muisteleva muumiopoliitikko?
Kyllähän tyhmiin kysymyksiinkin vastataan, ja se, miten ja mitä kysymyksiin vastataan, antaa jo osviittaa vähän ihmisestä.
Tosin en itse äänestäisi ketään sen perusteella, minkälaiset luonteenpiirteet omistaa, vaan sen perusteella, kuinka järkeviä näkemykset on omasta mielestäni.
Minulle jo ulkonäkö luo jonkinlaista käsitystä ihmisestä, enkä erityisemmin pitkätukista välitä.
Jos vaaliohjelma on hyvä niin ei pitkät hiukset sitä kumoa.
Ihana mies(kuvan perusteella)! vaikka pitkät hiukset niin silti lempeä hymy ja siistit vaatteet<3 :D
Oli pakko käydä stalkkaamassa facebook, niin on yrittäjä jossain elämysyrityksessä, on naimisissa ja kaksi lasta. :)
Voi jos tuollainen mies olisi eduskunnassa niin katsoisin aina kyselytunnit! :D
Asun Imatralla, ja Jussi Hongalle menee minun ääneni. Näyttää olevan perillä nykymaailmasta ja välittävän jopa nuorten hyvonvoinnista ja tulevaisuudesta.
Mä en ymmärrä tätä, että ulkonäön perusteella äänestetään... Joo, on erilainen, mutta mitä sitten?
Musta tuntuu, että tässä tapauksessa ulkonäön perusteella ennemmin jätetään äänestämättä. Harmi sinänsä, koska mieshän vaikuttaa vaalikoneensa perusteella järkevältä mieheltä, juurikin sellaiselta mitä nyt eduskuntaan tarvittaisi.
http://www.vaalikone.fi/eduskunta2015/m/kaakkois-suomi/ehdokas/305
Ulkonäöstä viis, jos pystyisin, äänestäisin tätä hipin näköistä jätkää.
Lainattu iltasanomien uutisen kommenteista:
"Melko yllättävää. Asiallisesta ja sujuvasta ulosannista, ja vaaliteemojen asiasisällöstä johtuen ajattelin, että tuo olisi joku tylsä keski-ikäinen proffa, mutta tuollahan ajaakin vielä monta vaalikautta. ;) Miehenikin lupasi äänestää."
-todiste siitä, ettei ehdokkaista pitäisi julkistaa kuvia tai muita henk. koht. tietoja ennen kuin päättäjät on valittu.
Tätä miestä äänestän. Arvot ja asenteet kohdallaan.