Arjalaiset naiset ovat maailman kauneimpia
Kommentit (19)
Kai sä ap tiedät, että arjalaiset on oikeesti jotain intialaisia?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:56"]
[/quote]
Romanit eli mustalaiset on lähtöisin intiasta, onko arjalaisetkin?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:56"]
[/quote]
Ne ne eri porukkaa ne arjalaiset, ne on aitoja arjalaisia ja nämä euroopan arjalaiset "vääriä". Ei tämä vaaleat hiukset/siniset silmät rotu ole Intiaa nähnytkään.
Arjalaisiksi sanotaan myös Intiaan noin 1900–1300 eaa. saapuneita indoarjalaisia. Nykyisin näihin käsityksiin ei uskota tiedemaailmassa, vaan Euroopan nykyisiä kansoja tarkoitettaessa sana arjalainen on täysin epätieteellinen.
Minä tykkään spartalaisista ja amatsoneista.
Minä tykkään pirkkolaisista ja ritvalaisista.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 20:53"]Heil H, ap!
[/quote]
Tämä minullekkin tuli mieleen tuosta "arjalaiset" sanavalinnasta.
vaalea ihminen on syntynyt siitä että on joutunut olemaan pitkään pimeässä, väittävät ettå vaalea iho ja siniset silmät ovat tulleet mutaatioiden myötä juuri
pohjois intiassa tai pakistanissa , kun venäjälle oli pudonnut meteoriitti tai
lähistöllä ollut megatulivuorenpurkaus , niin se selittää ihon värimuutoksen ,
merenpohjassa elää valkoisia sinertäviä kaloja joiden silmät sinertävät ,
ja onhan uskottavaa että auringonvalon puute aiheuttaa ihon valkaistumisen
Niin, kyllä juutalaiset naiset, kuten Mika Kunis ja Natalie Portman ovat sitten rumia.
Naiset ja miehet vain arjalaisina kun mennään naimisiin ja perheitä perustetaan.
Laatunainen Suomessa valitsee miehen pohjoisesta siten, että Saksa on se eteläraja.
Laatuyksilöt vain keskenään ja liete sekoittuu sitten keskenään.
Makuasioista ei kannata kiistellä.
Suomalaiset ovat slaavilaisia tihrusilmä, pottunokka, persejalkoja eivät ole arjalaista nähneetkään.
Hauska tää kun suomalaisethan ei oo arjalaisia vaan jotain mongoliugreja. Ahahaha. Pitäis kyllä kai ilmoittaa asiattomaksi tää ketju.
Mä olen pitkä hoikka vaalea eikä ole pottunokkaa vaan suora nenä. Ja suuret silmät. En pidä itseäni arjalaisena vaan skandinaavina.
Mä tykkään syyrialaisista.