Hei te, jotka työskentelette päiväkodissa.
Miten jaksatte työkaveria, jolla on erilaiset kasvatusperiaatteet ja esim. nalkuttaa lapsille taukoamatta ja on kuin työpaikan natsi. Pomo ei puutu asiaan. En jaksa enää kohta työskennellä hänen kanssa :-( Asiaan on hankala puuttua, koska itse olen vasta aloittanut paikassa ja ehkä jopa pelkään häntä...
Kommentit (9)
Samat ihmiset luulevat olevansa aina oikeassa.
Ryhmävasun arviointi ja kehityskeskustelut alkavat varmaan olla ajankohtaisia teilläkin? Ota asia puheeksi näissä keskusteluissa.
En saanut unta viimeyönä, kun ahdistaa niin paljon mennä töihin :-( Itse teen parhaani, että lapsilla on hyvä olla ja saavat myös positiivista palautetta yms. Ap
Yritä puhua tälle työkaverillesi esim. omassa palaverissanne. Kerrot rauhallisesti miltä si-
nusta tuntuu. Voi auttaa tilanteessasi.
Ja hänen käytöksensä on niin lapsia lannistavaa. Ruokailutkin on vaivaannuttavia ja hiljaisia, kun kukaan ei uskalla puhua sen tyrannin takia. :-( Huomenna aijon puhua asiasta toiselle työkaverilleni, vaikka hän on työskennellyt tämän tyrannin kanssa vuosia ja tuntuu,kun häntä ei asia kiinnostaisi. Ap
Kerro ihmeessä esimiehelle! Lasten parasta ajatellen.
Toivottavasti ette ole alle kolme vuotiaitten kanssa.
Toivottavasti et ole liian lepsu kuitenkaan.
Isossa ryhmässä pitää kuitenkin kuri ja säännöt olla.
Tule jossain kohti vastaan ja puhu hänelle suoraan miltä susta tuntuu.
tehkää yhteiset säännöt.
ryhmän oma vasu!!
Esimies tietää asiasta, koska näkee tilanteet jokapäivä. Ja en ole liian lepsu. Hänen poissa ollessaan töissä on mukava olla ja toisen hoitajan kanssa pärjäämme vallanmainiosti. Ap
Huh,oletkohan samassa paikassa..