Dilemma poikaystävän kanssa
Ollaan seurusteltu 2 vuotta joista vuosi asuttu yhdessä. Ongelma on seksi. Poikaystäväni on tosi halukas kehuu minua paljon, mutta mä en enää syty hänestä. Hän on muutoin luonteelta yms täydellinen mutta huomaan syttyväni nykyään lihaksikkaista, urheilullisista ja treenatuista miehistä - mitä taas poikaystäväni ei ole. Pelkään että petän jonain baari iltana, mutta en myöskään uskalla sanoa poikaystävälleni että hei en syty sun vartalosta enää. Mitä sinä tekisit tilanteessani? Suhde toimii muuten täydellisesti.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:03"]Jätä se sika!
[/quote] ei hän ole sika. Vieläkö joku jaksaa tätä huudella. Ap
Aina on joku ongelma väännettävä parisuhteeseen, jos ei muuta keksitä niin tuo jonninjoutava seksivöyhötys. Kyllä kai elämässä muutakin on kuin seksi! Ilman seksiäkin on elämää, itse en ole 10 vuoteen ollut sängyssä kenenkään kanssa ja hyvin menee silti elämässä. Onanointi parantaa elämän laatua silloin tällöin nautittuna, samalla voi uneksia mistä tahansa adoniksesta.
No menkää yhdessä salille. Voihan se olla että ajattelee samoin susta, mutta itsesuojeluvaisto toimii sen verran ettei sano sitä ääneen?
Näin saat kuuman vartalon itsellesi ja treenatun miehen! :)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:11"]No menkää yhdessä salille. Voihan se olla että ajattelee samoin susta, mutta itsesuojeluvaisto toimii sen verran ettei sano sitä ääneen?
Näin saat kuuman vartalon itsellesi ja treenatun miehen! :)
[/quote] niin unohtui mainita että minä käyn salilla ja olen urheilullinen ja timmi mimmi. Olen yrittänyt houkutella poikaystävää salille mutta ei ole kiinnostunut..ap
Mieti hetken oletko valmis vaihtamaan hyvän miehen ja suhteen lihaksikkaaseen vartaloon ja sen mukana mahdollisesti huonoon mieheen ja suhteeseen, tai mahdollisesti vain yhteen yöhön sellaisen kanssa? Mikä sinulle on tärkeää? Oletko itse sellainen, jolla on varaa unelmoida jostain hunkseista, jaksaisiko sellainen olla sinusta kauan kiinnostunut? Kyllä varmaan useimmat, miehet ja naiset, tykkää katsella kaunista vartaloa, mutta ei niitä kaikille riitä, eikä se loppujenlopuksi ole kovin tärkeä asia suhteessa. Valtaosa suhteista varmaan hajoaisi, jos kaikki vain menisivät niiden täydellisten vartaloiden ja päiväunien perässä. Fantasioi ja runkkaa vaikka niitä adoniksia ajatellen, mutta mieti myös sitä mitä hävittävää sinulla on. Pitkässä suhteessa ajoittainen kyllästyminen on ihan normaalia.
Suhde ei kestä, jos noin alussa haaveilet muista. Ällöttävää. Miehet on yleensä tollasia. Sinun miehesi ansaitsee parempaa
Dilemma
Tämä artikkeli käsittelee ongelmaa. Katso sanan Dilemma muita merkityksiä täsmennyssivulta.
Dilemma (muinaiskreikaksi δί-λημμα, "kaksois-olettamus") eli pulma on ongelma, johon on olemassa vähintään kaksi mahdollista vastausta. Retoriikassa vastaukset ovat usein epätyydyttäviä, mutta vastausten ei välttämättä pidä olla epätyydyttäviä, jotta ongelma voitaisiin luokitella dilemmaksi. Tyydyttävätkin vastaukset tekevät siis ongelmasta dilemman. Propositiologiikassa käytettäven symbolein dilemma voidaan esittää muodossa:
Selväsanaisesti sanottuna se tarkoittaa: ”Lause A tai lause B tiedetään todeksi, mutta molemmat tuottavat lauseen C, joten lauseiden A ja B saamien totuusarvoista riippumatta ne tuottavat joka tapauksessa lauseen C.”[1]
Esimerkkinä dilemmasta on muna vai kana -kysymys. Retoriikassa dilemmaa hyödynnetään kysymyksissä, joihin ei välttämättä voi antaa totuudenmukaista vastausta. Esimerkiksi seuraavaan kysymykseen on olemassa kaksi vaihtoehtoa, jotka tuottavat molemmat saman lopputuloksen: ”Oletko lakannut pahoinpitelemästä aviopuolisoasi?” Oli vastaus mikä tahansa, kysymys vihjaa, että vastaaja on joka tapauksessa aiemmin hakannut aviopuolisoaan. Vaihtoehdoksi ei anneta sitä, ettei ole alun perinkään hakannut aviopuolisoa.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:03"]Jätä se sika! [/quote] ei hän ole sika. Vieläkö joku jaksaa tätä huudella. Ap
[/quote]
Sillä irvaillaan feministeille.
No, ei toimi kauaa, jos seksi alkaa hiipumaan.