Raskaaksi 2016
Elikkäs ajattelin purkaa omaa tilannettani tänne, jos saisi vaikka kuulla samassa tilanteessa olevien kokemuksia. Ja tietysti niitä onnistumisia, saisi itsellekin toivon kipinää. Olen siis 25-vuotias nainen ja ollaan yritetty nyt 1v3kk raskaaksi tuloa.Molemmat normaalipainoisia ja ihan perusterveitä. Kävimme äskettäin tutkimuksissa ja alustavasti kaikki on kunnossa. Lääkäri sanoikin, että raskaaksi pitäisi tulla ilman mitään hoitoja. Parin kuukauden päästä edessä olisi ultra, jossa testataan ettei munasarjat ole tukossa ja muutaman viikon päästä verikokeet, josta selviää keltarauhashormonin määrä.
Helpotti henkisesti tietää, että ainakaan mitään vakavempaa vikaa kummassakaan ei pitäisi olla. Viime kuukaudet olleet tosi raastavia. Ketään samassa tilanteessa? Kuinka kauan teillä on mennyt, että olette tulleet raskaaksi jos tutkimuksissa on todettu, että kaikki kunnossa? Onko mitään apu lääkitystä tarvittu?
Kommentit (4)
Laita s.postia tulemaan, jos haluaisin keskustella näistä asioista "henkilökohtaisemmin" (ei siiis näin julkisesti) kopu@hotmail.com :)
Sama minulla, joka kuukausi masentuminen kun ne menkat alkaakin. Viime kierto venyi viisi päivää yli, olin jo melkein varma, että nyt tärppäs, mutta sieltähän ne menkat alkoi. Pitäisi vaan yrittää unohtaa se yrittäminen, mutta helpommin sanottu, kuin tehty. Ja tosiaan kuukautiset on normaalit, aiemmin söin pillereitä ja heti normalisoitui niiden lopettamisen jälkeen. Ovulaatio pitäisi tulla, muutaman kerran olen testannut.
Henkinen kestävyys koetuksella, mutta yritetään pysyä positiivisella mielin :) Tsemppiä!
Ja hups! Otsikkoon lipsahti väärä vuosi, tarkoitus olisi siis ihan tänä vuona raskautua :D
Samassa veneesä ollaan (melkein)! Kesällä tulee kaksi vuotta yritystä täyteen. Clomit ei toimineet, nyt kokeiltiin pistoksia. Eli tässä on sitten melkein pari vuotta elänyt 'kuin olisin raskaana', eikä toivottavaa tulosta ole tullut. Aina itkettää kuukautiset, mutta kaikkeen tottuu ja toivoo parempaa.
Itsellä oli aukiolotutkimus hetki sitten (minulle aikamoinen kokemus..) ja toivon siitä olevan hyötyä! Auki on röörit ja ovulaatio tulossa pian :) Olet varmaankin testaillut ovista ja se on löytynyt? Säännölliset menkat?