Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain vahvan plussan kp 23? Onkohan ollut valemenkat?

Vierailija
24.03.2015 |

tänään pärähti ihan kirkas plussa! Oli tummempi kuin kontrolliviiva! Oireena ollut jo pari viikkoa nännikipu niin oli pakko testata. Oudointa on se että noin 5 pvää menkkojen päätyttyä tuli paripäivää vuotoa jota suuresti ihmettelen. Mietin että onkohan mulla tullutkin keskenmeno mutta raskaushormoni ei oo poistunut? Vai voiko tulla vale menkat ja olenkin jo paljon pidemmällä? Huomenna menen yksityiselle. Mutta ihmettelen ja epäilen että onkohan tämä raskautta vai mitä kummaa? Kiertovälini heittää 25-32 väliltä joten ei uskoisi kp 23 vahvaan plussaan..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään kokemuksia?

Vierailija
2/12 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohon menkka-asiaan en osaa sanoa oikein mitään, mutta jos menkkojen jälkeenkin sait plussan testiin niin en usko että on mennyt kesken?
Itsekin sain juuri selvän plussan kp21 ja kierto on 24-25pv.
Toivotaan parasta! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, kyllä ne viikot neuvolassa sitten selviää! Vai pelkäätkö että olet juonut tai ottanut jotain lääkkeitä tietämättä raskaudesta?

Vierailija
4/12 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen juonut alkoholia lomalla ja ihan humalaan asti, mutta en usko että on vaikuttanut koska kuitenkaan ei ole vielä samassa verenkierrossa, lääkkeitä en ole tarvinnut, mutta yhden rokotteen olen ottanut (hepatiitti a+b).. Ja onnea kolmoselle myös

Vierailija
5/12 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:15"]

Joo, olen juonut alkoholia lomalla ja ihan humalaan asti, mutta en usko että on vaikuttanut koska kuitenkaan ei ole vielä samassa verenkierrossa, lääkkeitä en ole tarvinnut, mutta yhden rokotteen olen ottanut (hepatiitti a+b).. Ja onnea kolmoselle myös

[/quote]Koskas se sama verenkierto tulee?

Vierailija
6/12 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ap, milloin teit testin? Minulla nimittäin samanlaiset oireet, tänään alkoi taas menkat, vaikka edelliset loppuivat 6päivää sitten ja aloin epäilemään itselläkin raskautta. Koska voin tehdä testin, että näyttäisi luotettavasti oikein? Kiitos!

Vierailija
7/12 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tein testin siis eilen ja tänään tein uuden. Mulla oli kuukautiset 1.3. Ja kesti pari pvää ja sit toiset tuhruttelut noin 11.3. Ja tänään digitestillä on raskaana 3+, eli entiedä mitä noi vuodot on ollut mutta hedelmöittyminen on ollut pakosti ennen sitä..

Se verenkierto on muistaakseni jotain viikko 6/7 tms.

Vierailija
8/12 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä tulla kertomaan että kävin tänään ultrassa ja oli 6+2 tms, eli aika paljon pidemmällä ollaan ja oudot menkat oli välissä kahdet valemenkat siis. Sykekin jo näkyi ❤️ T. Ap uskomaton juttu!

Vierailija
9/12 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä. Tein tänään vielä digitestin johon tuli raskaana 3+ joka viittaa että raskaus on jo yli 5+ viikkoja.. Kauhistuttaa.

Vierailija
10/12 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Eiköhän tuo ole sitten selvä juttu! :)
T. 3

Vierailija
11/12 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko raskaus siis toivottu vai vahinko? T. 3

Vierailija
12/12 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottu oli kyllä. Mutta oudot oli noi parit menkat. Eli ei hajua millä viikoilla mennään t. Ap