Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUMALAUTA NAAPURIT!

Vierailija
24.03.2015 |

Naapurista on kuulunut nyt pari tuntia yhteen menoon tasainen naputus/pauke ja mulla leviää pää. Tuolta kuuluu JOKA PÄIVÄ ja MELKEIN KOKO AJAN jotain vasarointia tai muuta älytöntä. Siellä asuu kaksi aikuista ihmistä, ei lapsia, ei lemmikkejä. Mä luulen että ne joko remontoi tai muuten vaan nikkaroi jotain.
Ja ei, mun ei pitäisi muuttaa 100km päähän muusta asutuksesta, tykkään asua kerrostalossa ja mikään normaali tai vähän vähemmän normaalikaan elämisen ääni ei yleensä häiritse, mutta noihin möykkääjiin palaa kohta pinna.
Menisin muuten sanomaan ovelle, mutta ei noille kannata. Ei niitä kiinnosta ja ne vain tekisi minun elämästäni tässä entistä vaikeampaa. Isännöitsijää ei kiinnosta.
MUTTA VOI JUMALAUTA SILTI! Pakko oli saada avautua tästä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei kiinnosta isännöitsijää? Teet kirjallisen varoituksen ja kyllä pitäis alkaa tapahtua.

Vierailija
2/6 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naapurit tässä rapussa, kukaan ei oo kiinnostunut naapureistaan. Taidan olla ainoa kyttääjä joka menee heti ovisilmälle kun kuulen jonkun liikkuvan. Asutaan Hgissä. Saman kerroksen asukkaan kanssa jutellaan ja en tiedä kuka asuu alapuolella. Ennen tiesin mutta kuoli pois koska juttelin hänen kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:39"]

Hyvät naapurit tässä rapussa, kukaan ei oo kiinnostunut naapureistaan. Taidan olla ainoa kyttääjä joka menee heti ovisilmälle kun kuulen jonkun liikkuvan. Asutaan Hgissä. Saman kerroksen asukkaan kanssa jutellaan ja en tiedä kuka asuu alapuolella. Ennen tiesin mutta kuoli pois koska juttelin hänen kanssaan.

[/quote] hahhaaa mua, tulipa tuo viimeinen lause vähän tyhmästi

Vierailija
4/6 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Parempi varmaan olla kysymättä mitään, vaikuttaa vaaralliselta jutella kanssasi.

Vierailija
5/6 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Katse ei voi tappaa, mutta ilmeisesti juttelu voi...

Vierailija
6/6 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleko kukaan muu kuin sinä tuota (kanteen)naputusta?

Vitsailu sikseen.

Voisiko siellä olla keinutuoli, joka hakkaa seinään ja asukkaat niin huonokuuloisia, etteivät sitä itse kuule?

Meillä pitää talon putkisto, joka kiertää konsoleissa asuntomme seinien yläosassa, varsinkin pakkasilla ilkeää pauketta. Ennen perusparannusremonttia tuota mukavaa napsahtelevaa pauketta ei kuulunut, mutta nykyään se kiusaa paitsi meitä, myös muita alakerrassa asuvia. Alussa luulin, että kirjoja täynnä oleva vitriini oli hajoamassa, mutta putkethan ne vaan paukkuivat. Ajoittain pauke oli niin kovaa, että oli vaikea nukahtaa, jos se alkoi iltamyöhällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän