Voiko joulukuussa tilin ottaa nollaverolla ja maksaa mätkyt myöhemmin?
Kommentit (17)
Eräs tietämäni henkilö on tehnyt näin mutta en tiedä millä perusteella??
Minä jätin vuokran maksamatta. Maksan tammikuussa . Näin jäi joulurahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi, jos olet palkansaaja.
Voihan. Tilaat vaan uuden verokortin, jossa laitat loppu vuoden tulot nolla euroa. Ei toki onnistu, jos on maksanut liian vähän veroja.
Voi, jos sattuu jollain ilveellä sellaisen verokortin saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi, jos sattuu jollain ilveellä sellaisen verokortin saamaan.
Ilmottaa kotitalousvähennyksiä ja poistaa ne sitten ennen lopullista verotusta.
Taidat on sosiaalidemokraattinen taloussuunnittelija ja velaksi eläjä.
Ihmettelyni, verottamisen ihanuushan pitäisi olla teillä ihan selkäytimessä.
No en tiedä nolla prosentilla , mutta kokeile, jos teet netisssä uuden verokortin niin kokeilemalla sen näkee miten pieneksi antaa veroprosentin. Laitat tulot siis arvion vuoden tuloista mahdollisimman pieneks ja ste katot miten natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan. Tilaat vaan uuden verokortin, jossa laitat loppu vuoden tulot nolla euroa. Ei toki onnistu, jos on maksanut liian vähän veroja.
Silloin pidätetään lisäprosentilla, kun tulot ylittävät tulorajan, joten ei toimi.
Persaukiset taas kyselee. Säästäkää niihin jouluostoksiin kuupot.
Mun palkkani on kolmatta joulukuuta jo pienempi, koska suurempi veroprosentti rokottaa loppuvuoden tuloja. Tämä kun on tiedossa koko vuoden, ei tule yllätyksenä ja joulurahaa voi pistää ajoissa sivuun just sen verran kun haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun palkkani on kolmatta joulukuuta jo pienempi, koska suurempi veroprosentti rokottaa loppuvuoden tuloja. Tämä kun on tiedossa koko vuoden, ei tule yllätyksenä ja joulurahaa voi pistää ajoissa sivuun just sen verran kun haluaa.
🤦♀️
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli päivän paras🤣
Vierailija kirjoitti:
Että mitä tässä sanotaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli päivän paras🤣
Saa ainakin ylimääräistä rahaa veronpalautuksina.
Veroprosenttia ei voi pienentää kuin vain silloin, jos laskelmat sallii pienentämisen.