“Olen Julkkis… Päästäkää Minut Pois!” Official
Maailmalla suosittu suosittu Olen julkkis... päästäkää minut pois! rantautuu Suomeen 21. tammikuuta. Viidakossa kisailemassa nähdään missi ja somevaikuttaja Sara Sieppi, ulkoministeri Pekka Haaviston puoliso, parturi-kampaaja Antonio Flores, radiojuontaja Esko Eerikäinen, Big Brother -voittaja Perttu Sirviö, laulaja Anna Hanski, Love Island -ohjelmasta tunnetuksi tullut Jeffrey Lawman, räppäri Sini Sabotage, tangokuningas Kyösti Mäkimattila, Tiktok-tähti Nuppu Oinas, tubettaja Jaakko Parkkali, jääkiekkovaikuttaja Sakari Pietilä, laulaja Jussu Pöyhönen, näyttelijä Kerttu Rissanen, näyttelijä Satu Silvo ja missi Heidi Sohlberg.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008476700.html
Esko Eerikäinen taas, ja Jaakko Parkkali ... Ihan mielenkiintoisiakin ihmisiä mukana: Kyösti Mäkimattila, Anna Hanski ja Sakari Pietilä.
Kommentit (1434)
Kyösti:
"Olen onnellinen, että lähdin syksyllä mukaan MTV3:n viidakkoseikkailuun. Tuollainen leikkimielinen touhuilu on mielelle yllättävän hyväksi. Sen seuraaminen saa ajatukset pieneksi hetkeksi irti arjesta ja se kai TV-viihteen tarkoitus onkin."
https://www.facebook.com/photo/?fbid=507305634091337&set=a.205041820984…
Kyöstiltä on tulossa jo viides runokirja, koronan aikana on ollut aikaa kirjoittaa.
Onko Eskolla viikko viikko systeemi lapsen kanssa ? Ikävä saa olla.Välillä tuntuu ,että menee ihan överiksi.Miksi lähti ohjelmaan.Tiesi tasan tarkkaan ,että tytölle ei noin vain soiteta.Nyt saivat kaikki jutella hetken jonkun kanssa.Esko mollasi vähän liikaakin Kerttua.Kerttu ollut ihan mukava tuolla viidakossa.
Vierailija kirjoitti:
Se heidi nyt on niin julkisuuden kipee akka,että se on tälläytymässä joka paikkaan mihin vain
otetaan.
Heidillä tuli kiire ilmoittautua seuraavaan realityyn. Osallistumispalkkio nostettu, kilpailkoot muut hyväntekeväisyyspottiin rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän surullista tai oikeastaan kiusallista oli katsoa, kun kolme-neljäkymppiset ihmiset joutuvat soittelemaan äideilleen ja ystävilleen, koska ei ole puolisoa eikä lapsia.
Miksi se on kiusallista? Soittihan Kyöstikin ystävälleen, vaikka silllä on perhe. Ei kaikki halua edes tuoda perhettään julkisuuteen, ei edes viihteen vuoksi.
Ei kai se ole mitään julkisuutta jos puhuu toisen kanssa puhelimessa ja telkkarissa kuuluu muutama sekuntti tätä keskustelua?
meinaatko ettei näitä puheluita löydy tällä viikolla lööpeistä?
En jaksa uskoa että niistä saadaan otsikoita aikaiseksi. Vai luuletko Sinin äiti paistattelee Ilta-Sanomien otsikoissa koska jutteli telkkarissa pienen hetken tyttärensä kanssa?
No esim. Kertun ja Samin puhelusta olis voinut tullakin, mutta siitä ei taidettu kuulla sitäkään vähää mitä joidenkin muiden puheluista kuuli. Mutta jos esim. Sieppikin ois soitellut mahdolliselle puolisolleen niin lööpit ois taattu.
Mutta edelleenkään kaikki ei halua tuoda läheisiään yhtään julkisuuteen edes tämmöisen ohjelman myötä.
Okei, se olikin siis vain aviokriisi Kyöstillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun antoivat kilpailijoille heidän omia tavaroitaan Haaviston rouvalle tuli kynsienhoitovälineet. Metsän keskelle, oliko metsässä niin tarpeelliset.
Naiselliset, kas kun ei meikkejä.
Mitä pahaa tos oli. Homous pn normaalia tänä päivänä enkä näe tos mitään outoa. Ja antonio on ihana kun anto eskon puhua pitkään puhelimes, noin tekee tosi ystävä joka välittää läheisistään.
Ja onhan se nyt ihan eri juttu yksinhuoltajan ja lapsen olla erossaan toisistaan kuin jonkun lapsettoman tai suurperheellisen.
Esko ei ole yksinhuoltaja, Victorialla on myös äiti ja koti hänen luonaan. Aika liiallisuuksiin menee tuo Eskon ripustautuminen tyttäreensä.
Tuota määkin on ihmetellyt, joka ikisessä haastattelussa tai lehtijutussa tai ohjelmassa aina puhuu tuosta lapsestaan.
Victoria parka, ei tule olemaan helppoa tulevaisuudessa noin takertuvan isän kanssa.
Olen julkkis jatkaa syöksy kierretään. Oli maikkarin 18 katsotuin ohjelma 270 000 katsojaa luvut vaan tippuu. Nyt voidaan puhua jo flopista. Jaakko lopettanut tube kanavalla reagoinnin ku porukkaa ei oo joka kattoo. Enkä ihmettele odotan koska Maikkari keskeyttää ohjelman harvinaisen pienet katsojaluvut.
Vierailija kirjoitti:
Olen julkkis jatkaa syöksy kierretään. Oli maikkarin 18 katsotuin ohjelma 270 000 katsojaa luvut vaan tippuu. Nyt voidaan puhua jo flopista. Jaakko lopettanut tube kanavalla reagoinnin ku porukkaa ei oo joka kattoo. Enkä ihmettele odotan koska Maikkari keskeyttää ohjelman harvinaisen pienet katsojaluvut.
No ei nuo nyt mitkään totaalihuonot lukemat ole. Harmi ettei ihmiset löytänyt ohjelmaa, mun mielestä tää on sopivan kepeää ja harmitonta viihdettä perjantai-iltaan.
Mites nuo katsojaluvut lasketaan kun osa katsoo netistä ne ennakkoon?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka aikuinen ihminen viitsii lähteä noin typetään ohjelmaan, jossa kaksi pelleä läsyttää ja keksii mukahauskoja jippoja. Suloiset nuput- ja puput ymmärrän, mutta että ihan tolkuissaan olevat ihmiset. Kas kun ei ole Herrelevi kokkina riistaa paistamassa.
Jostain se palkka on tienattava. B-julkunkin. Korona-aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Kyösti ole kylläkin eronnut vaimostaan vai onko mulla väärää tietoa?
Kyösti ei ole eronnut.
Harmi.
Mä katson netistä ennakkoon. Tykkään ohjelmasta. Monien kohdalla on tullut aikamoisena yllätyksenä se, millaisia he ovat. Saraan suhtauduin aikaisemmin pikkasen negatiivisesti, myönnän, mutta nyt on mieli kääntynyt, kun hän on tosi mukavan tuntuinen ihminen. Se silmien pyörittely - mä olisin suhtautunut ihan samoin.
Antonio on yllättänyt todella positiivisesti. Ystävällinen, kannustava, toiset huomioiva ja myös tosi cool ollut noissa tehtävissä.
Esko... vähän hämmentävä... luulin, että hän olisi tosi cool! Muttei ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun antoivat kilpailijoille heidän omia tavaroitaan Haaviston rouvalle tuli kynsienhoitovälineet. Metsän keskelle, oliko metsässä niin tarpeelliset.
Mitä pahaa tos oli. Homous pn normaalia tänä päivänä enkä näe tos mitään outoa. Ja antonio on ihana kun anto eskon puhua pitkään puhelimes, noin tekee tosi ystävä joka välittää läheisistään.
Ja onhan se nyt ihan eri juttu yksinhuoltajan ja lapsen olla erossaan toisistaan kuin jonkun lapsettoman tai suurperheellisen.
Esko ei ole yksinhuoltaja, Victorialla on myös äiti ja koti hänen luonaan. Aika liiallisuuksiin menee tuo Eskon ripustautuminen tyttäreensä.
Tuota määkin on ihmetellyt, joka ikisessä haastattelussa tai lehtijutussa tai ohjelmassa aina puhuu tuosta lapsestaan.
Victoria parka, ei tule olemaan helppoa tulevaisuudessa noin takertuvan isän kanssa.
Mietin vaan miten isä mahtaa suhtautua hänen tulevaan poikaystäväänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin! Huomattu, että hän ei enää missään yhteydessä pysty olemaan julkisuudessa mainitsematta minun tyttäreni Victoria. Ja sama imelä ilme aina kasvoilla. Todella outoa ja pelottavaa. Ei kukaan tuntemani mies tai nainen tuo koko ajan kaikissa työ tai elämän tilanteissa esiin tytärtänsä tai poikaansa.
Nehän on jo yhdessä Martin kanssa uhranneet Victorian julkisuudelle pienestä pitäen niin tv:ssä kuin eri somekanavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan miten isä mahtaa suhtautua hänen tulevaan poikaystäväänsä?
Esko aloittaa ampumakurssin.
Eskon instassa kiinnitin huomiota jo jokin aika sitten siihen, että hän näyttää hymyillessäänkin surulliselta. Silmissä on surullinen katse. Se alkoi sen jälkeen, kun hän palasi tuolta reissulta, ja nyt mietin, että laukaisiko tuo matka jotain ikävää hänessä. Eskolla on ilmeisesti ollut aika traumaattinen lapsuus, ja siinä tyttärensä kanssa soitellessaan hän oli jotenkin taas kuin se pikkupoika, joka on lähetetty yksin toiselle puolelle maapalloa, vaikka tilanne ja aika on nyt ihan eri.
Toki en tiedä, mikä tilanne oikeasti on, mutta tällaisia ajatuksia tuli tuosta pätkästä. Olen itse kasvanut sellaisen vanhemman kanssa, joka turvautui minuun ihan liikaa, ja hänen omat, käsittelemättömät pelkonsa ja traumansa jäivät minun kannettavaksi, ja minä lapsena jouduin arjessakin kannattelemaan häntä ja esim. kokemaan syyllisyyttä, jos minulla oli omia menoja tms. ilman tätä vanhempaa. Se on lapselle todella epäreilu ja raskas tilanne. Toivottavasti Eskon ja tyttärensä kohdalla ei ole samanlaista kuviota, mutta jos on, niin toivottavasti Esko hakeutuu käsittelemään asioitaan tarpeen vaatiessa. Tsemppiä joka tapauksessa!
Vierailija kirjoitti:
Eskon instassa kiinnitin huomiota jo jokin aika sitten siihen, että hän näyttää hymyillessäänkin surulliselta. Silmissä on surullinen katse. Se alkoi sen jälkeen, kun hän palasi tuolta reissulta, ja nyt mietin, että laukaisiko tuo matka jotain ikävää hänessä. Eskolla on ilmeisesti ollut aika traumaattinen lapsuus, ja siinä tyttärensä kanssa soitellessaan hän oli jotenkin taas kuin se pikkupoika, joka on lähetetty yksin toiselle puolelle maapalloa, vaikka tilanne ja aika on nyt ihan eri.
Toki en tiedä, mikä tilanne oikeasti on, mutta tällaisia ajatuksia tuli tuosta pätkästä. Olen itse kasvanut sellaisen vanhemman kanssa, joka turvautui minuun ihan liikaa, ja hänen omat, käsittelemättömät pelkonsa ja traumansa jäivät minun kannettavaksi, ja minä lapsena jouduin arjessakin kannattelemaan häntä ja esim. kokemaan syyllisyyttä, jos minulla oli omia menoja tms. ilman tätä vanhempaa. Se on lapselle todella epäreilu ja raskas tilanne. Toivottavasti Eskon ja tyttärensä kohdalla ei ole samanlaista kuviota, mutta jos on, niin toivottavasti Esko hakeutuu käsittelemään asioitaan tarpeen vaatiessa. Tsemppiä joka tapauksessa!
No, Eskohan on kertonut avoimesti käyneensä jo vuosia terapiassa, joten apu on lähellä.
Joo. Sinänsä ihan ookoo ohjelma, mutta ei vaan jotenkin sytytä. Olen nyt katsonut kuitenkin joka jakson vähän niin sun näin, kun ajattelin, että tää olisi sitä koko perheen viihdettä, mikä kelpaisi lapsillekin, mutta he ovatkin jo teinejä ja ihmettelevät miksi katson tuollaista ja käyvät välillä katsomassa jonkun minuutin ja kommentoivat jotain sarkastista.
Tykkäävät kuitenkin siitä Parkkalista. Minulle aivan tuntematon suuruus hänkin.
Itseäni kiinnostaa eniten se ihana Perttu ja Satu Silvo, kun on saman ikäinen täti kuin minäkin. Kaikki ovat ihan kivoja, mutta jotenkin tuo koko asetelma on niin tekemällä tehty, eikä kilpailuissa oikein ole mitään mielenkiintoista. Siinä Myyrä ohjelmassa oli ainakin kivaa, että pääsi näkemään Latviaa ja Riikaa. Tässä tuntuu, ettei oikein pääse meininkiin mukaan, vaikka onkin kiva, että mukaan on leikattu kilpailijoiden selostuksia säästä ja sen vaikutuksista.
Oikeastaan ainoaksi anniksi minulle on jäänyt ruokatilanteen tarkkailu. En voisi edes kuvitella itseäni tuonne ja oloa ilman kahvia. Kävisin varmaan varastamassa kahvia kuvausryhmältä.
Esko vaikuttaa tosi symppikseltä. Ei silleen esitä mitään hyvää jätkää, vaan on sellainen jalat maassa kiva ihminen.
Muutkin kaikki tsemppaavat toisiaan ja puhuvat nätisti toisistaan. Tämä hyvä henki onkin ehkä parasta tässä muuten aika puisevassa formaatissa.
Kyösti ei ole eronnut.