Mitä naiset ajattelee pitkistä ja isoista miehistä?
Mitä naiset ajattelette isoista miehistä? Mies joka on n. 2 metriä ja oisi vielä raamikaskin (120 kg painoa) Herättääkö isot miehet alkukantaisia himoja? Suuri koko uroskunnassa viestii alfauroksesta, joten voisi olettavan naisten tykkäävän pitkistä ja isoista miehistä.
Kommentit (13)
Samaa kuin pitkistä ja isoista pippeleistä
Tykkään pitkistä ja hoikista. Iso ja lihaksikas olis ällöttävä.
Pidän erittäin kovasti omasta 197cm 107kg raamikkaasta urhostani. Aina himottaa, kun vilahdukseltakin näen oman kullan.
mun mies painaa 124kg, mutta pituutta ainoastaan 183cm. En usko, että hän ainakaan kenessäkään naisessa himoja herättää:).....tai mistäs sen tietää.
Pukeutuu kuitenkin aina siististi ja on kova supliikkimies.
Hän on nuoruudessaan ollut kova urheilemaan, joten on myös edelleen harteikas ja ei välttämättä näytä ihan niin lihavalta kuin mitä vaaka näyttää.
Reissaa työkseen paljon, joten ei varmaan mun tarvi pelätä että käy niillä reissuilla vieraissa, tuskin käy flaksi tämän kokoisella miehellä.
Pitkät normaalikokoiset ovat ok. Semmoiset gorillavartaloiset miehet ovat lähinnä pelottavia ja kuvottavia.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 08:01"]
Keikoilla eturivissä vittumaisia!
[/quote]
Ja leffateatterissa!
Löytyy helposti suuressa väkijoukossa, jos sattuu olemaan kadoksissa.
Pitkät miehet on jees, ylipainoiset läskit ja/tai kehonrakentajat ei todellakaan. Mutta yleinen ilme ja kasvot menevät kyllä pituuden edelle.
Kyllä kiitos, kelpaisi heti, mitta kun olen varattu!
Mitäkö ajattelen pitkistä ja isoista miehistä?
Tuntematon pitkä ja iso mies: kas, siinä on pitkä ja iso mies.
Tuntemani pitkä ja iso mies 1: jaaha, taas uus nainen kierroksessa. Ei mulle enää, eiköhän se tuollekin paljastu mikä on oikea luonne.
Tuntemani pitkä ja iso mies 2: uskomatonta, miten ihanan miehen kaverini on saanut.
Ohh ihanaa