Eihän kelloja ole vielä siirretty?
Kommentit (9)
Siis ei tuota m-kirjainta tohon pitänyt tulla
Apua!! Onko joku tietty päivä ku kelloja saa siirtää?? Mä siirsin viikonloppuna olkkarin kellon toiselle seinälle :( Eiks sitä oliskaan saanu siirtää ku vasta tulevana viikonloppuna? Hankalaa tää järjestyksen vaihtaminen jos joutuu kelloa kanssa siirtelee :(
Mä siirsin kelloa eilen... Ja nytkö oon sitte väärässä ajassa ku näyttää 03.48?
Ap-kulta, kelloja ei koskaan siirretä arkena, vaan aina sunnuntaina, jotta sinunkin kaltaiset pysyvät kartalla (sunnuntai useimmille oletettu vapaapäivä). TV- ja radio-uutisissa kyllä muistuitetaan asiasta sitten.
En muuten muista kuinka kauan Suomessa on ollut kaksi aikaa, muistaako kukaan?
Oma muistisääntöni on Spring forward, Fall back. Kohti kesää on myös hyvä sääntö tässä pitkien pimeiden maassa.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 06:39"]Apua!! Onko joku tietty päivä ku kelloja saa siirtää?? Mä siirsin viikonloppuna olkkarin kellon toiselle seinälle :( Eiks sitä oliskaan saanu siirtää ku vasta tulevana viikonloppuna? Hankalaa tää järjestyksen vaihtaminen jos joutuu kelloa kanssa siirtelee :(
[/quote]
Mites sulla muuten menee, kun kellojenkin siirtäminen tuottaa tuollaista mielipahaa? Ilmeisesti ei olla korkeasti koulutettuja, tai ikä on 14 vuoden luokkaa?
29.3 vasta