Lopetan harrastukseni koronapassin takia
Harrastan ryhmäliikuntaa ja koko korona-ajan olen jatkanut siellä köyntiä, koska paikassa on ollut hyvät turvallisuuskäytänteet: vähemmän osallistujia, turvavälit, hyvä hygienia, tuuletus, isommat tilat pukkarissa, käsidesi, maskit yms.
Nyt paikka on ottanut koronapassin käyttöön ja kaikki nämä hyvät käytänteet ovat yhtäkkiä unohtuneet! Suuri määrä osallistujia pienessä tilassa ja surkea ilmanvaihto. Ei mitään turvavälejä enää. Tämäkö oli koronapassin tarkoitus? Ei tunnu mukavalta enää mennä. Mielummin teen kotona treenini.
Kommentit (19)
Ja mä lopetan yhden narkkarin takia, joka teki harrastuksesta sietämätöntä.
Lopeta. Elämä on valintoja ja niistä aiheutuvia seurauksia.
Onneksi on harrastus jota voi tehdä yksin kotona.
Mä lopetan koska ei ole tarpeeksi aikaa ja kiinnostusta.
Olen pettynyt salin tarjoamiin ryhmätunteihin. Ei löydy sopivan tasoisia tunteja
Ikävä kyllä minulla on sama kokemus eri harrastuksesta. Koronapassilla muuttui kaikkien käyttäytyminen ja ketään ei enää kiinnosta hygienia. Koko sali vaan väkeä täyteen kun kerran koronapassilla sen voi tehdä. Toinen asia on sitten se, onko tämä järkevää. Itsellä on huono aavistus tästä, ei tule käymään hyvin...
Tuossa näkyy juuri passin "hyöty"...
Vika ei ole koronapassissa vaan siinä, että ei osata tai haluta käyttäytyä asiaan kuuluvalla varovaisuudella ja tarkkkudella.
Vähän kuin joku ajattelisi, että koska on turvavyö ja autossa airbagit ja kitkarenkaat, niin ei enää tarvitse piitata nopeusrajoituksista ja siitä, että on liukasta.
Se vähän yksinkertaisempi mies
Ok, selvä. Sinun puuttumista ei varmaan siellä kukaan edes huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta. Elämä on valintoja ja niistä aiheutuvia seurauksia.
Niin on. Ja sinä tulevaisuudessa maksat veroissa kalliisti esimerkiksi tämän henkilön sairaskuluja.
Vierailija kirjoitti:
Vika ei ole koronapassissa vaan siinä, että ei osata tai haluta käyttäytyä asiaan kuuluvalla varovaisuudella ja tarkkkudella.
Vähän kuin joku ajattelisi, että koska on turvavyö ja autossa airbagit ja kitkarenkaat, niin ei enää tarvitse piitata nopeusrajoituksista ja siitä, että on liukasta.
Voit käyttäytyä minkälaisella varovaisuudella ja tarkkuudella haluat, ongelmia aiheuttaa silti yksintein kapasiteetin kasvattaminen.
Olisikos selkeästi oikeampi sanoa, että lopetat harrastuksesi koronapassin haltijoiden vastuuttoman käyttäytymisen johdosta...?
Nykyinen muoto kuin kuulostaa ihan rokotefollarin kynästä lähteneelle...
Vierailija kirjoitti:
Ok, selvä. Sinun puuttumista ei varmaan siellä kukaan edes huomaa.
Se, että sinua ei kaipaa kukaan missään ei tarkoita, etteikö muita ihmisiä kaivattaisi.
Vierailija kirjoitti:
Olisikos selkeästi oikeampi sanoa, että lopetat harrastuksesi koronapassin haltijoiden vastuuttoman käyttäytymisen johdosta...?
Nykyinen muoto kuin kuulostaa ihan rokotefollarin kynästä lähteneelle...
Vain rokotefollari voi nähdä ongelmia rokotepassin käyttöönotossa?
Samis. En pysty enää harrastamaan, joten on pakko luopua.
Ja taas ketju täynnä itätrolleja.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä lopetan yhden narkkarin takia, joka teki harrastuksesta sietämätöntä.
Mulla loppui ruikuttajien takia. Siis ei osanneet sopeutua mihinkään muutokseen.
Vierailija kirjoitti:
Olisit vaan suoraan...ajattelisi kuin BMW kuski.
Samasta syystä en mene paikkoihin, joihin vaaditaan koronapassi. Mulla on koronapassi, mutta pidän enemmän paikoista, joissa noudatettaisiin rajoituksia eli just vähemmän asiakkaita samaan aikaan jne.