Korkeakouluopiskelijat! Saitteko oman alanne kesätöitä?
Kysymys tulikin otsikossa. Lähinnä kiinnostuksesta kysyn. Itse opiskelen kauppatieteitä ensimmäistä vuotta ja sain pankista kesätöitä. Tosin itse työnkuva vastaa melkeinpä Prisman kassaa (pankkineitinä tiskillä)..
Kommentit (11)
En, tosin yksi syy siihen taitaa olla ettei sellaisia ole :D Opiskelen siis luokanopeksi.
No en saanut :D opiskelen kasvatustieteitä ja vasta toista vuotta.
Itse en opiskele mutta esikoinen lopettaa toisen vuotensa lääkiksessä ja pääsi keskussairaalaan leikkaussaliavustajaksi.
En. En edes hakenut, koska olen vasta fuksi, olen opiskellut aika vähän tän vuoden aikana ja olen loikkaamassa toiseen tiedekuntaan. Mutta on mulla myyjän työ kuitenkin :)
Kauppatieteilijä täälläkin ja pankissa ollaan. Ensimmäisen vuoden opiskelijana tuskin teen mitään tärkeää, mutta asiakaspalveluaja pankin tiskillä olen. OP kyseessä. Opiskelukaverini sai samanlaisia hommia eri pankista. En tiedä kylläkään voiko näitä hommia ihan omaksi alaksi laskea, kuten ap:kin sanoi. Työt eivät kuitenkaan vaadi kovinkaan paljoa, mutta niin fuksina en edes osaisikaan mitään kovin vaativaa vielä.
Saan nyt keväällä inssin paperit käteen ja sain kesätöitä omalta alalta, firmasta jossa olin viime kesänä työharjoittelussa (palkatta). Esimies soitti ja pyysi töihin. Kyseessä valitettavasti 'vain' tosiaan kesätyöpesti, joten syksyksi on etsittävä muuta.
Mistä oikeustieteen opiskelijan kannattaa etsiä kesätöitä?
Mistä pankista sait?:)
Itse en ole vielä saanut kesätöitä.. Parissa haastattelussa olen käynyt, ja vielä elättelen toivoa.