Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeakouluopiskelijat! Saitteko oman alanne kesätöitä?

Vierailija
23.03.2015 |

Kysymys tulikin otsikossa. Lähinnä kiinnostuksesta kysyn. Itse opiskelen kauppatieteitä ensimmäistä vuotta ja sain pankista kesätöitä. Tosin itse työnkuva vastaa melkeinpä Prisman kassaa (pankkineitinä tiskillä).. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pankista sait?:)

Itse en ole vielä saanut kesätöitä.. Parissa haastattelussa olen käynyt, ja vielä elättelen toivoa. 

Vierailija
2/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko SPankista.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tosin yksi syy siihen taitaa olla ettei sellaisia ole :D Opiskelen siis luokanopeksi.

Vierailija
4/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en saanut :D opiskelen kasvatustieteitä ja vasta toista vuotta.

Vierailija
5/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en opiskele mutta esikoinen lopettaa toisen vuotensa lääkiksessä ja pääsi keskussairaalaan leikkaussaliavustajaksi.

Vierailija
6/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En edes hakenut, koska olen vasta fuksi, olen opiskellut aika vähän tän vuoden aikana ja olen loikkaamassa toiseen tiedekuntaan. Mutta on mulla myyjän työ kuitenkin :)

Vierailija
7/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppatieteilijä täälläkin ja pankissa ollaan. Ensimmäisen vuoden opiskelijana tuskin teen mitään tärkeää, mutta asiakaspalveluaja pankin tiskillä olen. OP kyseessä. Opiskelukaverini sai samanlaisia hommia eri pankista. En tiedä kylläkään voiko näitä hommia ihan omaksi alaksi laskea, kuten ap:kin sanoi. Työt eivät kuitenkaan vaadi kovinkaan paljoa, mutta niin fuksina en edes osaisikaan mitään kovin vaativaa vielä.

Vierailija
8/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan nyt keväällä inssin paperit käteen ja sain kesätöitä omalta alalta, firmasta jossa olin viime kesänä työharjoittelussa (palkatta). Esimies soitti ja pyysi töihin. Kyseessä valitettavasti 'vain' tosiaan kesätyöpesti, joten syksyksi on etsittävä muuta.

Vierailija
9/11 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helposti pankista saa?

Vierailija
10/11 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oikeustieteen opiskelijan kannattaa etsiä kesätöitä?

Vierailija
11/11 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä