Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 37 ja verinen vuoto??

Vierailija
23.03.2015 |

Kävin juuri kätilön luona sairaalassa ja hän teki sisätutkimuksen (kaikki ok). Nyt kun pääsin kotiin huomasin että alushousuihin oli tullut vähän veristä vuotoa. Siis onko tämä normaalia vai pitääkö olla huolissaan? Tämä on eka raskauteni joten saatan olla vähän hermoheikko...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ihan normaalia jos sitä ei paljoa tule

Vierailija
2/8 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa soittaa sairaalaan kätilölle jos olet epävarma. Kuitenkin raskaus jo loppusuoralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle noilla viikoilla käynnityksessä sanottiin että normaalia. tuli siis hiukan verta sisätutkimuksen jälkeen. mutta jos kipuja tai vuodat enemmän kannattaa soittaa synnärille. tai vaikka vain mielenrauhan saamikseksi. :)

onnea tulevasta vauvasta ja ihanaa vauva-aikaa! olen kateellinen kun pääset synnyttämään. :D itsekin täällä vauva-aikaa vietetään.

Vierailija
4/8 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ehkä odotan vielä pari tuntia ja katson sen aikaa ennenkuin soitan.

Vierailija
5/8 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina tullu sisätutkimuksen jälkeen rv 36 eteenpäin. Synnytykset menny rv 40-41

Vierailija
6/8 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisätutkimuksen jälkeen ihan normaalia.

Limatulpan irtoamisen yhteydessä voi myös tulla verta, mutta silloine se on, no nimensä mukaisesti limaista.

Vierailija
7/8 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tämä limaista ole. No sain jo aika hyvän mielenrauhan!:) Kiitos kaikille!

Vierailija
8/8 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on seurata vauvan liikkeitä, silloin on kaikki hyvin kun liikkeitä tuntuu normaalisti:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi