Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 day fiance ja ”bi-seksuaali” Hazel

Vierailija
14.12.2021 |

Siis mitvit? Eka bi joka haluaa sekä aviomiehen että tyttöystävän?! Mä olen ymmärtänyt sen niin, että voi rakastua mieheen tai naiseen, ei niin että pitää olla molemmat yhtä aikaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että olet niin ymmärtänyt, koska tuo on se viesti mitä biseksuaalit pyrkivät tuomaan julki somekeskusteluissa. Mutta jos vilkaiset mitä kirjoittelevat keskenään, niin tavoite on hyvin usein juurikin tuo mistä hämmästyit . Perustelevat tätä sillä ettei voi muuten tuntea olevansa "ehyt sekä toteuttaa seksuaalisuuttaan kokonaisuutena". Tähänkin ketjuun varmaan tulee joku kohta julistamaan ettei saa yleistää, kyse on vain joistakin yksilöistä. Miksihän sitten heidän omilla palstallaan vain nämä ensin mainitut tuovat ajatuksiaan esille? Ja jos kyseessä on todellakin vain poikkeus sääntöön, niin miten näitä samanmielisiä voi samalla bi-foorumilla olla satoja tai jopa tuhansia, eikä "toisinajattelijoita" juuri ollenkaan?  Taitaa olla asetelma määrällisesti toisinpäin, näyttää vahvasti siltä.

Polyamoria kiinnostaa heitä ilmeisen usein, ja miksipä ei. 

Jos ajatellaan asiaa yleisesti, niin eihän se muille kuulu jos kuvioissa on mukana vaikka kolme ihmistä tai enemmänkin, jos kaikki osapuolet asiasta ovat tietoisia ja sen hyväksyvät. Eihän siinä lakia rikota, korkeintaan se sotii jotain ajattelutapaa ja vakiintunutta käytäntöä vastaan. Eikä nyt ole kyse pelkästään ns. heteronormatiivisuudesta, ymmärtääkseni myös homoseksuaalit pääsääntöisesti kannattavat ja tavoittelevat perinteistä parisuhdetta johon ei kuulu muita. Siinä sitten onnistutaan vaihtelevasti, suuntautumisesta riippumatta.

Lähiomaiseni tuli kaapista ulos muutama vuosi sitten, ja olen käynyt hänen kanssaan aika paljon keskusteluja näihin liittyvistä asioista.  Ymmärtääkseni hänen käytöstään paremmin, olen hakenut taustatietoa netin syövereistä, ja siihen perustuvat edellä mainitut havaintoni. Aivan varmasti joku muu näkee asian toisin, enkä voi väittää että hän olisi väärässä. Yhtä ja ainoaa objektiivista totuutta kun ei tässäkään asiassa ole kai löydettävissä.

Vierailija
2/6 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo perustu vain käytännön järjestelyyn. Pitää päästä Amerikkaan ja helpompi löytää tyhmä mies sitä varten. Kun oleskeluluvat kourassa voi ryhtyä kokopäivälesboksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo perustu vain käytännön järjestelyyn. Pitää päästä Amerikkaan ja helpompi löytää tyhmä mies sitä varten. Kun oleskeluluvat kourassa voi ryhtyä kokopäivälesboksi. 

Eipä tuo Hazel kovin rakastuneesti tai edes ihastuneesti katsele tulevaa aviomiestään, eli olet varmasti oikeassa.

Vierailija
4/6 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikilla pidäkään, mutta jos hän haluaa. Ei kai se sitä tarkoita että kaikkien pitää haluta.

Vierailija
5/6 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mut mä olen kauniimpi!

Vierailija
6/6 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein älyttömintä tässä on se että Hazel kokee tarvetta selittää asiaa iäkkäille vanhemmilleen ja sitten vielä nillittää siitä ettei vanhemmat hyväksy sitä että hänellä olisi myös tyttöystävä.

Siis oikeasti, mikä juttu tämä on että omaa seksuaalisuutta pitää tyrkyttää joka tuutista, etenkin vielä iäkkäille vanhemmille ja vaatia heiltä jotain siunauksia asialle? Eihän se oikeasti edes kuulu niille vanhemmille pennin vertaa, ihan älytöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi