Mitä mieltä naisesta joka masturboi päivittäin?
Tuli ohi mennen puheeksi ystävän kanssa, sanoi että harrastelee itsetyydytystä "aina". Siis niinkun ilmeisesti päivittäin.
Mitä ajatuksia herättää? Itse en kyllä jaksa itseeni kopeloida noin :/
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:48"]
Ei ole tervettä koko päivää. Silloin on mielenterveysongelmia. Käy ulkona niin ei mieli dildottaa.
[/quote]
Miksi alapeukutatte? Seksiriippuvaisen ensimmäinen merkki. Pakonomainen itsetyydytys.
[/quote]
Ei tuossa ollut kyse KOKO päivästä vaan joka päivä! Vaikkapa kerran päivässä 10 minuuttia. Ei liene vaarallista :) Voisi tehdä hyvää sinullekin!
[/quote]
Minulla on hieman vahvemmat seksuaaliset halut kuin normaaleilla ihmisillä. Älä ala minulle kertomaan! Tiedän kyllä seksiriippuvaisen ja normaalin käytöksen eron. Siitä tuossa kirjotinkin. Lukemisen vaikeuksia?
Ei ole tervettä koko päivää. Silloin on mielenterveysongelmia. Käy ulkona niin ei mieli dildottaa.
[/quote]
Miksi alapeukutatte? Seksiriippuvaisen ensimmäinen merkki. Pakonomainen itsetyydytys.
[/quote]
Ei tuossa ollut kyse KOKO päivästä vaan joka päivä! Vaikkapa kerran päivässä 10 minuuttia. Ei liene vaarallista :) Voisi tehdä hyvää sinullekin!
[/quote]
Tuli ohi mennen puheeksi ystävän kanssa, sanoi että harrastelee itsetyydytystä "aina".
Kerro mitä kohtaat ymmärrä?
Mulla ob tuollainen kaveri. Sen kämppä haisee aina ihan pillulta... Yök
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:59"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tuli ohi mennen puheeksi ystävän kanssa, sanoi että harrastelee itsetyydytystä "aina".
[/quote]
Itse käsitän sen että usein, ei vain joskus ovulaation aikaan vaan tosi säännöllisesti.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 12:59"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Itse käsitän sen että usein, ei vain joskus ovulaation aikaan vaan tosi säännöllisesti.
[/quote]
3 alapeukkua, mistä?
No mitä mieltä sitä itsestään olisi...
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:43"]
No jos panettaa niin minkäs teet! Ei siinä mitään pahaa ole :) T.sinkku
[/quote]
Keltä se on pois vaikka masturpoikin?. Runkkaahan miehetkin, alapeukutukset ärsyttää. Onko kaikki täällä olevat sitten niin siveellisiä. n32
Ei haittais minua yhtään.....voitais vaikka yhdessä tehdä vähän käsitöitä...
Runkkaan jokapäivä unelmoiden pilluista ja naisten perseistä. Ehkä siinä iässä, että pitäisi partneri löytää. M30
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:45"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 11:43"]
No jos panettaa niin minkäs teet! Ei siinä mitään pahaa ole :) T.sinkku
[/quote]
Keltä se on pois vaikka masturpoikin?. Runkkaahan miehetkin, alapeukutukset ärsyttää. Onko kaikki täällä olevat sitten niin siveellisiä. n32
[/quote]
veikkaan että moni nainen runkkaa päivittäin, mutta se hävettää jostain ihmeellisestä syystä. teidän kannattaisi levittää pimppalooraa internetissä niin miesten olis kiva katella ja vedellä käteen
Ei mulla ainakaan olis aikaa tollaseen. Hankkikaa elämä! Panetti tai ei, työ on ja harrastukset. Nostakaa se perse sohvalra ja lähtekää vaikka salille välillä. Kyllä nyt pari kertaa viikossa pitäs riittää vaikka mitkä halut olis, voi opetella itsehillintää.Pienen odottamisen jälkeen tuntuukin paremmalta ja jää aikaa muuhunkin kun pillun räpläämiseen.
N35
mä en harrasta itsetyydytystä juuri koskaan. olen myös sinkku. tuntuu että pärjään ilman orkkuja =)
Mitä mieltä olen? En mitään mieltä, sillä masturboin n 1-3 kertaa päivässä ja lisäksi seksi mieheni kanssa n. 1-2 kertaa päivässä. Kuukautisten alussa muutaman päivän taukoa. n34
Eikai siinä mitään ihmeellistä, ihmisten libidot on erilaisia. Itse yleensä kerran päivässä, ennen mensuja useammin. Välillä voi olla pitkäänkin taukoa. Tosin itse harrastan tätä siksi kun mies jaksaa pitää huolta vaan omasta orkustaan eikä laukeamisensa jälkeen jaksa enää räplätä :(
En mitään, mutta ällöttäisi jos joku tuttava kertoisi masturbointitottumuksistaan.
Ihana nainen. Miljoona kertaa parempi kuin pihtarit.
[/quote]
[/quote]