Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain minulla voi olla näin huono tuuri :(

Vierailija
22.03.2015 |

Tänä keväänä olen vihdoin hakemassa kouluun. Haen sekä yliopistoon että ammattikorkeaan. Yliopiston pääsykokeisiin olen jo tässä pari kuukautta lukenut ja vielä kaksi edessä. Ammattikorkeakouluun ei nyt oikeastaan voi mitenkään valmistautua. Nämä kaksi alaa ovat aika erilaisia, mutta ainoat mitkä kiinnostavat edes jollain tasolla.

Nyt täyttelin netissä tuoto hakulomaketta, niin tietenkin näiden kahden alan pääsykokeet ovat SAMANA PÄIVÄNÄ. Kaikista mahdollisista päivistä juuri sama päivä. Plaah, meni koko innostus hakea mihinkään kouluun. Tuonne yliopistoon nyt kuitenkin haen, kun sinne olen jo lukenut, mutta todennäköisesti en pääse (joo ei pitäisi olla pessimisti, mutta noin se kait taitaa mennä). Ammattikorkeaan mitä todennäköisimmin pääsisin. Miksi minulla voi ollakin näin huono tuuri?  Eli enpä taida saada mitään koulupaikkaa (tänäkään vuonna). Ammattikorkeassa ei ole syksyllä hakua tälle alalle todennäköisesti lainkaan. TAas yksi hukkaan heitetty vuosi elämästä edessä... En ole aikaisemmin voinut hakea, koska taloudellinen tilanne, englannin kehittäminen ulkomailla ja tuskan hiki nousee pintaa, sillä ikää tulee lisää ja olen jo lähempänä kolmeakymmentä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan