Vain äänestämällä ratkaiset SUOMEN KOHTALON.
Nyt jos koskaan tulevissa eduskuntavaaleissa ratkaistaan suomen kohtalo. Tästä alemmas voimme vielä vajota jos kokoomus jatkaa hallituksessa. Jos muutos tapahtuu ja kokoomus putoaa oppositioon niin suomella on mahdollisuus nousta. Mikään muu hallitus ei voi olla huonompi. Kokoomuksen johdolla suomen työttömyys on kasvanut, rikkaat nostaneet omia palkkoja ja köyhemmiltä leikattu, nuorisotyöttömyys kasvussa samalla kun maahan otetaan ulkomaista työvoimaa, kokoomusherrat ehdotelleet eläkeiän nostoa 70 vuoteen jolloin nuorille ei vapautuisi työpaikkoja, terveydenhoito on heikentynyt, eläkeläisiltä leikattu ja eläkkeet jäädytetty, oman maan rahat siirretty kreikkalaisille ilman vastinetta ja suomen velka vain kasvaa.
Kokoomus on ryssinyt suomen talouden. On muutoksen aika.
käy äänestämässä tulevissa vaaleissa.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:49"]
Ja Sipilää ei ministeriksi.
[/quote]
niinkuin kerroin, huonommin ei voi mennä millään muulla hallituskokoonpanolla. on sitten sipilä tai soini pääministerinä niin tästä suosta noustaan. ainoastaan kokoomuksen johdolla suomineito hirtetään. kuvittele tilanne, että kokoomus olisi johdossa neljä seuraavaa vuotta. sen aikana suomi rappeutuisi ja jonkun muun maan olisi helppo ottaa suomi hallintaan. suomi on saatava jaloilleen ja elinvoimaiseksi. ratkaisu on ainoastaan näissä vaaleissa.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:53"]
Samanlaisia minäminä ihmisiä ne seuraavatkin on, puolueesta riippumatta.
[/quote]
Olen itsekin noin ajatellut aiemmin, mutta nyt jokainen voi itse todeta suomen taloudellisen tilanteen ja tapahtuneet muutokset.
neljän vuoden aikana hallitus pohti neutraalia avioliittolakia ja se vei kaiken ajan. Tarvitsemme hallituksen joka keskittyy tärkeisiin asioihin ja ohittavat asiat joilla ei ole hölkäsen pöläystä merkitystä suomen hyvinvointiin.
Onhan se yksi tapa tämäkin tehdä vaalikampanjaa, kun ei eväitä enempään ole. Mahtaakohan ap peräti kannattaakin jotakin?
Ei yhtään sovinisti-persua eduskuntaan!
Me Persut emme ole sovinisteja. Minä ainakaan en ole.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 14:59"]
Onhan se yksi tapa tämäkin tehdä vaalikampanjaa, kun ei eväitä enempään ole. Mahtaakohan ap peräti kannattaakin jotakin?
[/quote]
vaalikampanjointia minun ei tarvitse tehdä kun velkaa on nolla euroa ja hyvä työpaikka ja omakotitalo ja kolme autoa. ihan hyvin menee ja en todellakaan pyri eduskuntaan.
kyllä kannatan ihan mistä puolueesta tahansa sellaista henkilöä joka ajaa Teidän ja muiden asioita tosissaan, mutta tuohon kannattamaani joukkoon ei kuulu kokoomus. en kannata kokoomusta koska en halua Sinun tai muiden tuhoa. toivon kaikille hyvää.
En ole koskaan äänestänyt Kokoomusta. Silti olen sitä mieltä että Suomen kohtalo ei riipu minun äänestäni eikä kenenkään meidän. Eduskunnan yli on kuljettu ja kuljetaan yhä edelleen. Sen polun osaavat jo Persutkin. Ei niitä kiinnosta kansa. Ne haluaa päästä herrahississä ylemmäs ja eduskunta on siihen oiva väline. Siellä voi verkostoitua ja tehdä ne kuuluisat lehmänkaupat.
Jos poliitikolta kysytään heti aamulla herättyä että mihinkä puolueeseen se kuuluu niin veikkaan että moni ei muista. Kokoomus ja Kommunistit, ihan samaa puuta heinää puhuvat ja menevät samaan hallitukseen.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:01"]
Ei yhtään sovinisti-persua eduskuntaan!
[/quote]
oletko ottanut lääkkeesi? kerroin juuri ettei mikään muu hallitus voi viedä suomea huonompaan suuntaan kuin nykyinen on vienyt. jos sinulla on joku ratkaisu niin kerro miten suomi nousee. Jos et tiedä mitään päivänpolitiikasta niin älä turhaan kerro mielipuolihöpinöitä. vai oletko joku ryssä joka tahtoo suomen tuhoa?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:07"]
En ole koskaan äänestänyt Kokoomusta. Silti olen sitä mieltä että Suomen kohtalo ei riipu minun äänestäni eikä kenenkään meidän. Eduskunnan yli on kuljettu ja kuljetaan yhä edelleen. Sen polun osaavat jo Persutkin. Ei niitä kiinnosta kansa. Ne haluaa päästä herrahississä ylemmäs ja eduskunta on siihen oiva väline. Siellä voi verkostoitua ja tehdä ne kuuluisat lehmänkaupat.
Jos poliitikolta kysytään heti aamulla herättyä että mihinkä puolueeseen se kuuluu niin veikkaan että moni ei muista. Kokoomus ja Kommunistit, ihan samaa puuta heinää puhuvat ja menevät samaan hallitukseen.
[/quote]
ei ihan noin mene. kyllä äänestämällä voi vaikuttaa suomen talouden tilaan. se ratkaisee onko kokoomus enemistönä eduskunnassa vai joku muu.
Nyt kaikki äänestämään Nasimaa!
http://blogit.iltalehti.fi/nasima-razmyar/2015/02/02/onko-vihapuhe-sananvapautta/
Kyllä se ratkaisee mikä puolue on enemistönä eduskunnassa. Suurimmasta puolueesta tulee pääministeri joka aloittaa hallitusneuvottelut muiden puolueiden kanssa. Sinä ratkaiset onko kokoomus suurin vai pienin. Sinä ratkaiset tuleeko kokoomuksesta pääministeri ja apupuolue sdp:stä valtiovarainministeri. Sinun käsissäsi on kaikki.
Kokoomus oli -70 luvulta 2000 luvulle suurimmaksi osaksi oppositiossa ja suomi nousi kohisten ja vaurastui. Kun kokoomus pääsi valtaan niin suomi on vajonnut ennätysajassa. Mieti tätä, olisikohan siinä perää, että kokoomus kuuluu oppositioon.
Mä äänestän Veronika Honkasaloa, pisti MP-Jussin sairaat ajatukset matalaksi.
Tarvittais kipeästi lisää maahanmuuttoa.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:17"]
Nyt kaikki äänestämään Nasimaa!
http://blogit.iltalehti.fi/nasima-razmyar/2015/02/02/onko-vihapuhe-sananvapautta/
[/quote]
hmmmmm.... muuten han hyvä kyllä, mutta kuuluu sdp joukkoihin eli kokoomuksen apupuolue joka saattanut suomen tuhoon jakamalla ensin urpilaisen ja kataisen johdolla rahamme kreikkaan ja sitten rinteen ja styyppidin johdolla sama jatkunut.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:19"]
Mä äänestän Veronika Honkasaloa, pisti MP-Jussin sairaat ajatukset matalaksi.
[/quote]
mistä puolueesta?
Mun äänestyspäätöksen ratkaisee pakkoruotsi ja somalit. Näihin ensiarvoisen tärkeisiin asioihin kun keskitytään niin kyllä se Suomi siitä nousee. T: persu
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:21"]
Tarvittais kipeästi lisää maahanmuuttoa.
[/quote]
perustele.
jos samat puolueet seuraavassa hallituksessa niin sitten syntyy maastamuuttoa.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 15:23"]
Mun äänestyspäätöksen ratkaisee pakkoruotsi ja somalit. Näihin ensiarvoisen tärkeisiin asioihin kun keskitytään niin kyllä se Suomi siitä nousee. T: persu
[/quote]
Ei sitä pakko ruotsia pysty poistamaan seuraavaan 5vuoteen, kun juuri hylättiin se aloite.
Ei vaan päinvastoin. Kokoomus on ainoa puolue, jonka oikealta laidalta saattaa vielä löytyä tie itsenäiseksi ja terveeksi kansakunnaksi. On vain silmänlumetta tämä nykyinen hyvinvointi ja koskee vain niitä, jotka siinä herrahississä tai sosialismissa vielä pyörivät eivätkä ole menettäneet työpaikkaansa. Suomessa on aivan liikaa tulosiirtoja ja aivan liian suuri julkinen sektori, ollaan maailman kovin verottaja ja kalleimpien maiden joukossa. Lisäksi meillä on kotimaisia pääomia selvästi alle keskitason länsimaita vertailtaessa eli suomalaisten asuntolainojen koroista ja yritysten pääomistaan maksamista tuotoista yli puolet menee ulkomaille, suomalaiset kun eivät ole lähteneet sille linjalle, että yksityishenkilöt rahoittaisivat kotimaista yritystoimintaa piensijoittajina tai että omaa elämää opintojen , perhevapaiden, lasten hoidon, työttömyyden, sairauden tai vanhuuden aikana maksettaisiin itse omilla tuloilla tai vakuutuksilla vaan verotetaan nekin kustannukset pois yrityksistä ja ostovoimasta. Tyhmä, tyhmä, avuton ja sosialistinen suomalainen keskiluokka, joka tuhoaa ja on jo tuhonnut yksityiset yritykset ja yksityiset työpaikat Suomesta jollei muutosta tapahdu.
Samanlaisia minäminä ihmisiä ne seuraavatkin on, puolueesta riippumatta.