Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myyjä: Mul itellä on tää sama laite, ja...

Vierailija
22.03.2015 |

...voin kyllä sanoa etten vaihtais muuhun. Just eilen tän hankin ja on kyllä kokemusta että ihan loistopeli! (Kodinkonekaupoilla tosi usein kuultu myyntikikka.) vai kuinka?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä ole koskaan kuullut

Vierailija
2/10 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myyjänä ollut, ja oon käyttäny vaan jos on ollut totta. Muutenhan voisi ihan totuuden sanoa ja kaupata parempaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä mä osun valitseen aina sen koneen, joka just sillä myyjällä on kotona. Sattumaa?

Vierailija
4/10 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:36"]

...voin kyllä sanoa etten vaihtais muuhun. Just eilen tän hankin ja on kyllä kokemusta että ihan loistopeli! (Kodinkonekaupoilla tosi usein kuultu myyntikikka.) vai kuinka?

[/quote]

Jep. Mä olin eräässä esittelyssä jossa myyjällä oli kotonaan just ne samat sähkösäätöiset pöydät ja ergonomiset tuolit sun muut "koko ajan käytössä ja en kyllä vaihtais". 

Vierailija
5/10 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut tuon usein kun olen ostanut jotain. Kun ostin digiboxin, sängyn, tiskikoneen ja petarit lapsille eri kauppojen myyjät ovat kertoneet omistavansa saman tuotteen. Naurattaa aina kun kuulen tämän joltain myyjältä.

Vierailija
6/10 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut.

Vierailija
7/10 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, myyjänä on helppmpi suositella niitä juttuja jotka itsellä käytössäJotka kokee mieluisaksi. Itse en ole kodinkoneliikkeessä ollut töissä, mutta aikanaan lahja- ja keittiötavarakaupassa, ja myin PALJON enemmän niitä juttuja joista itse pidin/jotka oli itselläni, johtui varmaan siitä että se "innostus" paistoi läpi? Tottakai tunsin kaikki tuotteet ja osasin esitellä niitä, mutta aivan eri asia esitellä esim. jotain pastakonetta tai banaanikoteloa jotka EVVK itseä, kun jotain sellaista tuotetta joka on itsellä päivittäisessä käytössä (esim. yhdet aivan mahtavat veitset).

Vierailija
8/10 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut monta kertaa ja aina se jaksaa huvittaa.

Vierailija
9/10 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin oon erikoisliikkeessä työskennellessä aina ohjannut asiakkaat sellaisen tuotteen luokse, johon itse olen ollut tyytyväinen. Hinnasta riippumatta. Olen siis saattanut suositella asiakkaalle halvempaa tuotetta kuin tämä on alunperin katsonut, jos tuo halvempi on mielestäni parempi - oman käyttökokemukseni mukaan.
Mitä ihmeellistä siinä on? Miksi pitäisi suositella sellaista tuotetta jota itse ei tunne tai on havainnut huonoksi?
Kyllä on taas oudot vaatimukset av-mammoilla.

Vierailija
10/10 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oman alan tuotteet kiinnostaa ja niitä haluaa tietysti kokeilla! Keittiökalustefirman kauppiaan keittiö on aina kadehdittava: toimiva ja ajan hermoilla. Kenkämyyjän kenkähylly ei mahdu eteiseen, parturi-kampaajan perheen hiukset ovat kuin muotikatalogista, personal trainerin vaimokin on kuin miss fitness -kisoista...

Kyllä monella siis se kiinnostus työhön jatkuu vapaa-ajallakin ja työjutskia halutaan testata siviilissä.