Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itävallan koronasulku

Vierailija
14.12.2021 |

Hanna Fauster sanoi TV:ssä, että on raskasta kun ei ole päässyt kolmeen viikkoon kauppaan ja kampaajalle.

On kyllä hirvittävää jos joutuisi olemaan 3viikkoa käymättä kampaajalla.

Onko ihmisille näin vaikeaa elää perheen kesken.

Itse olen käynyt kaupassa jokatoinen kuukausi kaupassa ja kampaajalla kävin viimeksi vuonna 1999.

Ja olen huomannut että tämäkin kaupssa käynti väli on aika usein. Työt ja muut kun nykypäivänä voi tehdä etänä.
Luontokin kiittää kun ei joudu autoa käynnistämään täällä syrjäkylällä käynnistämään joka kuukausi.

Perheemme viihtyy hyvin keskenään, ja onhan nykyisin netti.

N40

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokainen välittäisi turhaa ihmisten tapaamista ja opettelisi itse ajattelemaan mitä kannattaa ja mitä ei, niin vältyttäisiin joulun jälkeiseltä hätäjarru toimilta.

Koska Suomeen mahdetaan saada tuota kolmatta rokotetta varten riittävästi rokotteita.

Vaikka kuinka olisi rokotteet ja passit, ei tämä vain sillä helpotu.

Vierailija
2/4 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa mietitään jo ettei passaillakaan pääse enää paikkoihin. Mikä on hieno juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomi sulkeutuu.

Muut maat on tuon jo ottanut käyttöön

Vierailija
4/4 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ymmärretä millaista on elää täydessä sulkutilassa. Kaupoissa käyminen ei tarkoita turhamaista shoppailua, vaan sitä, että sulkutilan aikana saa vain tavaroita, joita myydään esim pikkukylän ruokakaupassa. Jos tulostimesta loppuu muste ja paperi tai kutimesta lanka, niin on huono juttu. Netistä tilaaminen saattaa kestää reilusti yli viikon. Kampaajaa ei kukaan kipeästi kaipaa, se vain ärsyttää. Muutaman viikon sulku on läpihuutojuttu, mutta pitää ottaa huomioon, että sulkutilaa on voinut kestää monta kuukauttakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi