Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työssä jaksaminen/jaksamattomuus

Vierailija
13.12.2021 |

Miksi keskustelu poistui yhtäkkiä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kiva kun oli juuri vastaamassa. Sellanen tää palsta taitaa vaan olla.

Vierailija
2/12 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kiva kun oli juuri vastaamassa. Sellanen tää palsta taitaa vaan olla.

Sama, aika pitkän viestin olin kirjoittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa kirjoittaa enää mitään.

Ap

Vierailija
4/12 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti jotkut yrittäjät pahoittavat mielensä totuuksista kuinka ihmiset poltetaan loppuun työllä

Vierailija
5/12 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuherätys tänään oli taas ihan järkyttävä. Väsyttää, on kylmää ja pimeää eikä ole ehtinyt nukkua riittävästi.

Ap

Vierailija
6/12 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt ovat jokseenkin samanlaisia kuin ennenkin, ihmiset ovat muuttuneet.

Huomaatte eron ihan itsessänne, jos vain haluatte huomata ja tunnustaa.

Vierailija
7/12 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työelämä on huonontunut vuosi vuodelta! Koko ajan raavitaan lisää työntekijän selkänahasta. Olen opetusalalla ja koko ajan tulee ylempää viestiä, että olemme liian kalliita emmekä ansaitse palkkaamme. Työnnetään lisää työtä, vaikka nykyistäkään määrää ei ehdi tehdä. Työsuhteen ehtoja pyritään heikentämään jatkuvasti. Ihan painajaista.

Vierailija
8/12 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni suomalainen oikein tosissaan tekee työtä? Suurin osa on palkalla verovaroin ylläpidetyissä päivähoitopaikoissa ilman tietoakaan oikeasta työnteosta, mm. lähes kaikki kuntien ja valtion "työntekijät"

Vierailija
9/12 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työelämä on huonontunut vuosi vuodelta! Koko ajan raavitaan lisää työntekijän selkänahasta. Olen opetusalalla ja koko ajan tulee ylempää viestiä, että olemme liian kalliita emmekä ansaitse palkkaamme. Työnnetään lisää työtä, vaikka nykyistäkään määrää ei ehdi tehdä. Työsuhteen ehtoja pyritään heikentämään jatkuvasti. Ihan painajaista.

Saman huomannut. Olen valtiolla töissä. Nyt teen yksin sen, mikä oli vielä 20v sitten jaettu kolmelle ihmiselle. Ja lisää tehtäviä on tulossa. Peruste tietotekniikka auttaa ei ole ainakaan julkisella mikään helpotus. Julkisella ostetaan niin sysihuonoja ohjelmia, että työn tekemiseen menee tuplasti se mitä ilman moisia turhakkeita.

Ja tosiaan työnantaja ja veronmaksajat kaikki kertovat että työt pitäisi tehdä, mutta koulutettu on liian kallis. Ja taas tulee hiukan lisää tehtävää, jotta on sen pikkupalkkansa arvoinen. Kansalaisilta nyt ei saa kuin kuittailua osakseen, mutta kun liittokin on sitä mieltä että ihan sama mitkä työolosuhteet kunhan on töitä.

Työpäivät venyy nyt jo päivittäin 9-10h, koska työtä on liikaa, mutta ne on kaikki tehtävä, koska virkavastuu. Lounas ei ole tauko, vaan ruoka syödään samalla kun on joku täysin turha palaveri ja kahvit juodaan töitä tehden nekin. Mutta ei riitä. Heti kun joku eläköityy, niin taas tulee uutta tehtävää.

Vierailija
10/12 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päiväkodissa, muka opettajana. Opettamiseen ei ole aikaa, kaikki aika menee arjesta selviytymiseen. Kiire on, puolet asioista jää tekemättä koska ei ole aikaa eikä resursseja. Jatkuvasti työkavereita on sairaslomalla, ketään ei saada tilalle, joten olet yksin ison lapsilauman kanssa. Erityisopettaja ja esimies vaativat pienryhmätoimintaa, kaikenmaailman päälläseisontaa ja taikatemppuja, lapset ovat rajattomia, oireilevat kotioloja tai päiväkotioloja, mistä sitä tietää. Huuto ja mekastus on arkipäivää, kaikki mehut otetaan sinusta mitä irti lähtee, kunnes et enää jaksa ja jäät sairaslomalle.

Vierailija
11/12 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua rasittaa jo se, että poistun kotoa ja olen työpaikalla 8 h. En jaksa tehdä mitään muuta työpäivinä.

Ap

Vierailija
12/12 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään työpäivän jälkeen söin välipalan ja menin sänkyyn keräämään voimia, että jaksan suihkuun. En ole vielä jaksanut.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi