Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pieni varoituksen poikanen " kotitestit"

14.09.2006 |

Itselleni kävi näin:

Tilasin täältä raskaustestejä tietyn määrän ja maksoin tuotteen. no postissa tuli seuraavana päivänä kirje mutta tuote oli väärä, ovulaatiotestejä. No otin yhteyttä ja kerroin kaupan menneen väärin ja he lupasivat lähettää oikean tuotteen tilalle. No tänään saapui kirje ja siellä oli raskaustestejä mutta väärän merkkisiä ja aivan liian vähän mitä olin tilannu ja maksanu. Laitoin sinne äsken aika tiukan kirjeen menemään ja saas nährä mitä tuleman pitää? Saanko koskaan tilaamani tuotteita tai rahoja takaisin???

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmesti tilannut Kotitesteiltä ja aina saanut mitä olen halunnut. Kerran tilasin ovistestejä ja kahdesti raskaustestejä. Toimitus on ollut todella nopeaa. Minulla ei siis ole mitään valittamista, päinvastoin.

Laru

Vierailija
2/10 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös tilannu tuolta jo vuoden ajan testejä ja aina kaikki on mennyt hyvin ja todella nopea ollut paketti kotona. Sen takia olen aina tilannut sieltä. Mut nyt jo toisen kerran sama tilaus meni väärin ja omaa mieltä alkaa jo närkästyttämään. Virheitä nyt sattuu aina mut ei ikinä näin monta kertaa ja perä jälkeen, ihmettelen vain!!?? oiskohan tullut joku uusi työntekijä sinne kun on tullut nämä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en jaksanut valittaa, kun oli just synkät olot menkkojen alkamisen takia:( jos uudestaan näin käy, niin valitan varmasti...Olen kuullut kyllä, että joillain ollut hurjankin pitkiä toimitusaikoja..mutta sattuuhan virheitä;)

Vierailija
4/10 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä :D :D

Minä olen aina tilannut Mammaksilta (www.mammaksi.fi), ei ole tarvinut pettyä kertaakaan.

Vierailija
5/10 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sellainen sinetti tarra siinä pakkauksessa oli repästy auki. En kyllä valittanut. Ja kotitesteiltä tilasin.

Vierailija
6/10 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miullakin oli pakettien " sinettitarrat" avattu. Selvisi syykin, toiseen pakettiin oli laitettu mukaan suomenkieliset käyttöohjeet ja toisessa oli kahdella erilaisella " päällikääreellä" olevia testejä, olivat kylläkin oikeita. En tiedä ko. firman toiminnasta sen enempää, mutta tulevatkohan testit kenties heille joissain isommissa pakkauksissa, joista sitten lätkivät laatikoihin sen määrän, jota kukin tilaa? En tiedä, se selittäisi erilaiset " kääreet" saman pakkauksen ovulaatiotesteissä... Kai.

Vierailija
7/10 |
16.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolme kertaa kotitesteiltä tilannut, viimeksi viime viikolla ja kaikki ostokerrat sujuneet moitteettomasti. Uskomattomia mokia nuo kyllä,mitä teille tapahtunut, puolitetut testit esim. !! Eli onko joku puolittanut ja sitten palauttanut testit ja ne on myyty eteenpäin vai mitä ihmettä?

Vierailija
8/10 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tää vimeisin tilaus joka meni uudestaan väärin niin paketissa oli advancen raskaustestejä ja ne oli puolitettu. Saas nähdä meneekö tää kolmas varoitus perille ja tilaus oikein vihdoin ja viimein? Ma tai ti pitäs paketti tulla.

Vierailija
9/10 |
17.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut testejä vain mammaksilta ja hyvin on aina mennyt.

En oikein ymmärrä tuota, että miten testit voi olla puolitettuja? Ovatko kotitestien testit jotenkin irrallaan paketissa? Kaikki testit joihin tähän mennessä olen törmännyt ovat olleet yksittäin pakattuja siten, että varmasti huomaa jos paketin avaa. Hyvin erikoiselta kuulostaa.

Vierailija
10/10 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELi te joilla testit puolitettu, niin eikös ne kaikki liuskatestit ole omissa paketeissaan? EIhän niitä saa puolitettua, ellei avaa sitä pakettia? Eikö nimenomaan raskaustestit saa avata vasta sitten kun käyttää, eli ei niitä kauhean kauan suositella säilytettävän avatussa paketissa? Paketteihin menee ainaki kosteutta. Onko teillä sitten jotenkin teipattu ne paketit uudelleen kiinni vai miten? Kuulostaa uskomattomalta minusta... eihän ne ole enää steriilejä testejä, jos ne on puolitettu...!!

Näkeekö ne siis ihan selvästi että on saksilla puolitettu tmv?

Kyllä kummaa touhua...