Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minua sorsitaan (Ruuan kotiinkuljetuksessa!)

Vierailija
13.12.2021 |

Taas, jo kolmas kerta kesän jälkeen kun ongelmia.
Tilasin siis kaksi annosta, sain valtavat pussit ruokaa mutta kyseessä "etnola" niin laitoin tuotokset äkkiä jääkaappiin ja lähdin kirjastoon.
Sanottakoon että olen heitä jotka eivät näe syytä viedä puhelinta kirjastoon.
No lopulta menin kotiin ja aloin avaamaan paketteja. Valtavasti ruokaa mutta täysin vierasta!
Tein valituksen. Alkuperäiset ruuat tuotiin lopulta ja sain hyvitysetukupongin. Tuo ylimääräinen ruokkauljetus oli ollut viisi annosta ja lisäksi vielä alkukeittoja yms ja leipää.
Tuota leipää nyt nakerran keiton kanssa. Pikaruokailta muuttui pakastussouviksi.
Kolmas kerta jo pelkästään kesän jälkeen, vääriä ruokia ja toimittamattomia tilauksia.

Nainen Turusta, sokkeloisesta osasta kaupunkia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kerran mäkkäristä, toivat kolme pitsaa ja kaksi kebappia. Mäkiltä olin tilannut löytämälläni etukupongilla kaksi juustoa, ketähän ne sai 🤗

Vierailija
2/8 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein sönkötät?On tainnut pikku rouvalle viini maistua taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et ole tyytyväinen palvelun laatuun, niin olisiko ihan villi idea olla käyttämättä sitä palvelua?

Vierailija
4/8 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi "vapaaehtoisesti ruskea". Kyseenalaistaa kohtelunsa ja kertoo syyn nimimerkissään!

Vierailija
5/8 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tilannut kotiin ruokaa kotiinkuljetuksella jostain ruokakaupasta, vai oletko tilannut valmiita ateriakokonaisuuksia jostakin? En ihan ymmärtänyt aloitusta.

Vierailija
6/8 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylvä, viljele, kasvata ja teurasta itse niin kuin esi-isämme ja -äitimme tekivät muinoin, niin säästyt tällaisilta harmeilta.

Vierailija
7/8 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähdet johonkin ja jätät puhelimen matkasta, niin mitä tekemistä tuolla on asian kanssa?

Vierailija
8/8 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun lähdet johonkin ja jätät puhelimen matkasta, niin mitä tekemistä tuolla on asian kanssa?

Jos tulee vaikka Woltiata tilausongelmia niin soittavat. Ehkä AP tarkoittaa että hänelle ehkä yritetty soittaa kun sekaannus on huomattu.

Tosi paljon tulee kyllä vääriä annoksia kun älyttömän nopeasti jaetaan ruokaa ainakin tässäosassa Helsinkiä. Itse tilaan joka päivä kun tuolla liukkailla pärjää ja ovelle tuovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan