Sairastaako kukaan tällä hetkellä koronaa?
Kommentit (40)
Just viime viikolla sairastin. Yhden ihmisen altistin tietämättäni ja mussa oli miestä sanoa hänelle se jopa suoraan. Rokotteiden ansiosta vähällä selvisin.
Naapurin rouva. Miehensä joutui mennä töihin silti.
En tiedä vielä ketään joka olisi sairastanut
Ei kiinnosta testit vaikka sairastuisin.
Ei kukaan. Tehot on muuten vaan tukossa.
Mistä sen tietää, sairastaako, jos ei ole oireita. Voi olla etten ole altistanut ketään, tai voi olla, että olen reilun vuoden aikana altistanut tuhansia henkilöitä.
Etätyötä tekevänä en ole altistanut ketään, mutta lähityössä käyvä mieheni altistui koronatartunnalle, sairastui ja altisti sitten minutkin.
Kumpikin siis ollaan kipeinä parasta aikaa. Mies kävi testissä (koska työpaikan virallinen altistus ym protokolla) mutta itse en kyllä lähde tässä kunnossa mihinkään.
Eihän suomessa juuri kukaan ole sairastunut.
Voi olla. Olen altistunut, lähikontakti.
Huomenna testiin.
Vierailija kirjoitti:
Etätyötä tekevänä en ole altistanut ketään, mutta lähityössä käyvä mieheni altistui koronatartunnalle, sairastui ja altisti sitten minutkin.
Kumpikin siis ollaan kipeinä parasta aikaa. Mies kävi testissä (koska työpaikan virallinen altistus ym protokolla) mutta itse en kyllä lähde tässä kunnossa mihinkään.
Tarviit sen tiedon terveystietoihin. Hidastaa myös sairaalaan pääsyä, jos niin huonosti käy.
Voi olla että parastaikaa toipumassa. Testissä en käynyt koska sitä nyt ei velvoiteta näitten piikkien takia.
Työkaveri oli kaksi viikkola korkeassa kuumeessa ja kovassa yskässä, kahdesta rokotteesta huolimatta. Yhä kuukausi tervehtymisen (tai "tervehtymisen") jälkeen haju- ja makuaisti ovat kateissa ja kärsii hengenahdistuksesta. Mikä olisi ollut lopputulema ilman rokotteita, sitä voi miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri oli kaksi viikkola korkeassa kuumeessa ja kovassa yskässä, kahdesta rokotteesta huolimatta. Yhä kuukausi tervehtymisen (tai "tervehtymisen") jälkeen haju- ja makuaisti ovat kateissa ja kärsii hengenahdistuksesta. Mikä olisi ollut lopputulema ilman rokotteita, sitä voi miettiä.
Voisi olla terve kuin pukki ilman rokotehaittoja.
Vierailija kirjoitti:
Fiksuimmat ovat jo tajunneet, että lopputulema olisi ollut aivan sama ilman rokotettakin.
Kyllä mä nytkin kaksi tiedän. Onneksi rokotteet
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla terve kuin pukki ilman rokotehaittoja.
Lukihäiriö? Se työkaveri oli saanut koronaTAUDIN.
Onneksi ei. Työkavereissa on sairastavia ja karanteenissa olevia nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksuimmat ovat jo tajunneet, että lopputulema olisi ollut aivan sama ilman rokotettakin.
Näinpä. Jos se päästää viruksen läpi niin se kertoo sen että rokote ei tee mitään kehossa. Ei tunnistanut keho virusta piikkiproteiinista huolimatta vaan sanoi tervetuloa. Joten ei se silloin toimi lieventävänäkään kun ei edes sitä ensimmäistä tehtäväänsä pysty suorittamaan.
Ei, mutta tunnen kyllä koronan sairastaneita. Taisi jäädä elinikäsiä haittoja toiselle. Että mieluummin otan ne rokotteet.
Ehkä, mutta en mene testiin.