Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet 10 euron vihkisormuksesta?

Vierailija
21.03.2015 |

Tai kutakuinkin yhtä halvasta ns. rihkamasormuksesta vihkinä? Pariskunta on hyvätuloinen, joten rahan puutteestakaan ei ole kyse.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu pari. Käyttää rahansa fiksusti.

Vierailija
2/35 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh, jos ihminen itse on tyytyväinen sormukseensa, niin mitä väliä on muiden ajatuksilla?

p.s. Ei ole kyllä koskaan ajateltua mitä jonkun vihkissormus on maksanut. Sehän on jokaisen parin oma asia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:49"]Siis täh, jos ihminen itse on tyytyväinen sormukseensa, niin mitä väliä on muiden ajatuksilla?

p.s. Ei ole kyllä koskaan ajateltua mitä jonkun vihkissormus on maksanut. Sehän on jokaisen parin oma asia. 
[/quote]

Näin. Itseäni ei ole koskaan kiinnostanut muiden helyt, harvoin ne on oman maun mukaisia. Häissä moni morsian tykkää esitellä sormustaan, sitä pitää sitten osata kehua ja ylistää (ja tietysti parhaimmassa tapauksessa osata itse pyytää, että näytä nyt sitä ihanaa... Blaah). Kukin tyylillään, toiset ei tykkää pitää koruja ollenkaan. Edes sitä vihkiä :)

Vierailija
4/35 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pätkääkään. En arvota ihmisiä tai heidän liittojaan vihkisormuksen hinnan mukaan. Aivan älytöntä edes miettiä sellaista. Aivan kuin tonnin sormuksella saisi onnellisemman liiton tai paremman miehen tai vaimon, hah! 

Vierailija
5/35 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:08"]

Kelpaisi minulle, minun sormukseni on hiekasta löydetty, ehkä hopeasormus. 

[/quote]

Awww, löysittekö sen yhdessä?

[/quote]Joo:) Se oli tosin minulla ensin toisen käden sormessa, mutta vaihdettiin vihkisormukseksi, kun mentiin naimisiin. Siinä ei ole kaiverruksia, tai ne ovat kuluneet pois. Se on oikein rakas koru minulle.

Vierailija
6/35 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:12"]

Rihkamasormuksissa ongelmana mahdollinen nikkelipitoisuus eli allergia.

[/quote]

Ja se kun ne jättää sen jäljen sormeen tummuessaan.

Vierailija
7/35 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Mulla ei ole vihkisormusta ollenkaan ja kihlasormuskin maksoi 100 mk...

Vierailija
8/35 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen että ei ole ainakaan kovin kestävä. Meillä miehen ja mun kihlasormukset on perus kultaa ja maksoivat yhteensä noin 120. Tosin kullan hinta oli suhkot korkealla mikä vaikuttaa hintaan. Ihan perussormukset otettiin koska ajateltiin että sitten vihkisormus yhdistetään siihen ja perus kultasormuksen kanssa käy vaikka mikä vihkisormukseksi.

Vierailija
9/35 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:05"]Tai kutakuinkin yhtä halvasta ns. rihkamasormuksesta vihkinä? Pariskunta on hyvätuloinen, joten rahan puutteestakaan ei ole kyse.
[/quote]

No, kaikella on arvonsa ja tekeekö se sitten arvoa arvokkaassa vihkitoimituksessa, jää kunkin puntaroitavksi. Tai onko liitto vain tekninen, tulee ekana mieleen
[/quote]

Mitä alapeukuttamista tässä on? Voisko sit laittaa päälleki kympin puvun? Ehkä meni ohi pointti tuo arvoKKUUS -poitti

Vierailija
10/35 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oikein tiedä miksi mun pitäisi olla mitään mieltä jonkun toisen sormuksista. Pääasia on se, että sormuksen kantaja on sormukseen tyytyväinen.

Vierailija
11/35 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP

Vierailija
12/35 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hyvä vaimo. Ei liene kovin turhamainen eikä mennyt naimisiin rahan vuoksi. 

Tulen kateelliseksi sille miehelle. 

Vierailija
13/35 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja miehen sormukset taisi maksaa yht. joku 90 euroa tarjouksessa, hyvin ovat kestäneet jo 10 vuotta :) Ajattelisin, että kyseiselle ihmiselle helyt eivät varmaan ole kovin tärkeitä kuten ei mullekaan.

Vierailija
14/35 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei ole tarvetta kehuskella 10tonnin sormuksella, vain koska on hyvätuloinen. Jos kyseinen sormus miellyttää vihkiparia niin mikäs siinä. :)

Vierailija
15/35 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi minulle, minun sormukseni on hiekasta löydetty, ehkä hopeasormus. 

Vierailija
16/35 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Mulle on ihan sama minkä hintaisia sormuksia ihmiset sormissaan kantelevat. 

Vierailija
17/35 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valitsin oman sormukseni puhtaasti sillä perusteella, mikä olin halvin. Miehellä ei ole sormusta ollenkaan, kun kihlasormuksia ei ole. Mietin vakavasti jotain rihkamasormusta, mutta päädyimme sitten yhdessä ostamaan "oikean". Ihan sama mulle, koko sormushan perustuu alunperin kai johonkin taikauskoiseen rituaaliin. 

Vierailija
18/35 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rihkamasormuksissa ongelmana mahdollinen nikkelipitoisuus eli allergia.

Vierailija
19/35 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkisormukset on turhia ja rumia. Varsinkin miehillä sormus, hyi helvetti.

Vierailija
20/35 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan onnellinen pari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi