Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok, jos vaan isä menee vanhempainiltaan?

Vierailija
14.09.2006 |

Meillä olisi lapsella vanhempainilta tiedossa, ja minä yleensä olen se, joka lasta tarhaan vie ja hakee ym. on enemmän tarhaan päin tekemisissä. Vanhempainiltaan vain toinen meistä voi mennä, ja jotenkin haluaisin, että mieheni menisi sinne enkä minä, että näkevät että on lapsella isäkin ;-)!! Miehen mielestä taas minun pitäisi sinne mennä, koska yleensäkin olen sinne tarhaan enempi tekemisissä. Tottakai siis tiedän, että on ok, että mieheni menee, mutta onko vanhempainilta niin iso juttu ettei sieltä kannattaisi olla pois? Mies on niin hajamielinen, että unohtaa varmaan samantien puolet jutuista :-D. toivottavasti joku tajuaa mitä ajan takaa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on jokin jatkumo - tarkoitan että pitäisi tietää mitä aiemmin on puhuttu tai johon palataan jatkossa - olisi tietty hyvä olla sama vanhempi.

Muuten ei minusta ole väliä. Meillä menee se, joka kulloinkin sattuu pääsemään.

Vierailija
2/8 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta isälle se varmaan tekee vain hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ravaan jatkuvasti koululla ja päiväkodissa eli meistä on hyvä että isä käy sitten vanhempainilloissa. Usein lähes ainoana ' ' yksinäisenä' ' isänä : )

Vierailija
4/8 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajamielisyyteen voi oikein heittäytyä, ja jos et vaadi osallistumista, ei rupee osallistumaan ja yhtäkkiä tuhat asiaa on sun vastuulla.

nimim. itsekin hyvin hajamielinen

Vierailija
5/8 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se olen ollut minä, koska miestä " turhan jorinat" ei kauheasti kiinnosta. Ymmärrän sen, enkä häntä väkisin vanhempainiltoihin pukkaa. Ja minä menen mielelläni itse :)

Eli haluat miehesi vanhempainiltaan, jotta muut vanhemmat eivät luulisi sinua yksinhuoltajaksi? Nolottaako sinua, kun miehesi ei ole lapsen tarha-asioissa paljon mukana?

Koeta päästä häpeän tunteesta yli. Mies voi olla aivan loistava isä ilman mitään vanhempainilloissa käymistäkin. Eikä sitä tarvitse muille mitenkään todistella.

Vierailija
6/8 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava esimerkki miten tyhmään kysymykseen voi vastata järkevästi.

Vierailija
7/8 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli haluat miehesi vanhempainiltaan, jotta muut vanhemmat eivät luulisi sinua yksinhuoltajaksi? Nolottaako sinua, kun miehesi ei ole lapsen tarha-asioissa paljon mukana?

Koeta päästä häpeän tunteesta yli. Mies voi olla aivan loistava isä ilman mitään vanhempainilloissa käymistäkin. Eikä sitä tarvitse muille mitenkään todistella.

Hänellä on sellainen työ, että ei voi viedä/hakea lasta juuri koskaan, ei ole hoitajia edes nähnyt koskaan (no, yhden tainnut joskus jossain...). Suurin osa vanhemmista entuudestaan jo tunnetaan, asutaan alueella jossa vähän kaikki tuntee toisensa :-). Huomasin joistain kommenteista, että kaikki ei ihan tajunnut mitä ajoin takaa, mutta enpä olisi tuosta sepustuksestani välttämättä tajunnut itsekään :-D.

Vierailija
8/8 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies käy silloin tällöin, ihan vain koska minä niin haluan, ei siis välttämättä itse olisi yksin sinne menossa. Minusta se on ollut tosi hyvä juttu! Varsinkin silloin kun lapset oli ihan pieniä ja oli vähän eroavaisuuksia kavatusperiaatteista... Mies ei halunnut niellä mun sanomisia totuutena, mutta kun kuuli lastentarhanopettejan kertovan ihan samat jutut, niin johan oli esittämässä niitä minulle totuutena :-)

Ja jos isä ei koskaa vie tai hae lasta hoitoon, niin kyllä siinä välttämättä jää iso aukko lapsen elämää, josta mies ei tiedä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi