Nettivainoojat
Onko Sinulla nettivainoojaa? Uskon että tietäisit jos näin on. Minua ja perhettäni vainoaa ja mustamaalaa eräs nokiainsinööri. Hän kirjoittelee nimelläni eri nettipalstoille ja esiintyy minuna. Hän on tallentanut tunteja käymiämme puheluja ja editoinut niitä, esittäen minut erittäin oudossa valossa. Virkavalta ei voi tehdä mitään kun tyyppi on niin ovela.
Huippunsa tämän vanhaan kaveripiiriini kuuluvan henkilön kampanjointi yltyi, kun menin naimisiin. Hän on itse katkeroitunut yksineläjä. Tukenaan hänellä on ollut puuhassaan minulle siviilien joukkomurhia mm. serbiassa ylistänyt upseeri. Täysiä sekopäitä. En tiedä, miten olen ennen voinut tuntea nämä yksilöt.
Kommentit (37)
On kaksi, ovat kaikki naisia. Entinen kaveri ainakin yhteen aikaan jatkuvasti mustamaalasi minua koska oli kateellinen, sitten keksi alkaa kommentoida etunimelläni kaikkia tyhmiä uutisia esittäen minut tyhmänä ihmisenä, loppui siihen kun kommenttiosiot poistui. Haukkuu varmasti nimeäni tälläkin palstalla, mutta niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
Minkä ikäinen suunnilleen? Minunkin vainoajallani samanlaista taustaa, mutta tuskin sama.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen suunnilleen? Minunkin vainoajallani samanlaista taustaa, mutta tuskin sama.
Pääsin tosin jo eroon tarpeeksi uhkailemalla ja sain sen nolattua. Ei taida uskaltaa tulla takaisin. Tosiaan käytössä narsistista mustamaalausta myös.
Vierailija kirjoitti:
Yhdistävä tekijä vainoojille on se, että he ovat lähes poikkeuksetta miehiä.
On toki myös paljon naisia, pahimmat vasemmistolaisia ja intersektionaalisia feministejä.
Toimittajat stalkkaa, insinöörit pilkkaa, lapset kärsii.
Mulla oli hetken aikaa yksi iäkkäämpi nainen harmina, suuttui kun hoidin ihan normaaleja fb-tyhmän ylläpitohommia ja kohtelin häntä sääntöjen mukaan ja pistin jäähylle ryhmästä kun ei niitä sääntöjä toistuvista kehoituksista huolimatta suostunut noudattamaan. Alkoi sitten ensin viestipommituksen ja kun estin fb:ssa kaivoi minut huutonetin puolelta ja alkoi sitä kautta lähetellä viestejä. Siis jotain ihan sekoja, painajaismaisia haukkumakirjeitä. Huuteli kohteitani ja laittoi sitten heti negapalautetta eli niitä haukkumisia sinnekin sitten. Huutiksen ylläpito toimi kohtuu ripeästi ja poisti palautteet ja sitten useamman varoituksen jälkeen koko käyttäjän tunnuksen. Olin nettipoliisiin yhteydessä myös ja kerroin siitä ko. henkilölle, joka lopulta sitten hiljeni. Pari muutakin melkein yhtä pahaa juttua oli, tällä hetkellä oon yp:nä vaan kohtalaisen pienissä ryhmissä,
"Nokiainsinööri" on teknisen osaamisensa lisäksi todella taitava uhriutumaan ja esittämään, että häntä on kohdeltu huonosti. Vuodesta toiseen jaksoin. Lopulta alkoi valitettavasti mennä ihan rikolliselle tasolle.
Puhelujen editointi toisen mustamaalaamiseksi on raukkamaista ja törkeää. Sitten jaksetaan vielä esittää uhria. Elämä voi tuntua joskus epäreilulta mutta ei oikeuta väärentämään puhelujen sisältöä. Jos maassa olisi joku laki siitä saisi istumista.
Tyyppi aloitti kauan sitten tavanomaisemmin menetelmin. Olimme lainanneet pyörät ja hän kaatui omallaan. Väitti sitten selän takana että minä olisin rikkonut ajamani pyörän. Maksoin sen kun vaadittiin. Ei kai olisi pitänyt, ja olisi silloin jo pitänyt tajuta millainen henkilö tämä "nokiainsinöörimme" on.
Oon huomannut täällä sen että kun täällä nettikiusataan jotain nuoria julkkisnaisia ihan sekopäisesti, niin ne on miehiä ihan järjestään, jollei kaikki. Sanna Marin on tietty helpoin ja tuorein esimerkki, mutta vastaavat pienimuotoisemat kampanjat on myös olleet miehiä. Esim vaikka Lotta Hintsan SAIRAS kiusaaminen täällä. Täällä on täysin mahdotonta keskustella vuorikiipeilystä parin henkisesti sairaan miehen takia.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut täällä sen että kun täällä nettikiusataan jotain nuoria julkkisnaisia ihan sekopäisesti, niin ne on miehiä ihan järjestään, jollei kaikki. Sanna Marin on tietty helpoin ja tuorein esimerkki, mutta vastaavat pienimuotoisemat kampanjat on myös olleet miehiä. Esim vaikka Lotta Hintsan SAIRAS kiusaaminen täällä. Täällä on täysin mahdotonta keskustella vuorikiipeilystä parin henkisesti sairaan miehen takia.
Tuohon höpinään et usko itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon höpinään et usko itsekään.
Et usko että esim Sanna Marinin pepun haisusta kirjoittavat on miehiä? Ja muu 💩 hänestä? Tuohon et usko itsekään.
"Nokiainsinööri" kokee että elämä on kohdellut häntä kaltoin. Itsesääliin vaipumisesta ja uhrin esittämisestä on tullut tärkeä osa häntä. Hän kokee, että jos hänen elämänsä alkutaival olisi ollut helpompi, niin hän olisi voinut elää onnellista elämää. Nyt hänellä ei mielestään ollut siihen mahdollisuutta, mikä on hänestä murskaavan epäoikeudenmukaista.
Tästä syystä henkilön, jolla ei ollut sen kummemmin hopealusikka suussa lapsena, olisi myös keskityttävä itsesäälissä rypemiseen. Hänestä on käsittämätöntä, ettei näin ole. Siispä on ollut oikeutettua editoida tämän kanssa käydyt puhelut. Turhan luottavaisen henkilön kohdalla se onkin ollut helppoa. Onneksi olkoon. Toivottavasti tämä saavutus nyt sitten toi onnen.
Salaa kuvataan ja jaetaan someen ilman lupaa. Hörhöt lähtevät riemulla mukaan haukkumaan. Jutut leviävät somessa laajalti loppu iän. Lapset joutuvat koulussa uhreiksi ja pilkatuiksi. Miten tämä on tähän mennyt? Somen valta on käsittämätön ja ihmisen tyhmyys vielä käsittämättömämpi.
Nettivainoon suhtaudutaan liian kevyesti. Sinisilmäisyys ja häijyjen ihmisten oveluus antaa valitettavasti joillekin liian hyvät mahdollisuudet.
Se puhelujen editoija pitäisi saada käräjille. Kyllä tuo selvästi rikollista on.
Minäkin olen hullu!!