Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Oletko vietellyt/antanut tuntemattomalle
13.12.2021 |
Koskaan ihan hetken mielijohteesta? Minulla on jokin ihme fantasia asiasta, enkä tiedä miksi. Kiihottaa vaan ajatella, että jokin putkimies tms tulee, ja viettelen hänet noin vain sänkyyn.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
Tänäkesänä kävi niin että , kun mieheni ei halunnut lähteä käymään minun kanssani bubissa niin lähdin yksin . Kello oli jotain 6 paikkeilla illalla . Kun olin bubissa niin eihän siellä ollut kuin muutama mies no olihan keskiviikko mutta heinäkuu . Otin paukut ja istuin pöytään , kohta siihen tuli noin parikymppinen mies juttelemaan , hetken päästä hän alkoi hivelemään jalkaani ja sanoi suoraa että , hän haluaa naida minua . Katsoin poikaa , niin itse olen 54 vuotta ja hoikka nainen sekä tykkään pitää minihameita varsinkin kuumalla ilmalla . Minä naurahin vai naija haluaisit minua , alkoi kyllä kiinnostamaan kun poika oli aika hauskan näköinen niin sanoin hänelle , no missäs aidoit naija minua niin poika sanoi , naistenvessassa sillä eihän täällä ole muita naisia kuin sinä . Kiinnosti kovasti poika ja sanoin menen edeltä vessaan ja lähdin , menin koppiin ja riisuin pöksyt pois ja samassa poika tuli , hän kävi minuun heti kiinni hieroi rintoja toisella kädellä ja toisella kädellä hieroi pilluani välillä työnteli sormiaan sisään . Sitten poika käänsi minut Wc pöntöön päin nosti hameeni ylös ja kaivoi kullinsa esiin , heti hän työnsi kalunsa sisääni ja rupesi naimaan , huomasin kyllä että hänellä oli paljas kalu mutta en sanonut mitään , poika nai voimakkailla työnnöillä kaluaan sisääni ja kalu ei ollut mikään pieni meni joka työnnöllä pohjaan asti , nautin pojan naimisesta ja kyllä poika oli kestäväkin sillä hän nai noin kymmenen minuuttia ennenkuin tuli sisälleni . Poika veti kullinsa pois ja lähti , minä pyyhin spermat pois pillustani , vedin pöksyt jalkaan ja menin takaisin bubiin , poikaa ei enää näkynyt ja minäkin päätin lähteä . Kotona mies kysyi , o,iso porukkaa sanoin muutama ja mieheni kysyi oliko mitään erikoista xiellä bubissa , sanoin itsekseni hymyillen ei mitään hieroen samalla liukasta pilluani samalla ajatellen pojan kullia joka nai minua , sain hieromisesta ja ajattelusta orgasmin , onneksi ukko ei nähnyt kun oli niin keskittynyt nettiinsä . Toivottavasti tulee uusi tilaisuus saada näin vierasta kun kumpikaan ei tiedä toisistaan mitään edes nimeä .