Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vietellyt/antanut tuntemattomalle

Vierailija
13.12.2021 |

Koskaan ihan hetken mielijohteesta? Minulla on jokin ihme fantasia asiasta, enkä tiedä miksi. Kiihottaa vaan ajatella, että jokin putkimies tms tulee, ja viettelen hänet noin vain sänkyyn.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

T: N36 F-kuppi

Vierailija
2/21 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä antaudun maksullisille naisille. Viettelyyn riittää muutama seteli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku sitten kerkesi tuohon laittamaan jotain tissikokoja. Se en ollut minä, siis aloittaja. 😡

Vierailija
4/21 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai.

Vierailija
5/21 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran antanut putkimiehen vietellä minut sänkyyn asti, keskellä aamupäivää. Olin sinkku tuolloin. Siitä sitäpaitsi seurasi puolen vuoden seurustelusuhde.

Ehkä tätä miestä provosoi se, että olin kylpytakki päällä ihan kotioloissa kun hän vaihtoi taloyhtiön maksamaan keittiön hanan. Kumpi vietteli kumman, en tiedä. Kivaa se kuitenkin oli.

Vierailija
6/21 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: taloyhtiön maksaman , ei maksamaan.

Vierailija
7/21 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yksissä maalaishäissä, joissa olin ilman aviomiestäni, ja siskonpetejä siellä täällä, annoin erään toisen sukuhaaran herrasmiehen houkutella ottamaan pikkuhousut pois yöpaidan alta, että hän pääsisi vapaammin tunnustelemaan. Minulla on tuolla takin taskussa kortonkeja, mies sanoi. Se oli minusta niin hauska sana, että eihän minusta enää ollut sanomaan ei. Kovasti omatunto kolkutti jälkeenpäin, mutta tunnustaa täytyy, että harvoin olen niin makeata maistanut.

Vierailija
8/21 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut netistä jatekstari aikaa useita nausia ja harrastanut seksiä ensitapaamisella melko suora sukaisesti.

AO jos "putkari" kiinnostaa ja olisit Turun suunnalta, niin voisin tulla kotikäynnille työ kamppeissa korjaamaan "tilanteen"...

Vierailija
9/21 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolme kertaa kännissä vietellyt baarissa tapaamani tuntemattoman miehen jonnekin vessaan tai nurkan taakse, ja ottanut tältä suihin. Ja sen jälkeen lähtenyt pois tilanteesta. Mies jää sitten siihen pyyhkimään spermoja ja vetelemään vetoketjua kii. En ole antanut suudella tai koskettaa minua, housut on siis minulla pysynyt aina jalassa. Selvinpäin en tekisi koskaan näin. Saattaahan tuo ehkä tuntua miehestä aika tylyltä. Itseäni tilanne ei sinällään kiihota, kuin jälkeenpäin mielikuvissa. Ja iso morkkis aina seuraavana päivänä.

Vierailija
10/21 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolme kertaa kännissä vietellyt baarissa tapaamani tuntemattoman miehen jonnekin vessaan tai nurkan taakse, ja ottanut tältä suihin. Ja sen jälkeen lähtenyt pois tilanteesta. Mies jää sitten siihen pyyhkimään spermoja ja vetelemään vetoketjua kii. En ole antanut suudella tai koskettaa minua, housut on siis minulla pysynyt aina jalassa. Selvinpäin en tekisi koskaan näin. Saattaahan tuo ehkä tuntua miehestä aika tylyltä. Itseäni tilanne ei sinällään kiihota, kuin jälkeenpäin mielikuvissa. Ja iso morkkis aina seuraavana päivänä.

Suihin ottaminen on intiimeistä asioista intiimein. En ikinä pystyisi ottamaan joltain randomilta. Miellumin pillun suuntaan vieraiden kanssa. Kumin kera tietysti.

Vierailija
11/21 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä yksissä maalaishäissä, joissa olin ilman aviomiestäni, ja siskonpetejä siellä täällä, annoin erään toisen sukuhaaran herrasmiehen houkutella ottamaan pikkuhousut pois yöpaidan alta, että hän pääsisi vapaammin tunnustelemaan. Minulla on tuolla takin taskussa kortonkeja, mies sanoi. Se oli minusta niin hauska sana, että eihän minusta enää ollut sanomaan ei. Kovasti omatunto kolkutti jälkeenpäin, mutta tunnustaa täytyy, että harvoin olen niin makeata maistanut.

Milloin tuo herkuttelu tapahtui?

Häävieras M

Vierailija
12/21 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihin ottaminen on intiimeistä asioista intiimein. En ikinä pystyisi ottamaan joltain randomilta. Miellumin pillun suuntaan vieraiden kanssa. Kumin kera tietysti.

En koe suikkaria noin intiimiksi. Suuteleminen ja paneminen menee minulla edelle. Mutta edelleenkin hämmästelee tätä taipumustani, olenkohan jokin miesten alistaja tietämättäni? Kertoja olisi varmastikin useampia, mutta olen saanut rajoitettua itseäni, etten menisi noin pitkälle. Käsihoitoa olen antanut muutamalle samalla tavalla, josta ei ole tullut niinkään morkkista.

Oikeesti nyt kun ajattelen, niin mullahan on jokin ongelma tuossa selkeästi. Normaalisti parisuhteessa ollessani suihin ottaminen kumppanilta ei ole mikään erikoinen juttu.

Vierailija
13/21 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe suikkaria noin intiimiksi. Suuteleminen ja paneminen menee minulla edelle. Mutta edelleenkin hämmästelee tätä taipumustani, olenkohan jokin miesten alistaja tietämättäni? Kertoja olisi varmastikin useampia, mutta olen saanut rajoitettua itseäni, etten menisi noin pitkälle. Käsihoitoa olen antanut muutamalle samalla tavalla, josta ei ole tullut niinkään morkkista.

Oikeesti nyt kun ajattelen, niin mullahan on jokin ongelma tuossa selkeästi. Normaalisti parisuhteessa ollessani suihin ottaminen kumppanilta ei ole mikään erikoinen juttu.

Siis millähän logiikalla sinä olisit tuossa joku ”miesten alistaja”?😂

Sinähän tuossa päinvastoin polvistut ja annat miehelle, mutta itse et saa mitään.

Sinä ALISTUT ja palvelet polvillasi jotain random miehiä jossain kusisessa vessassa, ja luulet olevasi ”alistaja” vaikka olet päinvastoin nöyrä palvelija joka imee mieheltä pussit tyhjiksi ja miehen ei tarvitse kuin seisoa ja työntää muna suuhun.

Jos alistaja olisit, niin kävisit istumassa miesten naaman päällä nuolettamassa pillluasi etkä mitään muuta suostuisi tekemään.

Nyt olet tosiaan aivan päinvastainen, eikä siinä tietty mitään jos tykkäät, mutta minkään sortin ”alistaja” sinä et tuossa kuviossa ole.

Eri

Vierailija
14/21 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidot olet hankkinut ainakin.

Kokenut M

Vierailija
15/21 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tuo herkuttelu tapahtui?

Häävieras M

Milloin, minulta siis kysytään. Vastaus: noin kaksikymmentä vuotta sitten, en minä tätä aikaisemmin olisi kehdannut kertoakaan. Mutta jos kysyit siinä mielessä, että olitko se sinä, niin ehkä tuo ajoitus riittää tarkennukseksi.

Vierailija
16/21 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yhden yön vieraani ovat olleet minulle tuntemattomia. Kaikilta en ole kysynyt edes sukunimeä, kun en ole ollut kiinnostunut tapaamaan uudelleen. Vähän niin kuin siinä tutkimuksessa, jossa synnyttäneiltä naisilta kysyttiin sairaalassa lapsen isän hiusten väriä. Nainen vastasi: "En tiedä, sillä oli lakki päässä."

Vierailija
17/21 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut suihin melkos vieraalta, tuli baaripokana kotiini. Koko yö meni henkeviä jutellessa ja aamulla suihkussa tarjottiin toisillemme suuseksiorgasmit.

Vierailija
18/21 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut suihin melkos vieraalta, tuli baaripokana kotiini. Koko yö meni henkeviä jutellessa ja aamulla suihkussa tarjottiin toisillemme suuseksiorgasmit.

Nyd on pojad hupsudelleed… duoda.

Vierailija
19/21 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin nuorena maaltamuuttaneena Järvenpäässä ja kaverit olivat Helsingissä, eli seilasin junalla eestaas. Kerran yöjunassa oli kännissä ja vastapäätä istui noin 45-50v vuotias rouva, itse olin 24 vuotias, höpötin kaikenlaista, ajan kuluksi ja pieneksi kiusaksi päätin yrittää iskeä rouvaa, hän ei ollut okein kiinnostuneen oloinen. Sanoi jääväni pois Järvenpäässä, rouva kysyi yllättäen asunko yksin ja asuin, me jäätiin molemmat pois ja hän sanoi tulevansa meille. Ihminen muuttui hetkessä ja hyvään suuntaan.  Sisälle päätyä hän meni kylppäriin ja sen jälkeen käski minutkin sinne, tullessani pois sieltä rouva seisoi siinä vain rintsikat ja pikkarit päällä, veti minut syleilyynsä, siitä se alkoi, minut riisuttiin ja alkoi hipelöimään munia, pyysi riisumaan itsensä kun ei ollut koko yötä aikaa. Pienen hiplaamisen jälkeen hän hyppäsi päälleni ratsastamaan, hetken ratsastuksen jälkeen määräsi minut taakseen paneen ja panin orgasmiin asti. Makasimme sisäkkäin jonkin aikaa,  rouva kysyi otetaanko uusiksi ja otettiin. Homman hoidettua vieraani puki vaatteensa, minua ihmetytti ettei hän käynyt pesulla(ei ollut kortsua käytössä), pyysi tilamaan taksin, jos tavataan joskus niin ei tunneta ja kehui peniksen kovuutta ja kestävyyttä, mutta kokemusta voisin hankkia lisää.

Tapahtui 80-luvun loppupuolella ja muistan kuin olisi tapahtunut viime yönä, niin yllättävä kokemus oli. Olin pannun jo monia tyttöjä, vanhempi rouva oli melkoisen eri tuntuinen, rinnat olivat rehevät ja pillu oli isomman tuntuinen ja imi peniksen sisään kuin itsestään, näin muistelen, kaikenkaikkiaan hieno kokemus.

Entinen maalaispoika

Vierailija
20/21 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkissa useinkin.

varattu n.54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi