Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkittyneet kuukautishäiriöt

Vierailija
13.12.2021 |

Onko muita joilla koronarokote on sotkenut kuukautiset pidemmäksi aikaa?
Olen 25-vuotias, ja saanut rokotteet kesällä.
Siitä asti kuukautiseni ovat olleet niukemmat ja lyhyemmät. Olen tosi huolissani.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh onneksi sain itse lapseni, ennen kuin menin piikille. Tsemppiä ap!

Vierailija
2/28 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain edelleen helpottunut kesällä saamastasi piikistä.

T. Rämet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole hyvä, jos ovat niukemmat. Eihän se mitään haittaa. Kuukautiset muuttuu myös iän myötä.

Vierailija
4/28 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain toisen koronarokotteen elokuussa eikä ole tullut menkkoja sen jälkeen. Hyvä vaan. Raskaana en ole.

Vierailija
5/28 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa. Yritäppä tuossa sitten joskus lapsia tehdä. Voi olla hankalaa lyhyellä kierrolla.

Vierailija
6/28 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nämä kuukautishäiriöt eivät vaikuta lasten saantiin. Tästä syystä en ole itse ottanut rokotteita ennenkuin lapsiluku on täynnä.

Vierailija
7/28 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nämä kuukautishäiriöt eivät vaikuta lasten saantiin. Tästä syystä en ole itse ottanut rokotteita ennenkuin lapsiluku on täynnä.

Eli sairastat koronan nyt talvella. Todennäköisesti parin kuukauden sisään. Olethan ymmärtänyt, että sairastamisesta tulee paljon suuremmat riskit terveydelle ja raskautumiselle? Sairastaminen sotkee myös kuukautiskierron.

Vierailija
8/28 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä ei saa vielä puhua. Mutta odottakaapa kun korttitalo sortuu. Sillon mennään. Ihmiset eivät anna ikinä anteeksi tätä pakotusta ja pelottelua.

Tsemppiä ap.

Vierailija
9/28 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Onneksi otit rokotteen. Jos kehosi reagoi noin hassusti viruspartikkeleista tulevaan stressiin, mieti miten sekaisin se olisi mennyt koronan sairastamisesta! Siinä niitä partikkeleita on kuitenkin vielä enemmän.

Vierailija
10/28 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin varmasti joo.  Mee lääkäriin äläkä vingu täällä.

Vierailija
11/28 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koska onneksi en ole ottanut rokotetta. Muutenkin jo runsaat menkat ja sairastan endoa. Mutta, voimia sinulle.

Vierailija
12/28 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kolmet aivan hirveät kuukautiset toisen rokotteen jälkeen. Kivut olivat viedä tajun vahvoista kipulääkkeistä huolimatta ja verta tuli enemmän kuin ikinä. Edellinen kierto oli onneksi jo normaali.

Normaalisti minulla on ollut kivuttomat ja niukat kuukautiset. Mistään muusta rokotteesta ei ole seurannut vastaavaa.

Vierailija
13/28 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen työntekijä  Eu:n hybriduhkakeskuksesta ja olemme tänään osastomme voimin olleet mielipidevaikuttamassa täällä AV:lla tavallista aktiivisemmin. Tunnistatte meidät siitä että tuottamamme sisältö on erittäin rokotemyönteistä ja haittoja vähättelevää. Teemme töitä keskuksessamme 24h vuorokaudessa, tosin öisin hieman pienemmällä porukalla. Saatte meidän kautta  luotettavasti propagandaa, lisätietoa tuoreista injektioista  ja haittojen vähättelyä nyt sekä tulevaisuudessa. Terveisin Euroopan hybridiuhkakeskus. Löydätte meidät osoitteesta Lintulahdenkatu 10 , 00500 Helsinki.

Vierailija
14/28 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sairastat koronan nyt talvella. Todennäköisesti parin kuukauden sisään. Olethan ymmärtänyt, että sairastamisesta tulee paljon suuremmat riskit terveydelle ja raskautumiselle? Sairastaminen sotkee myös kuukautiskierron.

Perheeni sairasti koronan viime talvena ja kaikilla todella lievät oireet. Mitään jälkivaivoja ei jäänyt. Itse en edes saanut tartuntaa vaikka olin 2vkoa karanteenissa sairastuneiden kanssa.

Otat rokotteen tai et, korona on silti todennäköisesti lievä kuin vakava tauti!

Vierailija
15/28 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma syy mitäs menit ottamaan myrkkypiikin.

Vierailija
16/28 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin vaan jatkuu kuukautishäiriöt.

Välillä kuukautiskierto on 2 viikkoa, välillä 2 kuukautta.

Vuoto voi kestää pari päivää tai pari viikkoa ja on hyvin runsasta tai jotain siltä väliltä.

Koronarokotteeseen asti on aina ollut säännölliset kuukautiset.

Varmaan minäkin olen vaan helpottunut.

Viimeiset 3 vuotta olen tosin syönyt beetasalpaajia stressin takia, eikä lääkityksen määrää ole voinut vähentää sillä oireilu ei ole vähentynyt. Ehkä mun autonominen hermosto ei ole huomannut sitä että nyt on helpottanut.

Vierailija
17/28 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierto lyhentynyt 20 päivään, kestävät viikon ja vuoto niin runsasta ettei yöksi riitä kuin kahdeksi tunniksi yhdistelmä supertamponi+vuotohousut. Sit pitää jo vaihtaa. Labrat mm ferritiini aivan normaali.

Vierailija
18/28 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierto lyhentynyt 20 päivään, kestävät viikon ja vuoto niin runsasta ettei yöksi riitä kuin kahdeksi tunniksi yhdistelmä supertamponi+vuotohousut. Sit pitää jo vaihtaa. Labrat mm ferritiini aivan normaali.

Olisiko aika mennä jo gynelle ultraan? Voi olla kysta, myooma tai joku muu kasvain, joka noin vuotaa.

Vierailija
19/28 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kuvaavaa tällaisen palstan lukijakunnalle, että yllämainitun kaltaisille kommenteille alapeukutetaan. Kirjoittaja on täsmälleen oikeassa. Nämä mahdolliset nopeasti ohimenevät kuukatiskierron häiriöt eivät tutkitusti ole mitenkään vaarallisia. Ne eivät vaikuta hedelmällisyyteen eivätkä keskenmenoihin. Virustauti sensijaan on vaarallinen sekä äidille että sikiölle. Suomessakin on ollut äitejä tehohoidossa Covidin vuoksi ja sen vuoksi on jouduttu myös sektioihin.

Vierailija
20/28 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko aika mennä jo gynelle ultraan? Voi olla kysta, myooma tai joku muu kasvain, joka noin vuotaa.

Ei se vuotohäiriö sitten kovin kauaa ole kestänyt jos ferritiini on edelleen normaali. Tai sitten vaihtoehtona voi olla jokin pahanlaatuinen tauti, joka voi ferritiiniä pitää ylhäällä. Kannattaa mennä kunnon tarkastukseen.