Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varattu nainen ja mietin kokoajan (varattua) miestä, mikä minua vaivaa?!

Vierailija
20.03.2015 |

Olen pari kertaa työssäni tavannut erään miehen, jonka kanssa juteltu niitä näitä. Ei flirttiä. Jokin loksahti viime tapaamisella ja nyt mietin miestä kokoajan. Olen ymmälläni, olen onnellisesti naimisissa ja niin on hänkin. En tosin tiedä, mitä hän minusta ajattelee. Ehdotti, että aloittaisimme yhdessä uuden liikuntaharrastuksen. Se kai se sai minut "tolaltani". Mies kehuu työtäni myös. Pitääkö hän minua vain kamuna vai onko kiinnostunut muussakin mielessä, tuo harrastusjuttu sai kelaamaan asioita ihan eri kantilta. Äh, ompa hankala selittää. Ja miksi spekuloin, en tajua itseäni! En todellakaan ole mikään perus-pettäjä-Pirkko!

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups

Vierailija
2/118 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneus.

Vierailija
4/118 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi? Elämäntilanteesi? Nämä kun kerrot niin kerron sinulle mistä johtuu.

Vierailija
5/118 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

33. Kuten aloituksessa mainitsin, onnellisesti naimisissa. Mitä muuta elämäntilanteesta? -ap

Vierailija
6/118 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go girl anna mennä, kerran täällä vain ollaan.

Vierailija
7/118 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko susta ap ihan jees, jos sun mies haluaisi opettaa jollekin nätille työkaverilleen oman lajinsa ja sitten harrastaa sitä hänen kanssaan? Tai olisitko itse kokenut soveliaaksi ehdottaa juoksuharrastuksen aloittamista tälle komealle työkaverillesi? Mies ei nyt todellakaan osoita kunnioitusta sua ja sun parisuhdetta kohtaan. Todennäköisesti jopa uskoo, että suostut, kun kehtasi kysyäkin. Aikuisena toki itse päätät, mitä teet. 

Vierailija
8/118 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:50"]Oisko susta ap ihan jees, jos sun mies haluaisi opettaa jollekin nätille työkaverilleen oman lajinsa ja sitten harrastaa sitä hänen kanssaan? Tai olisitko itse kokenut soveliaaksi ehdottaa juoksuharrastuksen aloittamista tälle komealle työkaverillesi? Mies ei nyt todellakaan osoita kunnioitusta sua ja sun parisuhdetta kohtaan. Todennäköisesti jopa uskoo, että suostut, kun kehtasi kysyäkin. Aikuisena toki itse päätät, mitä teet. 
[/quote]

Mieheni jopa saattaisi harrastaa jotain jonkun naisen kanssa, luotan häneen, olen aina luottanut.
En ole ihastunut työkaveriin, mutta jotain tunteita hänen ehdotuksensa sai aikaan. Ja ei, en pyytele melkein vieraita miehiä aloittamaan kanssani mitään uusia lajeja! Tämä ko. mies kyseli liikuntataustaani, saleja joissa käyn ja muita laheja. Olen aika liikunnallinen.
Ei varmaan käy kieltäminen, että kemiat kohtaa tämän miehen kanssa, mutta ikinä en ole hakeutunut tarkoituksella hänen seuraansa, siksi edelleen ymmällään, että vedinkö omat kohtopäätökset ja olen naiivi hölmö vai tajusinko mitä hän ajaa takaa. Jatkosta en todellakaan tiedä, milloin edes tavataan työn merkeissä, saati tavattaisiinko muuten. -Ap.

Vierailija
9/118 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten oikeesti hei, jos nainen on yhtään miehen makuun ei siinä kaveria haeta lenkkipolulle. Toisaalta jos nainen on totaalisen mielenkiinnoton, miksi ehdottaa yhteistä aikaa lenkkipolulla. Sen voi tehdä miehellekin, ja on yhteiset miesten jutut.

Voi olla että olen niin seksuaalisväritteinen, että en pysty pohjimmiltaan naisista muuta ajattelemaan.

mies.

Vierailija
10/118 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ongelma oli? Ihastumisia voi tulla ja mennä, mutta olet naimisissa, joten et varmastikaan tee asialle mitään, eikö?

Vierailija
11/118 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:01"]Aikuisten oikeesti hei, jos nainen on yhtään miehen makuun ei siinä kaveria haeta lenkkipolulle. Toisaalta jos nainen on totaalisen mielenkiinnoton, miksi ehdottaa yhteistä aikaa lenkkipolulla. Sen voi tehdä miehellekin, ja on yhteiset miesten jutut.

Voi olla että olen niin seksuaalisväritteinen, että en pysty pohjimmiltaan naisista muuta ajattelemaan.

mies.
[/quote]

Veit sanat suustani. Kiitos. -ap

Vierailija
12/118 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:04"]Ja ongelma oli? Ihastumisia voi tulla ja mennä, mutta olet naimisissa, joten et varmastikaan tee asialle mitään, eikö?
[/quote]

Oliko tässä ongelmaa? Ainut ongelma on miehen ehdotus. Lähtisin lenkille, jos kysyy uudelleen. Ap

Vierailija
13/118 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:47"]Hahhaahahahahhhaaa. Kukaan todellinen mies ei ajattele naista kaverina.

mies.
[/quote]

Mielenkiinnosta toivoisin myös muiden miesten mielipiteitä tähän -ap

Vierailija
14/118 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:04"]Ja ongelma oli? Ihastumisia voi tulla ja mennä, mutta olet naimisissa, joten et varmastikaan tee asialle mitään, eikö? [/quote] Oliko tässä ongelmaa? Ainut ongelma on miehen ehdotus. Lähtisin lenkille, jos kysyy uudelleen. Ap

[/quote]

Eli haluat vierasta munaa?

Vierailija
15/118 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:04"]Ja ongelma oli? Ihastumisia voi tulla ja mennä, mutta olet naimisissa, joten et varmastikaan tee asialle mitään, eikö? [/quote] Oliko tässä ongelmaa? Ainut ongelma on miehen ehdotus. Lähtisin lenkille, jos kysyy uudelleen. Ap

[/quote]

Eli haluat vierasta munaa?
[/quote]

Lenkkeilystä on vielä pitkä matka seksiin. Ap

Vierailija
16/118 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta siellä se häämöttää ja on selkeästi yhteinen tavoitteenne.

Vierailija
17/118 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan mies vaan heitti ton sulle, ja nauraa takana päin, kun otit yksinkertaisena tokaisunsa niin ihkuna, ettei tosikaan, aah, sai nyt sut ihastumaan itseensä, ja sehän hänen tarkoituksensa olikin eli VEDÄTTÄÄ sua:D

Vierailija
18/118 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi, jos kyse oli pelkästä heitosta, siitäkin on pitkä matka esim. yhteystietojen vaihtoon ja yhteydenottoon. Janoanko jännitystä elämääni, kun tavallaan toivon lenkin toteutuvan? En muuta.

Vierailija
19/118 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän saa aikuisena, 33 -vuotiaana naisena haluta jonkun toisen miehen palsternakkaa kuin omansa, jos hän sitä haluaa?
Miksi se on keltään pois?

Vierailija
20/118 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:44"]Eikö hän saa aikuisena, 33 -vuotiaana naisena haluta jonkun toisen miehen palsternakkaa kuin omansa, jos hän sitä haluaa?
Miksi se on keltään pois?
[/quote]

Ohis, mutta aiheutit spontaanin naurukohtauksen! Ilta pelastettu :D -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme