Muille pieni 'saavutus', mulle iso t. 20v nainen
Olen koko alkuvuden elänyt ihan liian epäterveellisesti ja tissutellen ja syöden suruuun(!!).. Nyt takana 10 1700-2200kalorin päivää eikä tippaakaan alkoholia oo tippunut kurkusta alas. Normaaisti suunnittelisin nyt siideri kädessä mihin sitä tänään lähtee, vaikkakin luultavasti ilta päättyisi perinteisesti 'pettyen' ja huomenna vaan harmittaisi kaikki! Nyt makaan ihan tyytyväisenä sängyn pohjalla ilman ajatustakaan minnekkään bilettämään lähtemisestä. Kaupasta lähti kyllä kaksi siideriä mukaan, mutta en tiedä viitsinkö 'hemmotella' itseäni niilläkään. Irtokarkeilla piti, mutta valikoima olikin ihan surkea, joten ne jäivät kauppaan :D jos olisit minä niin rentoutuisitko suihkun jälkeen yhdellä siiderillä?:)
En tiedä miksi tein tämän keskustelun. Mitä sitä muutakaan yksin kotona perjantai-iltana. Ei kyllä harmita, ei sillä :)
Enkä kaipaa mitään kommentteja 'hehehehh ootpas nyt 'saavutuksen' tehnyt, naurettavaa ymsysm.. ' Voin kertoa, että oikeasti ennen on ollut ns. pakko lähteä, ajattelin aina vaan, että 'missaan' kuitenkin just tänään jtn ihanaa yms. Paskat... Huomasin vaan aina aamulla koko juomisen lähteneen ihan lapasesta ja usein sitä vaan mietti miten turha reissu olikaan ja miksi sitä taas piti extempore klo 23 lähteä... Darranhan sieltä vaan saa! On aika oppia ettei sitä onnea mistään räkäisestä baarista löydy kännisten seasta, ehkä hetkellisesti, mutta siitäkin seuraa vaan negatiivisia fiiliksiä useimmiten lopulta. Ja hienoa on, kun olen saanut itseni irti siitä ylenpaattisesta syömisestä ja mättäämisestä... Nyt kyllä kuulostaa niin surkealta elämäni .. :D No sitä se kyllä on ollutkin, apeat ajat.. Mutta ei se lohtusyöminenkään oloa paranna kuin max. hetkellisesti, päin vastoin.
Mitä teidän perjantaihin kuuluu? Olenko ainut 'tylsä' ja yksinäinen?? Okei eristyn vain enemmän, elämä on pyörinyt lähinnä työn ympärillä. No tämän viikonlopun ainakin otan ihan iisisti, darratta töihin <3
Kommentit (4)
Eihän kello oo 23, hyvin ehdit vielä!
Mikään ei ole parempaa kuin omien ajatusten kuuntelu. Pitkällä tähtäimellä siitä on eniten hyötyä.,usko pois.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:49"]
Eihän kello oo 23, hyvin ehdit vielä!
[/quote]
Olet aivan oikeassa. Nyt kuitenkin uskon, että voittaa 100-0 uni ja freshi huominen. :)
Hieno saavutus, pienestä se lähtee :)
Täällä kans aika "tylsä" perjantai (eli et ole ainoa perjantaita yksinään viettävä), tosin olenkin jo 34-vuotias äippä jonka mies on yötöissä ja mukulan laitan kohta untenmaille. Ehkä katson itse vähän töllöä ja menen sitten itekin nukkuun.
Harvoin tulee nykyään tehtyä viikonloppuisin mitään erikoista... just kyllä ajattelin tänään, että pitäis kavereille ehdottaa, josko tässä kevään aikana joku viikonloppu lähdettäis baariin tai katsomaan jotain esiintyjää jonnekin. On se harvakseltaan hauskaa. :)