Apua! Mun poikaystävä tulee ekakertaa meille
Mä oon 13v tyttö.. Mun poikaystävä tulee ekakertaa meille, äiti on kotona. Jännittää ihan kamalasti, voin huonosti ja kädet hikoo :((
Mitä me tehään tai mistä jutellaa?? Laittaako äiti iltapalan vai pitääkö mun laittaa ite??
Pikkusisko kiusaa vielä ja lällättää..!
Kommentit (6)
Aww :D Hyvin se menee. Kattokaa vaikka joku leffa? Ei haittaa, jos ei keksikkään mitäään sanomista sen aikan ja leffasta voi sit puhua jälkikäteen.
N15
Meeppä kysymään demistä. Ikäistä seuraa sielä
Katsokaa uutiset ja päivitelkää maailmanmenoa. Sitten luette sanomalehtiä ja päivittelette kirjoituksia. Sitten kuuntelette radiosta haitarimusiikkia ja taputatte jalalla vienosti tahtia, samalla kun poika keinuu kiikkustuolissa ja sinä neulot keittiössä pirttiryhmän äärellä sukkaa. Sitten onkin kello jo kahdeksan ja on aika mennä yöpuulle.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 19:56"]Katsokaa uutiset ja päivitelkää maailmanmenoa. Sitten luette sanomalehtiä ja päivittelette kirjoituksia. Sitten kuuntelette radiosta haitarimusiikkia ja taputatte jalalla vienosti tahtia, samalla kun poika keinuu kiikkustuolissa ja sinä neulot keittiössä pirttiryhmän äärellä sukkaa. Sitten onkin kello jo kahdeksan ja on aika mennä yöpuulle.
[/quote]
Ikä oli 13 ei 130 :D
miks se näin myöhään tulee ja jääkö yöks? :D
Eikös se ois kivempaa laittaa itse? Yhdessä oojan kanssa?