Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten selvitän, että onko ihastukseni sinkku?

Vierailija
20.03.2015 |

Olen kiinnostunut erään kaupan työntekijästä ja haluan tietää hänen siviilisäätynsä. En voi kysyä suoraan, koska olen tuon kaupan vakioasiakas ja tulen olemaan jatkossakin. Noin muuten kyllä pystyn pyytämään ihmisiä treffeille eikä haittaa vaikka seurustelisi, jos en enää joudu näkemään. Miten selvitän tuon myyjäadoniksen suhdestatuksen. Oi ihanat mammat- auttakaa!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kortsuja ja kysy: ''onkos tämä hyvä merkki, mitä olette pitäneet tyttöystäväsi kanssa?''

Vierailija
2/12 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kurkku ja liukkaria ja katso miten reagoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kato facebookista tai kysy sen ask.fm:s

Vierailija
4/12 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraa toimintaa vaan!

Sinä: Moi! Onks sulla tyttöystävää?

Myyjäadonis: Ei...

Sinä: No nyt on!

Vierailija
5/12 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ihmiset "tykkää" facebookissa työpaikastaan. Jos kyseessä on vaikka "Pasilan K-Market" niin voisko löytyä kyseisen facebook-sivun tykkääjistä? Näin mä kerran selvitin yhden Elixian työntekijän aikoinaan :) Muuta en nyt tähän hätään keksi :(

Vierailija
6/12 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:28"]

Usein ihmiset "tykkää" facebookissa työpaikastaan. Jos kyseessä on vaikka "Pasilan K-Market" niin voisko löytyä kyseisen facebook-sivun tykkääjistä? Näin mä kerran selvitin yhden Elixian työntekijän aikoinaan :) Muuta en nyt tähän hätään keksi :(

[/quote]

Vittu miten epätoivosta.

Vierailija
7/12 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:28"]

[/quote]

Vittu miten epätoivosta.
[/quote]
mutta toimii.

Vierailija
8/12 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:28"]

[/quote]

Vittu miten epätoivosta.
[/quote]Epätoivoinen on se joka istuu jossain nurkassa ja odottaa että joku poimisi kyytiin

Vierailija
9/12 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:28"]

[/quote]

Vittu miten epätoivosta.
[/quote]Epätoivoinen on se joka istuu jossain nurkassa ja odottaa että joku poimisi kyytiin
[/quote]Juuri näin.Ihmisen pitää haluta jotain eikä tyytyä siihen kuka haluu sut

Vierailija
10/12 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:18"]

En voi kysyä suoraan, koska olen tuon kaupan vakioasiakas ja tulen olemaan jatkossakin.

[/quote]

Et siis kuitenkaan halua seurustella hänen kanssaan? Meinaan vaan, että jos et voi kysyä asiaa (jolloin muut saisivat tietää kiinnostuksestasi), et tietenkään voi seurustellakaan (koska silloinkin muut saisivat tietää).

Mihin siis tarvitset tuota tietoa?

Vierailija
11/12 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto 1:

Jäät kassa-alueen ulkopuolelle katsomaan, kenen nasipuolisen kassan kanssa kassakomistuksesi juttelee. Saatuasi selville, rupeat käymään vain tämän ystävä-kassan kautta. Heität pientä small-talkia ensimmäiset 3kk ja rakennat hänen kanssaan ystävyyttä. 6-9kk jälkeen kysyt nyt sinun kassa-kaverilta, josko hän lähtisi kanssasi ulos. Kun olette sitten olleet 2-4 vuotta ystävinä, kysyt häneltä ohimennen, onko ihastuksesi vapaa? :-)

tai

Vaihtoehto 2:

Kysyt kassa-ukulilta suoraan, josko hän on vapaa ja kiinnostunut seurastasi.

Ei se maailma siihen kaadu, jos hän on varattu, ei siinä mitään noloa ole. Hän on otettu huomiosta ja jos ei ole nyt vapaa, mutta myöhemmin on, sinä olet jo avannut pelin....

Vierailija
12/12 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kauppa