Etäsuhteessa olleet!
Nyt kaipaisin kokemuksia etäsuhteesta jossa asutaan eri puolilla Suomea. Miten pitkään jaksoitte sitä ennen yhteen muuttoa tai eroa?
Kommentit (19)
Vuoden verran oltiin kaukosuhteessa. Sitten minä muutin miehen kotikaupunkiin opiskelujeni päätyttyä, koska hän on yrittäjä eikä näin ollen voinnut muuttaa.
Meillä on välimatkaa 450 km. Ei ole mahdollisuutta nähdä joka viikonloppu. Ehkä kerran kuukaudessa. Ap
Neljä vuotta. Erosimme. Välimatka HKI - Savonlinna.
1 vuosi ja 5kuukautta oltu yjdessä. Nähdään joka kolmas tai neljäs kuukausi. Asutaan siis ihan eri maissa. Mies on hakemassa töihin Suomeen ja silloinkin luultavasti joutuisi eri puolelle Suomea.
Mieheni asuu Norjassa vielä pari vuotta (töiden takia), näemme kerran kuussa kun hän tulee muutamaksi päiväksi kotiin. Olemme olleet yhdessä jo 15 vuotta, joista saman katon alla ehkä kymmenen. Tiesin heti suhteen alussa että mies joutuu välillä asumaan ulkomailla pitkiäkin aikoja, mutta eipä se mikään ongelma ole ollut. :)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:27"]Meillä on välimatkaa 450 km. Ei ole mahdollisuutta nähdä joka viikonloppu. Ehkä kerran kuukaudessa. Ap
[/quote]
Ei tollanen kestä.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:38"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:27"]Meillä on välimatkaa 450 km. Ei ole mahdollisuutta nähdä joka viikonloppu. Ehkä kerran kuukaudessa. Ap [/quote] Ei tollanen kestä.
[/quote]
Miksi ei? Onhan meidänkin suhteemme kestänyt vaikka mies on asunut yhteensä viisi vuotta ulkomailla avioliittomme aikana.
-8
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:27"]Meillä on välimatkaa 450 km. Ei ole mahdollisuutta nähdä joka viikonloppu. Ehkä kerran kuukaudessa. Ap [/quote] Ei tollanen kestä.
[/quote]
Miksi ei? Onhan meidänkin suhteemme kestänyt vaikka mies on asunut yhteensä viisi vuotta ulkomailla avioliittomme aikana.
-8
[/quote]
itse monesti ulkomalla työkomennuksella ollensa täytyy sanoa, että harvoin kestävät. Suhteita on tietty moneksi, mutta etäsuhteesewn kun ryhtyy, pitää tiedosästaa riskit.
Minä olen nyt ollut etäsuhteessa 1 v 8 kk ja tämä on kauheaa. Ja välimatka meillä on helsinki-espoo...
Tuttavapiirissäni on kaksi pariskuntaa, jotka asuvat viikot erillään. Ovat keskivertoa onnellismpia ihmisiä.
Mieheni on töissä lähi-idässä ja skypetämme päivittäin. Ollaan oltu yhdessä 15v. ja ihan onnellisia ollaan. Mieluummin kyllä eläisin hänen kanssaan kun suurimman osan ajasta yksin.
1vuosi etäsuhteessa. Nähtiin kerran kuukaudessa. Sitten muutettiin ihan uudellebpaikkakunnalle kumpikin ja nyt ollaan oltu 10 vuotta naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:32"]1 vuosi ja 5kuukautta oltu yjdessä. Nähdään joka kolmas tai neljäs kuukausi. Asutaan siis ihan eri maissa. Mies on hakemassa töihin Suomeen ja silloinkin luultavasti joutuisi eri puolelle Suomea.
[/quote]
No ette te kyllä mitään yhdessä ole. Muutaman kerran tavanneet, ei tuosta nyt mitään suhdetta aikaiseksi saa.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:46"]
[/quote]
-8
[/quote]
itse monesti ulkomalla työkomennuksella ollensa täytyy sanoa, että harvoin kestävät. Suhteita on tietty moneksi, mutta etäsuhteesewn kun ryhtyy, pitää tiedosästaa riskit.
Minä olen nyt ollut etäsuhteessa 1 v 8 kk ja tämä on kauheaa. Ja välimatka meillä on helsinki-espoo...
[/quote]
Justiinsa. Miksi ihmeessä ette muuta yhteen?
Minusta suhteesta puuttuu jotain, jos se ei etänä kestä. Olin eksän kanssa 4 vuotta yhdessä niin, että asuimme eri maissa. Näimme vähintään parin viikon välein. Sitten ehdimme asua 6 vuotta samassa osoitteessa, ennen kuin ero tuli. Nyt uusi mies, hänen kanssaan etäisyyttä "vain" 300 km ja todellakin näemme joka viikonloppu.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:46"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:42"]
[/quote]
-8
[/quote]
[/quote]
Voi saatanan citypellet! Täällä maalla kuule syrjäisemmältä talolta on kirkonkylälle tuo sama matka, jota sinä pidät kaukosuhteena. Itse en ainakaan tuollaista edes miellä pitkäksi välimatkaksi. 100 km on jo kaukosuhde.
Vajaat 2 vuotta. Äijä pani eksäänsä koko sen ajan. Ero tuli.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:55"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:46"]
[/quote]
-8
[/quote]
[/quote]
Justiinsa. Miksi ihmeessä ette muuta yhteen?
Minusta suhteesta puuttuu jotain, jos se ei etänä kestä. Olin eksän kanssa 4 vuotta yhdessä niin, että asuimme eri maissa. Näimme vähintään parin viikon välein. Sitten ehdimme asua 6 vuotta samassa osoitteessa, ennen kuin ero tuli. Nyt uusi mies, hänen kanssaan etäisyyttä "vain" 300 km ja todellakin näemme joka viikonloppu.
[/quote]
koska molemmilla lapsia, toiset lapset itä-helsingissä, toiset espoon perimmäisessä nurkassa. Reilu puoliväli kaikille lapsille olisi helsingin keskusta. Ja sinne ei riitä rahat.
Aikanani teimme reissaamista 1 v 4 kk, joka viikonloppu.