Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 41, muita synnytystä odottavia

Vierailija
20.03.2015 |

Laskettuaika oli eilen.. Tiedän että harvat vauvat syntyvät silloin. Olin itse asiassa aika rauhallinen eilen mutta tänään puhelin on soinut kuusi kertaa ja eri ihmiset soittavat joko olen synnyttänyt. Alkoi ärsyttämään ihan sikana. Kyllä sitten ilmoitan kun vauva on syntynyt. Ihme kysymyksiä ihmisillä.. "Milloin meinasit jakaantua/synnyttää" Teki mieli vastata että empä helvetti tiiä. Ei ihmiset pahalla kysele mutta ärsyttää. Olo on aika raskas ja hankala, jonka vuoksi ärsyynnyn helposti.

Tänään on ollut jotain "oireita".. maha on tyhjentänyt itseään, paljon harjoitussupistuksia ja sellainen olo, että kohta on synnytys. Janottaa ja aamulla oli kova nälkä mutta ei enään. Minulla on jo kaksi lasta, joten luulisi, että synnytyksen odottaminen olisi tuttua kauraa mutta ei  :) Onko muita keillä on laskettuaika mennyt jo tai kohta tulossa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole raskaana mutta muistan tuon olotilan ja tympääntymisen kun koko ajan joku uteli joko oot pamahtanu. Poistuin jopa facebookista kun ärsytti niin :D jaksamista sinulle ja voimia koitokseen, kuulostaa siltä että kohta se alkaa... :)

Vierailija
2/14 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Odotan kanin synnyttävän. Kunhan ei yöllä puserra.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat aikaisemmat lapset ovat syntyneet 40+3 joten jos menee samalla kaavalla niin ei pitäisi mennä kauaa. Jännä, että on kantanut lasta jo 9kk ja nyt menee mieli malttamattomaksi. Varmaan tämän hankalan olotilan ja kahden alle kouluikäisen kanssa kotona oleminen saa jo odottamaan oman kehon takaisin saamista.

Vierailija
4/14 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, kyllä vauva ulos tulee. Jos ei itsekseen niin viimeistään sektiolla. Mulla käynnistettiin 41+5 ja vauva syntyi sektiolla 41+6.

Vierailija
5/14 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli eilen laskettu aika ! :D ensimmäistä odotellessa, tympäsee kyllä kans tämä jatkuva joko oot synnyttäny-kysely.. ;/

Vierailija
6/14 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on jo 3 kk vauva, mutta muistan kyllä kuinka ärsytti joko joko-kyselyt :D vaikka synnytin raskausviikolla 39+5 ehti sitä silti tulla pilvin pimein. Tsemppiä loppu odotukseen ja viimeiseen rutistukseen! :)

Vierailija
7/14 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, muistan nuo kyselyt elävästi vaikka aikaa jo lähemmäs vuosi niistä. Kyllä tympi, vaikka hyväähän kaikki varmasti tarkoittivat, mutta se "milloin se oikein syntyy!!!"-tivaus (no kuule, en tiedä) ja "en jaksaisi enää odottaa" (no, en minäkään. Minä tässä kaiken malttamattomuuden lisäksi myös paisun) ja "voitko synnyttää jo" (kyllä kiitos, mutta kerro se keholleni) ja niin edelleen oli kyllä hermoja kiristävää :D! Vaikka lämmöllä ajattelenkin kanssaeläjiä, älkää väärin ymmärtäkö.

Tsemppiä odottajille!

Vierailija
8/14 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vasta rv 8 menossa. Esikoinen syntyi rv 42+0. Oletan, että tääkin menee yliajalle. Ärsyttää jo valmiiksi se ihmisten 2 viikkoa ennen ja 2 viikkoa jälkeen lasketun ajan.

Ite en oo kyselly koskaan tutuilta muuta kuin alkuraskaudessa LA:n. Sen jälkeen ei ollut tarvetta tiedustella milloin joku aikoo poksahtaa. Suuntaa antavan ajankohdanhan tietää jo. En ymmärrä tota ihmisten kyselyä :D

Tsempit, toivottavasti pian pääset saliin puhisemaan :) Ootatko ihan tyynenä vai pelottaako paljonkin?

Vierailija
9/14 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:07"]Mulla vasta rv 8 menossa. Esikoinen syntyi rv 42+0. Oletan, että tääkin menee yliajalle. Ärsyttää jo valmiiksi se ihmisten 2 viikkoa ennen ja 2 viikkoa jälkeen lasketun ajan.

Ite en oo kyselly koskaan tutuilta muuta kuin alkuraskaudessa LA:n. Sen jälkeen ei ollut tarvetta tiedustella milloin joku aikoo poksahtaa. Suuntaa antavan ajankohdanhan tietää jo. En ymmärrä tota ihmisten kyselyä :D

Tsempit, toivottavasti pian pääset saliin puhisemaan :) Ootatko ihan tyynenä vai pelottaako paljonkin?
[/quote]
Hups, siis se ihmisten kysely* ärsyttää :)

Vierailija
10/14 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, Meillä arvioitiin vauvan kooksi viikko sitten 3700g. Saa nähdä millainen pullea prinsessa sieltä tulla tupsahtaa. Haluaisin vauvan jo syliin. Vaikka ponnistusvaiheen kipu hieman pelottaa mutta muuten niin odotan synnytystä.

Vierailija
11/14 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, oon aika tyyni. Mulla on ollut "helpot synnytykset" takana. Ponnistusvaiheen kipu oli kamalaa. Tuntu että peräaukko tippuu kokonaan pois :D Olen huono odottamaan kun ei tiedä kauan joutuu odottamaan. lapset alkavat hyppiä seinille, koska he kuulevat ihmisten kyselyt ja alkavat myös odottaa ja jännittää pikkusisaruksen syntymää. Tappelevat ja ärsyttävät toisia koko ajan. Itselläkin on hermot aika herkässä nyt ja haluaisin vaan olla kotona hiljaisuudessa ja rauhassa.

Vierailija
12/14 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eilen supisteli kipeästi mutta ei ne johtanut laitokselle lähtöön. Alkaisi kunnolla kun alkaisi eikö kiusoittelisi

Vierailija
13/14 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meni laskettu aika maanantaina, alkaa tympii tää odottelu kun ei ole mitään oireita lästyvästä synnytyksestä ;D en tiedä mitä tekisin ens viikolla sitten jos pikkunen ei oo tullu maailmaan vielä.. viime iltanen yhdyntä tais olla erehdys, jouduttii lopettaa kesken kaiken kun alkoi sattumaan, ja nyt sit on tullu semmosta paksua verisen ruskeaa(?) vuotoa, ei tosin mitenkää paljoa mutta vähän :/

Vierailija
14/14 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottako öljynny välilihaa? Ettei ratkeais.  7 viikkoa synnytykseen ja paikat ratkeili edellisissä synnytyksissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi