Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok jättää mies hänen koronapelon takia?

Vierailija
12.12.2021 |

En vaan enää jaksa hänen pelkoaan. Kirjoitin tänne 2020 keväällä, kun mies vaati minua olemaan supervarovainen, en löydä sitä ketjua. Tilanne on pahentunu

Psykologin kanssa jutellut, ei juuri vaikutusta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa syy on ok eroon. Jos ei halua olla toisen kanssa niin aina saa erota.

Vierailija
2/5 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos te ette elä samaa elämää, niin mitä enää mietit? Muuta omaan osoitteeseen ja ala elää omaa elämääsi niin kuin haluat. En oikein käsitä sitä, että mihin tarvitset raatia mielipiteineen, jos asia on häirinnyt sinua jo toista vuotta? Ketään muuta ei todellakaan kiinnosta sinun elämäsi, ei elämäsi vaikeudet, ei päivittäiset huolet. Kukaan muu ei koe niitä, sinä koet. Haluatko elää toisen ehdoilla, jos et, niin mikä on se vaihtoehto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kauhealta, mutta voisinko jättää ennen joulua? Olen sanonut etten enää kauaa jaksa. Käytös ei muutu. Haluaisin olla jouluna vapaa, ja jäädä lomailemaan vanhemmille. Mies tuntuu nyt kivireeltä.

Olen hänen ainoa fyysinen kontakti ilman maskia ja turvaväliä 6kk ajalta. Pelottaa kuinka hän selviää henkisesti.

Ap

Vierailija
4/5 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pois.

Vierailija
5/5 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat tuolla, että on ainoa kontakti ilman maskia ja turvaväliä? Jos kuitenkin kontakteja maskin ja turvavälin kanssa niin kuulostaa ihan tavanomaiselta korona elämältä. Sellaistahan tämä on ollut. Tylsää, mutta kai tämä joskus loppuu.

Mutta samalla totean, että jos ei yhteiselo nappaa, niin erota saa. Se on ihmisen oikeus ja ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme