Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tehnyt kammoittavan huomion

Vierailija
20.03.2015 |

Tämä kyseinen kevät on tuonut mukanaan muutakin kuin katupölyn, kiintiömuuttolinnut ja talveen kadonneen elämänilon. Miestyyppi massikkaan oloiset charmikkaat (muinoin) herrasmiehet ovat alkaneet silmäillä minua. Mitä h i t t o a. Ensin oli havaittavissa joitain hajanaisia tapauksia, jolloin ajattelin ettei vanhuus näemmä tule noille paapparaisille yksin, että ehkä tuollakin tuossa on heikko näkö eikä hän osaa enää kohdistaa katsettaan omaan tavoiteltavissa olevaan ikäryhmäänsä tai omaishoitajaansa, mutta kyllä tätä on nyt tapahtunut sen verran tiuhaan, että mitä tehdä. Eilen mulkaisin kiivaasti yhtä töllääjää takaisin, ja se tuntui kyllä tepsivän, hän sävähti kuin sähköiskun saanut ja käänsi katseensa rivakasti pois, mutta kun yleensä olen varsin tahdikas ja miellyttäväkäytöksinen naisihminen, niin en tahtoisi esiintyä niin äkäisenä julkisesti juuri missään tilanteissa. Olen mielestäni nuorekas ja haluan ollakin, mutta pitääkö minun alkaa pukeutua ja laittautua kuin teini, jotta säästyn tältä! Ei nyt juurikaan naurata.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo otsikko ainakin on vallan kammottava!

Vierailija
2/2 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammoittavapa hyvinkin. Tämä asia on sitä! ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla