Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua, mitä tekisit jos olisit minä?

Vierailija
20.03.2015 |

Lyhyestä virsi kaunis.. eli minulla on tokaluokkalainen poika, jonka isä on hyvin harvakseltaan kuvioissa. Lisäksi minulla on 5v poika jonka isä tapaa viikoittain ja roikkuu minussa vaikka yhteen emme missään nimessä voi palata. Ja nyt tilanne on se että yhden miehen kanssa puolen vuoden tapailun jälkeen ehkäisy petti, otin jälkiehkäisypillerin mutta näyttää vahvasti siltä että olisin raskaana. Puolitoistavuotta sitten tein abortin joka oli henkisesti niin raskas juttu etten tiedä voinko kokea sitä enää. Mutta tämä uusi mies, en tiedä haluaako hän lasta. En ole puhunut hänelle koska en vielä ole varma raskaudesta. Ihan kiva coktaili tämä elämäni... jiten nyt ihan suoria vastauksia, mitä tekisit jos olisit minä? Pitäisitkö mahdollisen lapsen kolmannelle eri miehelle vaikka mies ei jäisi? ja senkun vaan moralisoitte tai jotain, siksi tulin tälle palstalle koska ainakin suoraan ihmiset puhuvat täällä. Ja huvikseni en raskaudu koskaan, kaksi ensimmäistä oli suunnitellut mutta isät saivat pian tarpeekseen. Keskeytetty raskaus oli ehkäisyn pettämisen tulos ja tämä mahdollinen nykyinen tosiaan myös, jälkiehkäisystäkin huolimatta. Silti, antaa tulla vaan. Minä itse olen niin hukassa että kaipaan ulkopuolista kannanottoa. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin lapsen. Sen jälkeen mä hankkisin hormonikierukan ja terapiaa, jotta saisin ihmissuhteeni tyydyttävämmälle tolalle.

Vierailija
2/9 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tod.näk. ole raskaana. Jälkiehkäisy sekottanut omia hormoonejasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin abortin. Sä olet siitä jo yrittänyt päästä eron, joten oikeasti et tuota lasta halua. Ja sitten tosiaan ehkäisy kunnolla kuntoon ja terapiaa tuohon sun tapaan elää.

Vierailija
4/9 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se ehkäisynkäyttö vaan on kovin vaikeaa. Sinuna laittaisin piuhat poikki.

Vierailija
5/9 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluan vielä lapsia, toivoisin vaan että olisi mies mukana kasvattamassa. Jos miehet kuitenkin aina häipyy kun lapsi onkin liian sitovaa niin mitä minä teen asialle?
Kiitos kommenteistanne! Mahtavaa saada mielipiteitä, lähipiiristä ei kuitenkaan rehellisiä sellaisia saa.
-ap

Vierailija
6/9 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene steriloitavaksi

sulla näyttää olevan kehnot geenit eikä noi sun miesvalinnat yhtään paranna sun asten geeniperimää

Vierailija
7/9 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:52"]

Kyllä haluan vielä lapsia, toivoisin vaan että olisi mies mukana kasvattamassa. Jos miehet kuitenkin aina häipyy kun lapsi onkin liian sitovaa niin mitä minä teen asialle? Kiitos kommenteistanne! Mahtavaa saada mielipiteitä, lähipiiristä ei kuitenkaan rehellisiä sellaisia saa. -ap

[/quote]Olet ilmeinen idiootti. Ei ole ihme, jos miehet häipyy. Lapsia tekemällä et saa miestä pidettyä.

Vierailija
8/9 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettäisin abortin.

Vierailija
9/9 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon sinua että ehkäisy on pettänyt. Minullakin on kahdesti. Toisella kertaa lapsi sai alkunsa vaikka käytin säännöllisesti ja oikein e-pillereitä (otin tunnin tarkkuudella ja jos oli oksennustautia tai ripulia niin käytimme kondomia seuraavan viikon pillereiden ohella). Toisella kertaa raskaus alkoi vaikka minulla oli kierukka (kierukka oli sisällä mutta jotenkin osittain irronnut enkä tuntenut että olisi mitenkään huonosti). Lisäksi kondomi on puhjennut pari kertaa, sen tosin tuntee heti. En tiedä että onko sinne päähän jäänyt hieman ilmaa vai mikä on ollut syynä. 

Tätähän eivät ulkopuoliset tiedä koska olen naimisissa. Lapset ovat tottakai olleet siitä asti haluttuja kun olemme heidät päättäneet pitää.

Olet ottanut jo jälkiehkäisypillerin eli olet ikäänkuin päättänyt että tämä raskaus ei ole tervetullut. Jos olisin sinä tekisin abortin. Se on raskas päätös, mutta sinulla on 2 lasta eri miehille. Suhteesi on tuore. 

Toivon kovasti että tämä sinun suhteesi kestää ja saisit vielä yhdessä miehen kanssa toivotun ja "suunnitellun" lapsen. 

Tällä hetkellä syön e-pillereitä ja käytämme lisäksi vielä kondomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme